Staalkontroll Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Hvilket "slagord" frister mest? Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Hvilket "slagord" frister mest? En skikkelig "tricky one" det der ja Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 B|Real: gi "den sinte tyrker" en ferie, han har spammet 27 poster med "Den sinte tyrker svarer først" allerede, på en dag! Si fra om slikt på PM og ikke slikt. Skaper bare fuss og lynchestemmning. Nå fikk jeg nettopp den gledelige nyheten at min søster har fødd ei lita jente, og jeg har blitt onkel for andre gang. Congrats Lenke til kommentar
rlz Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Svært så lite aktivitet det er da for tiden. Tenker jeg skal se litt StarGate SG-1 før jeg køyer. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 LOL, sitter og snakker med broren min på skype og må forklare ham hvordan man setter opp og bruker DC++ bahhh Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Får vel setta på litt melody club! Lenke til kommentar
Pels Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 hehey rekord 1143 Bruker(e) aktive de siste 15 minuttene Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Jeg sitter og tygger på plastikken fra bøyla til et fly-headset fra sydenturen for ikke så lenge siden(forøvrig til 15,-). Som er dissekert til det ytterste... awh thy boredom Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 hehey rekord 1143 Bruker(e) aktive de siste 15 minuttene merka at det gikk ganske treigt her det var ny rekord i går også uff nå blør jeg forresten igjen, tastatur,bukse genser og datapult Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Aaaaah.... Da har jeg sendt ordren og betalt med visa for iBooooook....!!! Er det noen andre som også føler glede idag? Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Aaaaah.... Da har jeg sendt ordren og betalt med visa for iBooooook....!!! Er det noen andre som også føler glede idag? Swiiit Robin *Glede på vegne av deg* Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Haha.. Må le litt av komplett. Jeg legger inn en ordre kl 16.00. Kl 16.21 Får jeg bekreftelse på at den er pakket og lagt i kontainer. Men nå for to min siden fikk jeg ordrebekreftelse og angrefrist skjema på mail. noe jeg egentlig skulle fått med en gang jeg bestilte Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Haha.. Må le litt av komplett. Jeg legger inn en ordre kl 16.00. Kl 16.21 Får jeg bekreftelse på at den er pakket og lagt i kontainer. Men nå for to min siden fikk jeg ordrebekreftelse og angrefrist skjema på mail. noe jeg egentlig skulle fått med en gang jeg bestilte kanskje det er der de tvangspermiterte UD folka jobber om dagen. Lenke til kommentar
Rodwelt Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Er det noen andre som også føler glede idag? Jeg også er kjempe glad i dag Jeg får ny mus på garanti, snille Crative! Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 *spise usa-importert beefjerky* Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 *spise usa-importert beefjerky* Du får den flydd inn med jettfly fra statene? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 (endret) *spise usa-importert beefjerky* Bâtard! Jeg elsker beef jerky! PS: Mangler det innlegg? Jeg syns jeg skrev noe om sex0r og p00ter parts tidligere i denne tråden... Endret 5. januar 2005 av SteffyBoy Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Fly Fabian! Han her var ikke så flink til å synge! Siden hans var jo også tøff! Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 (endret) Det må jeg si meg enig i, Tomat-Ulf. Endret 5. januar 2005 av Skurupu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg