Gjest mafister Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Nja, hvem vet, kanskje det hjelper. Hjelper i hvert fall når man har hodepine. Give it a try Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 så jenter som skylder på at de ikke vil i kveld grunnet hodepine er BS hehe Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 jepp, prøver å knerte denne teorien, slik at gutter skjønner når de blir lurt.. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 hmm, får du den så er det vel bare å gi seg ja.. Jippi elgkarbonader til middag og besøk av søss+++ og hund osv Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 (endret) Voivoi! Da er jeg hjemme, har vært og spist graut hos en dame i klassen Graut er nammis! Ellers så gikk jeg forbi MacDonalds etterpå, og så reklamen for "BigTasty", så kom jeg på en tråd her på førømet om den, der folk ahdde ganske forskjellige mejninger. Så jeg måtte seff gjøre meg opp en mening om den jeg også, så jeg trosset mine prinsipper og kjøpte Mc'ern-burger... og jeg har EN ting å si: HVEM I SVARTESTE NISSESATANMANN FANT PÅ Å PUTTE TENNVESKE I BURGER'N???!?! Jeeezz, pinte meg gjennomn faenskapen (var jo sulten...).. UGH, aldri igjen. EDIT: Linkin Park Endret 7. desember 2003 av HalTan Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 så jenter som skylder på at de ikke vil i kveld grunnet hodepine er BS hehe Det der er faktisk sant, er vitenskapelig bevist at sex er bra mot hodepine Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 ENDELIG!!! Pokkers møkkamaskin ass... denne PCen til CFD er ikke helt frisk. Nå har jeg slitt i 5 føkkings timer med og få den opp på nett igjen. Attpåtil misstenker jeg at samme problemet er havnet på min maskin da jeg ikke fikk koblet opp den heller.... F''' steike ass... er det flere enn meg som tenner på alle pluggene når maskinene absolutt ikke vil? Men men... Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 (endret) noen som vil høre kongemusikk? her er det noen http://mscon.net/phpBB2/viewtopic.php?t=74 Endret 7. desember 2003 av Åsmund Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Jeg har all "classic" musikk jeg trenger fra monkey island serien jeg Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Jeg har all "classic" musikk jeg trenger fra monkey island serien jeg Nå fikk jeg lyst til å spille Monkey Island *kjøpe MI* Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Fnis! Sitter og skriver rapport om fellingsreaksjoner nå. HATER likninger. Bah. Apropo BigTasty; Be sosohal spise den, han får noen ganske herlige grimaser Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Fellingreaksjoner er arti' Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Fnis! Sitter og skriver rapport om fellingsreaksjoner nå. HATER likninger. Bah.Apropo BigTasty; Be sosohal spise den, han får noen ganske herlige grimaser aldrig hørt om fellingsreaksjon.. hørtes ikke morro ut Nonstop derimot er morro *gumle* Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Harru kjemi? Elelr er det naturfag? Hmm, mener jeg hadde noe om fellingsreaksjoenr ja, felle ut salter osv, så utrolig glad for at jeg bare kan glemme det der.... Lenke til kommentar
sparks Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 lol haltan, du spiste grøt hos en dame, og så dro du å spiste hamburger? og grøt var godt? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Jess, that's pretty much it Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Hva?? Haltan har du vært på date? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Hva?? Haltan har du vært på date? Nei, i wish Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Fnis! Sitter og skriver rapport om fellingsreaksjoner nå. HATER likninger. Bah.Apropo BigTasty; Be sosohal spise den, han får noen ganske herlige grimaser "Haha," Nå skal jeg se på Norge igjen. Gro Hammerseng er søt. ))) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg