Ø.B. Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Hmm var ei på 17 år som spurte meg åssen man skrev "velkommen" på engelsk.. Dagens 17 åringer pleier vel å vite det? hmm Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Hmm var ei på 17 år som spurte meg åssen man skrev "velkommen" på engelsk..Dagens 17 åringer pleier vel å vite det? hmm Jeg vet det ihvertfall. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Hmm var ei på 17 år som spurte meg åssen man skrev "velkommen" på engelsk..Dagens 17 åringer pleier vel å vite det? hmm Litt blond? Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 http://epic.makingithappen.co.uk/ols-master.swf omfg...denne må dere få med dere. De kjøper opp hverandre. Googlezon, som lager kunstige artikler tilpasset hver enkelt person basert på deres blogger, vinner over The New York Times. Som går tilbake til å trykke papiravis for de gamle. Hva er dette egentlig? Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 (endret) Aargh! PCen har ikke kommet ennå! Er det fortsatt håp om at det kommer i dag? Tror det blir sendt med linjegods. Estimert leveringstid var nemlig i dag. Endret 4. januar 2005 av ehs5 Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 http://epic.makingithappen.co.uk/ols-master.swf omfg...denne må dere få med dere. De kjøper opp hverandre. Googlezon, som lager kunstige artikler tilpasset hver enkelt person basert på deres blogger, vinner over The New York Times. Som går tilbake til å trykke papiravis for de gamle. Hva er dette egentlig? Tror det er ett forsøk på å se fram i tid Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Herremin, slutt med dommedagsprofetiene nå da. Lenke til kommentar
Algron Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Ja, da har jeg fått ny avatar og signatur! OK... Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Aargh! PCen har ikke kommet ennå! Er det fortsatt håp om at det kommer i dag? Tror det blir sendt med linjegods. Estimert leveringstid var nemlig i dag. Hørte mora mi si at hvis man sender noe med Linjegods, så kommer det som arvegods... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Arggh! Irriterende. Skulle se en film eg fikk til jul med dvd'n er kjøpt i utlandet og er seff en annen sone som dvd spilleren i stuen ikke tar. *rippe dritten før eg kan se den mens pizzaen blir kald* Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Litt blond? tja.. altså hun er blond, men hun er da ganske smart. men hun sa det var bare slike små drittord hun glemte innimellom. Så da vet dere det! Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Arggh! Irriterende. Skulle se en film eg fikk til jul med dvd'n er kjøpt i utlandet og er seff en annen sone som dvd spilleren i stuen ikke tar. *rippe dritten før eg kan se den mens pizzaen blir kald* Muhaha. moro da Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Aargh! PCen har ikke kommet ennå! Er det fortsatt håp om at det kommer i dag? Tror det blir sendt med linjegods. Estimert leveringstid var nemlig i dag. Hørte mora mi si at hvis man sender noe med Linjegods, så kommer det som arvegods... Hehe, blir sendt med Schenker fant jeg ut nå. Har noen en bra pakkesporingsside på lur? Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Noen som vet hvordan man kan "regne ut" hva tiden er rundt i verden. 3 PM CST - hva er det for oss her hjemme? Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 3 PM CST - hva er det for oss her hjemme? Det er kl. 22. Om jeg husker riktig. Plusser på sju timer. Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Jeg satt og tygde på et sugerør, plutselig faller en bit av tanna mi av. Det var mildt sagt en ekkel opplevelse. Området kjennes ikke glatt ut, og det er en veldig spiss kant på den tanna. Helvete at jeg skulle gå på trynet og slå av 2mm av tanna da jeg gikk i 2. klasse på barneskolen. Helvetes drit de legger på tennene. Det var jo ikke alt som falt av heller. Heldigvis var det på baksida av tanna, så det synes ikke. Hvor er den døgnåpne tannlegen når du trenger den? Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 3 PM CST - hva er det for oss her hjemme? Det er kl. 22. Om jeg husker riktig. Plusser på sju timer. Om du har riktig så er du dagens mann for min del. Kan du eller andre bekrefte med sikkerhet at det er korrekt? Det er ganske viktig, skjønner du. Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 (endret) 3 PM CST - hva er det for oss her hjemme? Det er kl. 22. Om jeg husker riktig. Plusser på sju timer. Om du har riktig så er du dagens mann for min del. Kan du eller andre bekrefte med sikkerhet at det er korrekt? Det er ganske viktig, skjønner du. http://www.timeanddate.com/library/abbreviations/timezones/ Knock yourself out. Vi er i GMT+1. Edit: CST = GMT - 6. 3 PM CST vil da bli 10PM (eller 22) i vårt tilfelle. Endret 4. januar 2005 av Pinnella Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Jeg satt og tygde på et sugerør, plutselig faller en bit av tanna mi av. Det var mildt sagt en ekkel opplevelse. Området kjennes ikke glatt ut, og det er en veldig spiss kant på den tanna. Helvete at jeg skulle gå på trynet og slå av 2mm av tanna da jeg gikk i 2. klasse på barneskolen. Helvetes drit de legger på tennene. Det var jo ikke alt som falt av heller. Heldigvis var det på baksida av tanna, så det synes ikke. Hvor er den døgnåpne tannlegen når du trenger den? :S dette har skjedd med meg og. Har ikke gjort noe med det enda. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Jess! Da er alle problemene mine løst. Tusen takk, Pinella og nr. 4! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg