Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
:cry: Aargh! PCen har ikke kommet ennå!

Er det fortsatt håp om at det kommer i dag? Tror det blir sendt med linjegods.

Estimert leveringstid var nemlig i dag.

Hørte mora mi si at hvis man sender noe med Linjegods, så kommer det som arvegods...

Lenke til kommentar
:cry: Aargh! PCen har ikke kommet ennå!

Er det fortsatt håp om at det kommer i dag? Tror det blir sendt med linjegods.

Estimert leveringstid var nemlig i dag.

Hørte mora mi si at hvis man sender noe med Linjegods, så kommer det som arvegods...

Hehe, blir sendt med Schenker fant jeg ut nå.

Har noen en bra pakkesporingsside på lur? :p

Lenke til kommentar

:wow:

Jeg satt og tygde på et sugerør, plutselig faller en bit av tanna mi av. Det var mildt sagt en ekkel opplevelse. Området kjennes ikke glatt ut, og det er en veldig spiss kant på den tanna. Helvete at jeg skulle gå på trynet og slå av 2mm av tanna da jeg gikk i 2. klasse på barneskolen. Helvetes drit de legger på tennene. Det var jo ikke alt som falt av heller. Heldigvis var det på baksida av tanna, så det synes ikke. Hvor er den døgnåpne tannlegen når du trenger den?

:wallbash::cry:

Lenke til kommentar
3 PM CST - hva er det for oss her hjemme?

Det er kl. 22. Om jeg husker riktig. Plusser på sju timer.

Om du har riktig så er du dagens mann for min del. Kan du eller andre bekrefte med sikkerhet at det er korrekt? Det er ganske viktig, skjønner du. :thumbup:

http://www.timeanddate.com/library/abbreviations/timezones/

Knock yourself out. Vi er i GMT+1.

Edit: CST = GMT - 6. 3 PM CST vil da bli 10PM (eller 22) i vårt tilfelle.

Endret av Pinnella
Lenke til kommentar
:wow:

Jeg satt og tygde på et sugerør, plutselig faller en bit av tanna mi av. Det var mildt sagt en ekkel opplevelse. Området kjennes ikke glatt ut, og det er en veldig spiss kant på den tanna. Helvete at jeg skulle gå på trynet og slå av 2mm av tanna da jeg gikk i 2. klasse på barneskolen. Helvetes drit de legger på tennene. Det var jo ikke alt som falt av heller. Heldigvis var det på baksida av tanna, så det synes ikke. Hvor er den døgnåpne tannlegen når du trenger den?

:wallbash::cry:

:S dette har skjedd med meg og. Har ikke gjort noe med det enda. :hmm:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...