danilovic Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 God oppsummering! Fy ******, jeg vil ha snø. Hakke vært i julestemning siden sist snøen var her. Lenke til kommentar
zed Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Ok...la oss oppsumere dette linkin tingen...Sparks har dårlig musikksmak og hører ikke på like leet musikk som oss andre *hihi* word! electronica & metal = leet Lenke til kommentar
sparks Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 (endret) Ok...la oss oppsumere dette linkin tingen...Sparks har dårlig musikksmak og hører ikke på like leet musikk som oss andre *hihi* Ok, si at jeg har dårlig musikksmak men i forhold til hvem? Dette hører jeg mest på (jeg spilte 2 linkin park sanger og.. yeh.. that's it...) Jeg hører så absolutt mest på rap (Gang Starr, Nas, Outkast, Beatnuts, D.O, Redman, Methodman, Wu-tang, scarface m.m..) Men rock og chillout står også høyt på listen (Cafe Del Mare er utrolig bra samt diverse artister som enya m.m) Jeg liker rolig rock eller pop hvis man vil kalle det det som Coldplay og Mew.. Og tilslutt elektronika og drum'n bass.. Endret 7. desember 2003 av sparks Lenke til kommentar
zed Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Jeje, men vi dømmer deg utifra det vi har sett. iX ? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 sparks: jesus christ...vet du at ironi er en fin buss? Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 God oppsummering!Fy ******, jeg vil ha snø. Hakke vært i julestemning siden sist snøen var her. Jeg også! Det blir ikke jul uten snø! Igår kveld var det 8- grader, det er et godt tegn, for i skien har det hvert ganske varmt nå igrunn... Gleder meg tul jul aften jeg.. pakker Lenke til kommentar
sparks Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 sparks: jesus christ...vet du at ironi er en fin buss? Altså, ironi er en stor del av livet mitt også, og jeg skjønte at det du mente var ironi, men jeg ville bare få en slutt på den hærsens sparks-er-fjortiss diskusjonen.. Lenke til kommentar
zed Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Jupp, det skal snø 1desember! :sur: Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Jupp, det skal snø 1desember! :sur: Litt sent..er den 7. i dag Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 God morgen. I dag skal jeg trene og se på Robinson. Snakkes. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 /me vil også at det skal snø. DEt virket som om det skulle snø igår men nope. Anyways nå har eg proppet i meg enda flere piller. Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 ramtamtatam! Det å være syk er egentlig noe dritt.. Hjelper å SOVE MYE! *host*SnowDOG_*kremt* Har vært sånn til og fra småsyk ganske lenge, ikke noe alvorlig.. Kjedelig Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 aiai, da har jeg faktisk trent. Som vanlig så mor/far litt rart på meg da jeg sa at jeg dro for å trene. Kort etterfulgt av noen spydige komentarer. Men trening ble det, og gud så digg badstu er etter trening. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 ramtamtatam! Det å være syk er egentlig noe dritt.. Hjelper å SOVE MYE! *host*SnowDOG_*kremt*Har vært sånn til og fra småsyk ganske lenge, ikke noe alvorlig.. Kjedelig Jepp men det er ikke lett når det renner. Våkner liksom for å tørke meg hver 5min eller noe. sov utrolig dårlig inatt. Vel akkurat nå føler eg meg bedre men det kan bare være alle de tablettene eg har tatt. klarer ikke å spille sof2 mer enn 20min om gangen. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 aiai, da har jeg faktisk trent. Som vanlig så mor/far litt rart på meg da jeg sa at jeg dro for å trene. Kort etterfulgt av noen spydige komentarer. Men trening ble det, og gud så digg badstu er etter trening. Felles badstu er tingen bah, jenter man ikke greier å glemme er et ****** følelser er heller ikke no mojjo Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Forresten er det lurt å "tafse" på seg selv når man er syk og har feber? Har så voldsomt lyst akkurat nå når eg er alene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg