fargoth Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Begynner på skolen i morgen. Har 8 sider om religion som skal skrives nå.. Tror jeg døøøør snart.. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Jeg begynner på skolen i morgen til vanlig tid; dvs kvart over tolv for meg, og slutter kvart på to. Nå skal jeg snart til byen for å kjøpe løpesko. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Begynner på skolen i morgen.Har 8 sider om religion som skal skrives nå.. Tror jeg døøøør snart.. stakkars deg, også religion da, off hadde aldri giddet å jort det , men viss man må så må man Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Jeg begynner også på skolen imorra, har vel to oppgaver i matte og et forsøk i fysikk som jeg burde gjort... Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 (endret) Jeg begynner også på skolen imorra, har vel to oppgaver i matte og et forsøk i fysikk som jeg burde gjort... jeg og burde gjort ein del ting som jeg egentlig skulle gjort til i dag, men, jeg gidder ikke Endret 4. januar 2005 av Litejk Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Congrats mario Endelig noen som kan stenge alle idiotpostene her Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Gratulerer mario! Vel fortjent Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Hmm, jeg har 1666 poster Lenke til kommentar
Prikkus Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Deilig å være forelsket Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Jeg hadde 39 i feber i går, så jeg la meg halv ti. Halv ett (om natten) våkna jeg. Var våken til seks og sov til ett. Det er så hærlig å være syk . Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 (endret) Deilig å være forelsket jaha? i hvem da EE eg trenge ikkje litt veta da ein gong Endret 4. januar 2005 av Litejk Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 ...så tomler ned for bakhjulstrekk. Tydelig å se at du ikke har kjørt mye. *blabla* Siden du bare spant, så tipper jeg at du ikke er så erfaren bak rattet enda Jeg er heller ikke verdensmester, men det er tåpelig å trekke slike konklusjoner bare pga. det. Husk, en hest sparker best bakfra Det er en grunn til at nesten alle sportsbiler har rwd. Det er dog dyrere å produsere en bakhjulsdreven bil kontra en forhjulsdreven. Edit: Drit i å trekke inn 4wd. Du trenger ikke fortelle om hvordan bakhjulsdrift fungerer kontra forhjulsdrift... Mitt poeng er at bakhjulsdrift stort sett, ja, suger på norskt vinterføre. Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Godt du er èn av dem som er så fryktelig spennende her da AnAnAs. LÆTTIS. Puss tenner du gutt... Får man nødvendigvis hvitere tenner av å pusse dem ? Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Peliz ikke sleng opp den der igjen. Lenke til kommentar
robB Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Godt du er èn av dem som er så fryktelig spennende her da AnAnAs. LÆTTIS. Puss tenner du gutt... Får man nødvendigvis hvitere tenner av å pusse dem ? Ja, faktisk, prøv å ikke pusse tenna på flere månder du Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Man gjør nok ikke det nei, tror jeg.. Må vel bleke dem eller noe. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 (endret) Visste dere at såkalt "hvitningstannkrem" inneholder et slags slipemiddel, noe som sliper ned emaljen på tennene deres? Endret 4. januar 2005 av ahpadt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg