Carl M Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Tenk på meg som skal på skolen i dag.. Begynner i dag du også? Begynte mandag jeg Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Istedet for å plage andre med å whine over hvor jævlig skolen suger vil jeg bruke denne posten til å spre glede. Ett dikt: Solen skinner på nakne kvinner. Softis smelter og quart camp blir fylt opp med telter. Brukte kondomer ligger på fortautet og slenger. Snuten rir på hester og kaptein sabeltann fester. De mange alkisene i parken henger. Sommer er det vi trenger! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 (endret) Allow me: HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!11one Thea, sint i natt? ___________ Dooky, lol! Endret 4. januar 2005 av fredrikrb Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 God morgen, går på skolen nå .. bah Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Puh, endelig slutt på denne skoledagen. Måtte lide meg gjennom 45 min. dans i gymtimen og høre på dattera til Valgerd synge to sanger i en "minnestund". Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Puh, endelig slutt på denne skoledagen.Måtte lide meg gjennom 45 min. dans i gymtimen og høre på dattera til Valgerd synge to sanger i en "minnestund". HAH! Synger hun like jævlig som moren? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Verre, tro meg. Hørtes ihvertfall ikke bra ut. Har vondt i hodet enda. Lenke til kommentar
andesam Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 sovna i litt før 1200 i går, våkna kl 0400 i natt og fikk ikke sovne igjen... Hva skjer? Føler meg ikke trøtt heller, meget merkelig... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Huff mistet bussen til en møte eg skulle til og eg er bare stresset nå. :/ Jaja Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Fikk kjøre en annen bil enn vanlig på kjøretimen idag, mye bedre emd A6 enn med Nissan Var ganske flink i byen i dag om jeg så må si det selv. Kjørelæreren sa at om en dobbeltime eller to til i byen så er jeg klar/ferdig/flink nok til å kunne ta lappen. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Har følelsen av at denne dagen blir helt jævelig Det blåser, jeg kjeder meg allerede og ingen ner hjemme. *whiiine* Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Lag deg en ristet skive Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Har følelsen av at denne dagen blir helt jævelig Det blåser, jeg kjeder meg allerede og ingen ner hjemme. *whiiine* Den er det for meg allerede. Men men foreldrene reiser på ferie nå og da er eg alene her. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Lag deg en ristet skive Kjeften din Hater rista brød. Spesilet med den brødrister'n Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Hallo, no sitter jeg på skolen Skal liksom lage internett side på home.no men det drite funker ikke Lenke til kommentar
robB Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 (endret) Har følelsen av at denne dagen blir helt jævelig Det blåser, jeg kjeder meg allerede og ingen ner hjemme. *whiiine* Den er det for meg allerede. Men men foreldrene reiser på ferie nå og da er eg alene her. Har du blitt mod? OT mod=Offtopic moderator? Grattis da Har du ikke vert en moderator før? Endret 4. januar 2005 av robB Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 jeg er utrolig trøtt. det skjer jo ikke en dritt her.. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 jeg er utrolig trøtt. det skjer jo ikke en dritt her.. Det er fordi dei fleste er på skolen nå Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Jeg mente på jobb, ikke på forumet Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 jeg er utrolig trøtt. det skjer jo ikke en dritt her.. Kanskje fordi du har en utrolig kjedeli jobb? Jeg måtte visst tilbake på skolen ti på to. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg