Rykende_Kaffe Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 ikke jeg, jeg har vert og eti jogurt Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Våken jeg. Hmm, får sove på skolen. sov ikke i går... Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 får sove på skolen jeg også (som vanlig) Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Sovna alle..? Har skolenerder lov å være så lenge våken? Har nettoppp sett Steven Spielbergs - The Terminal. Var ok, lo litt, men så har jeg litt innabors, men godkjent. Lenke til kommentar
rlz Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Har sett litt Robin Williams standup, jeg. Faen som fyren svetter. Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Nei skal man prøve å køye da montro? blir vel noen timer med mess tv regner jeg med :S Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Hmm jeg vurderer sterkt å holde meg våken i natt for å snu døgnet før skolen begynner... Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Sovna alle..? Har skolenerder lov å være så lenge våken? Haha. Ferie enda din sopp. Begynner neste uke, tror jeg.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Skolefreaker...vet ikke nårtid de står opp eller om er våken eller ei Jaja, jeg legger meg. God natt folks Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Skolefreaker...vet ikke nårtid de står opp eller om er våken eller ei Jaja, jeg legger meg. God natt folks Haha. Mener fremdeles det er bedre enn å legge seg klokken 23 og bli vekt av en helvettes lyd klokken 06.00. Mens du blir kommandert rundt om kring av folk som tror de har enorm makt, så kan jeg gjøre hva pokker jeg vil, når jeg vil, og hvor jeg vil. Det har sine fordeler å dimme vet du. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Skulle bare si god morgen til alle sammen! Må vi alle ikke bli spist opp av en dinosaur, i dag heller... Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 får vi da virkelig håpe vi ikke gjør men godnatt mener du vel Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Tenk på meg som skal på skolen i dag.. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Møtte en bekjent på strandtorget i dag. Blåmerker i hele ansiktet og litt rød i øyet. Fikk visst nyttårsrakett i trynet han. hehe huff, var litt tragikomisk egentlig... jaja det jeg egentlig skulle spørre om; noen som har cash 200 for salgs? (kronespill) Andre også for den saks skyld. god natt Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Tenk på meg som skal på skolen i dag.. Begynner i dag du også? Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Wee! Nå er jeg skikkelig våket, drikker kaffe og hører på nettradio! Snart er det skole, jobb og trening! Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 nå ville vert et godt tidspungt å lagt seg men i stedet må jeg stå opp for å gå på skole. jaja da ble det døgnåpen i dag da, får prøve å sove litt på skolen da Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Tenk på meg som skal på skolen i dag.. Begynner i dag du også? Ja, Dæven, sov ikke i går og i natt. Og er i kjempehumør... WTF? skal det ikke være omvendt? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-VqMh8ni9 Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Samma her, sov 3 timer og er lys våken. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 (endret) Samma her, sov 3 timer og er lys våken. Er også lys våken. Og snart 2 døgn uten søvn, Rare meg.. Sist gang det gikk 2 døgn så var jeg jo et vrak. Hmm.. edit: i morges satt jeg på mp3 spillern med en rave(10 min,) låt og lagde egg. Endret 4. januar 2005 av Bundy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg