Pels Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 jeg har kjøretime alt for tidlig... ugh, hadde det i dag. Bakkestart er ikke akkurat det beste .. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Min minibakkestart med en BMW 1-serie med kjørelæreren gikk i spinn, så tomler ned for bakhjulstrekk. Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Uff, er overtrøtt og kjeder meg. Mann-seksjonen på bride.ru var nå iallefall morsom en stund Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Da var dagens action/drama overstått og merkelig nok var thea innblandet i det. Lenke til kommentar
Pels Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Min minibakkestart med en BMW 1-serie med kjørelæreren gikk i spinn, så tomler ned for bakhjulstrekk. jau, merka det også om dagen. Sklei litt, men det jo bare gøy Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 (endret) Da var dagens action/drama overstått og merkelig nok var thea innblandet i det. Ehh, ikke for å starte noe elno men natta. Endret 4. januar 2005 av Dr.X Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 (endret) ...så tomler ned for bakhjulstrekk. Tydelig å se at du ikke har kjørt mye. Forhjulsdrevne biler har jo fordelen med at motoren som regel ligger over drivhjulene. (Eksisterer det RF/MF-biler? Neppe..). Dette hjelper en god del på fremkommeligheten. Det store aberet er dog at de samme hjulene som svinger også er drivhjulene. Dette vil forårsake understyring, noe som er livsfarlig på vinterføre. En bakhjulsdreven bil oppfører seg ganske annerledes på veien. Fremkommeligheten kan lett forbedres ved å legge inn noen sandsekker i bagasjerommet. BMW har på sin side vært flinke og har ca. 50/50 vektfordeling i bilen. Motoren er trukket godt tilbake i karosseriet, og batteriet mm. har fått plass bak i bilen. De fleste slike biler har også differensialbrems, eventuelt åpen drivaksling med mulighet for sperre. I tillegg er det jo en hel del elektroniske dingser som hjelper til. Men en bakhjulsdreven bil vil du overstyre, noe som er mye lettere å parere for kontra understyring. I tillegg er det mye mer gøy å kjøre rwd. Du kan ligge bredt i alle svinger når det er glatt, og selve kjørefølelsen er ganske så forskjellig. Bakhjulstrekk var tidligere dårlig da differensialen var åpen, men dette er jo som sagt forbedret. En forhjulsdreven bil er litt bedre, det innrømmer jeg. Siden du bare spant, så tipper jeg at du ikke er så erfaren bak rattet enda Jeg er heller ikke verdensmester, men det er tåpelig å trekke slike konklusjoner bare pga. det. Husk, en hest sparker best bakfra Det er en grunn til at nesten alle sportsbiler har rwd. Det er dog dyrere å produsere en bakhjulsdreven bil kontra en forhjulsdreven. Edit: Drit i å trekke inn 4wd. Endret 4. januar 2005 av Pinnella Lenke til kommentar
Pels Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 bra forklart Pinnella jæ nå ble det ganske stille her dah ... bø ! Lenke til kommentar
Folo Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 (endret) Hvorfor er det alltid slik at når jeg har pakka ned brødet og pålegget så har jeg lyst på mer mat etter at jeg har spist det jeg har laga, mens når jeg er litt mer lat og ikke gidder pakke ned alt så føler jeg aldri behov for mere! Endret 4. januar 2005 av Folo Lenke til kommentar
Pels Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 kanskje trangen å ha noe når man ikke har det er større enn hvis man allerede har det. f.eks. Du har lyst på kjeks, når du har den så er ikke lysten etter det så stor. noe i den duren opplever jeg hvertfall Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 TAKK HW.NO. Sov ikke i går. er enda ikke trøtt. *lete etter piller* Lenke til kommentar
Pels Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 TAKK HW.NO.Sov ikke i går. er enda ikke trøtt. *lete etter piller* hyperaktiv ? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 TAKK HW.NO.Sov ikke i går. er enda ikke trøtt. *lete etter piller* hyperaktiv ? Søvnproblemer.. Pluss døgnet snudd Lenke til kommentar
Pels Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 TAKK HW.NO.Sov ikke i går. er enda ikke trøtt. *lete etter piller* hyperaktiv ? Søvnproblemer.. Pluss døgnet snudd lykke til vidre, natta Lenke til kommentar
rlz Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Da har jeg sett Resident Evil Apocalypse. Hvordan var den? Den sugde. Er ikke engang litt trøtt, så jeg får vel bare finne meg mer å se. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Skal se en film. Så legger jeg meg. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Men nå er alle enige så det trenger du ikke Godnatt folkens, jeg har kjøretime alt for tidlig på morran imorra.. Har du sendt ut nabovarsel..? *grandis, cola og dodgeball* Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 (endret) OJOJ, en sånn MÅ jeg ha! http://www.itavisen.no/showArticle.php?articleId=1305056 OO: jeg og adawen har like mange innlegg. Ikke i ot. Endret 4. januar 2005 av Bundy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg