Dr.X Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 (endret) Er definisjonen på rolig jeg, detter bare litt ut av vater når folk kommer med sånne kommentarer. Jeg skjelver faktisk av spenning så spennende er du Nei, peace out a.. Natti Endret 3. januar 2005 av Dr.X Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 (endret) Tror jeg legger meg.. natta! Endret 3. januar 2005 av Tomat-Ulf Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 b-real: Drit i å be typen min ligge med noen andre enn meg er du snill :!: Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 b-real: Drit i å be typen min ligge med noen andre enn meg er du snill :!: hehe Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 b-real: Drit i å be typen min ligge med noen andre enn meg er du snill Jeg vurderte det ei stund, men jeg tenkte at det ikke ble tatt vondt så jeg skreiv det fordet, men ja, greit...vær venner og shake hands...sånn.. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 "LÆTTIS. Spis litt du jente.." Hvis det var det eneste hjernen din klarte å oppdrive, kunne du spart deg. Hva jeg spiser og ikke spiser vet vel ikke du en dritt om, gjør du vel? Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 (endret) Hva jeg spiser og ikke spiser vet vel ikke du en dritt om, gjør du vel? Hvor ofte/lenge jeg pusser tenna mine vet vel heller ikke du en dritt om, gjør du vel ? Så det er du som kan spare deg for spydige og personlige kommentarer her, er jeg redd. Sånn rent BTW: Siden du har posta en del om matvanene dine og hvor mange Kcal du spiser hver dag vet jeg ganske godt hva du spiser Endret 3. januar 2005 av Dr.X Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Hva jeg spiser og ikke spiser vet vel ikke du en dritt om, gjør du vel? Hvor ofte/lenge jeg pusser tenna mine vet vel heller ikke du en dritt om, gjør du vel ? Så som kan spare deg for spydige og personlige kommentarer her, er jeg redd. Det vet jeg vel. Enten røyker du jævlig mye eller får i deg gigantiske mengder kaffe, ellers er det noen som sluntrer unna med Herr. Tannpuss. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 ikke for å ta parti men jeg vet veldig godt hvordan tannpussevanene til Dr.X er og han pusser de nøye hver dag.. Og Thea har faktisk posta endel om spising så det tror jeg de fleste har fått med seg noe om.. Men det er uansett ikke bra å krangle.. Best om alle bare legger seg Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Gød najt g33kz. Skol 2moro :---/ Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Ikke sunt med kjærester på samme forum, gitt. Jeg ser meg slått. Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 (endret) ikke for å ta parti men jeg vet veldig godt hvordan tannpussevanene til Dr.X er og han pusser de nøye hver dag.. Og Thea har faktisk posta endel om spising så det tror jeg de fleste har fått med seg noe om.. Men det er uansett ikke bra å krangle.. Best om alle bare legger seg temmelig enig...break it up Endret 3. januar 2005 av Gamer-guru Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Ok. Thea og Dr.X.. Slikt tar dere over PM eller mere ellers så må man ta på seg jernhanskene og begynne å moderere her... Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Tillat meg: HOLD KJEFT, BEGGE TO! Takk for meg. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 (endret) Jeg bare understreker siste linja av signaturen min. :!: Relax relax, jeg har resignert som jeg sa. Endret 3. januar 2005 av Dr.X Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Men nå er alle enige så det trenger du ikke Godnatt folkens, jeg har kjøretime alt for tidlig på morran imorra.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg