Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva jeg spiser og ikke spiser vet vel ikke du en dritt om, gjør du vel?

Hvor ofte/lenge jeg pusser tenna mine vet vel heller ikke du en dritt om, gjør du vel ? Så det er du som kan spare deg for spydige og personlige kommentarer her, er jeg redd.

Sånn rent BTW: Siden du har posta en del om matvanene dine og hvor mange Kcal du spiser hver dag vet jeg ganske godt hva du spiser :p

Endret av Dr.X
Lenke til kommentar
Hva jeg spiser og ikke spiser vet vel ikke du en dritt om, gjør du vel?

Hvor ofte/lenge jeg pusser tenna mine vet vel heller ikke du en dritt om, gjør du vel ? Så som kan spare deg for spydige og personlige kommentarer her, er jeg redd.

Det vet jeg vel. Enten røyker du jævlig mye eller får i deg gigantiske mengder kaffe, ellers er det noen som sluntrer unna med Herr. Tannpuss.

Lenke til kommentar

ikke for å ta parti men jeg vet veldig godt hvordan tannpussevanene til Dr.X er og han pusser de nøye hver dag.. Og Thea har faktisk posta endel om spising så det tror jeg de fleste har fått med seg noe om..

Men det er uansett ikke bra å krangle.. Best om alle bare legger seg :)

Lenke til kommentar
ikke for å ta parti men jeg vet veldig godt hvordan tannpussevanene til Dr.X er og han pusser de nøye hver dag.. Og Thea har faktisk posta endel om spising så det tror jeg de fleste har fått med seg noe om..

Men det er uansett ikke bra å krangle..  Best om alle bare legger seg :)

temmelig enig...break it up :D

Endret av Gamer-guru
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...