Rykende_Kaffe Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Slapp av, hun mener meg. Du? Pøh, du er både den artigste og den kjekkeste på forumet. Hun mener sånne som "han du vet" og "han der som vi snakket om på MSN" hvem da? var det darkstarr eller no? Ja, nettopp han ja... *cough* han er ikke kjedelig han da. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Godt du er èn av dem som er så fryktelig spennende her da AnAnAs. Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Ah, godt jeg er kommet lenge før ananas da, da må jo jeg nesten bli motsatt. Ikkekjedelig liksom. Ja, det er jeg nok! Eller ikke Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Noen som vet når det er vinterferie? Lenke til kommentar
Pels Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Godt du er èn av dem som er så fryktelig spennende her da AnAnAs. den var bra Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Godt du er èn av dem som er så fryktelig spennende her da AnAnAs. LÆTTIS. Puss tenner du gutt... Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Noen som vet når det er vinterferie? Om altfor lenge... *sukk* Bare jeg som begynner på skolen imorgen også. Tror jeg må ta meg en måned ferie til jeg... Lenke til kommentar
Pels Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Noen som vet når det er vinterferie? i uke 8 Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Vet at det er alt for lenge til Men akkurat når er det? hvilken uke og hvilken dato..? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 *føle at det kommer en liten storm* Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 *føle at det kommer en liten storm* Er det nå man skal legge seg i dekning under presenningen? Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Vi har vinterferie i Uke 8... så dere har sikkert en til og fra... :---) Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Vet at det er alt for lenge til Men akkurat når er det? hvilken uke og hvilken dato..? 19feb elns? Tror vi har vinterferie da. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Tror det er likt i hele norge.. Men da vet jeg det =) Lenke til kommentar
Pels Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Vet at det er alt for lenge til Men akkurat når er det? hvilken uke og hvilken dato..? 19feb elns? Tror vi har vinterferie da. 19. - 27. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 LÆTTIS. Puss tenner du gutt... "LÆTTIS. Spis litt du jente.." Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Tror det er likt i hele norge.. Men da vet jeg det =) Neppe. Hver kommune/skole-region har sin egen ting på vinterferien. Thea, Dr.X, ro da ned and make love not war Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 b-real: Drit i å be typen min ligge med noen andre enn meg er du snill Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg