Fredrik Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Hva svarer man når ei jente i klassen skriver (på msn) at hun syntes du er kjekk og hun føler seg litt k*t?... ble helt satt ut... Kanskje det er broren? Lenke til kommentar
Pels Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Hva svarer man når ei jente i klassen skriver (på msn) at hun syntes du er kjekk og hun føler seg litt k*t?... ble helt satt ut... Ber henne strippe foran webcam. Så tar du et par screenshot og legger dem ut på nettet. Pen? film Fredrikrb - æsj Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Hva svarer man når ei jente i klassen skriver (på msn) at hun syntes du er kjekk og hun føler seg litt k*t?... ble helt satt ut... Ber henne strippe foran webcam. Så tar du et par screenshot og legger dem ut på nettet. Pen? film Fredrikrb - æsj Nesten incest. hmm Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Nå ble det nettopp satt rekord i antall brukere inne samtidig. yey Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Nå ble det nettopp satt rekord i antall brukere inne samtidig. yey 14??? Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Nå ble det nettopp satt rekord i antall brukere inne samtidig. yey 14??? 1091, din pøkk.. Lenke til kommentar
Pels Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Nå ble det nettopp satt rekord i antall brukere inne samtidig. yey 14??? 1091, din pøkk.. haha ^^^^^^ de brukerne som vises nede er bare de som er på de tråden her Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Nå ble det nettopp satt rekord i antall brukere inne samtidig. yey 14??? 1091, din pøkk.. haha ^^^^^^ de brukerne som vises nede er bare de som er på de tråden her veit det da, trudde han mente inne i tråden Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 B|Real: Jeg bor i gokk, og gokk er i Nordland. Ingenting dine godord kan gjøre noe med. Snakket om den posten jeg slettet. Og hvis du ikke kan la være med personhetsing så får du ta konsekvensene av det. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 I morgen skal jeg til varingskollen! Det blir digg! Må stå opp klokka åtte da.... Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 (endret) *Hva faen skjedde med den ene posten om hardware? Den av han litt ukjente... Hmmm... * Endret 3. januar 2005 av tor_erik Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Omy, mere supportbegging på deg og jeg mekker advarsel på deg. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 (endret) Omy, mere supportbegging på deg og jeg mekker advarsel på deg. Nemlig, det var en post om support her! Trodde et øyeblikk at jeg så syner... Anyway, må tidlig opp i morgen, så "Operasjon Dautrøtt - Snu Døgnet" må fortsette. Med andre ord, jeg legger meg. God natt. Endret 3. januar 2005 av tor_erik Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Serriøst, den nakken min kommer til å drepe meg en vakker dag... Lenke til kommentar
andesam Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Hun skrev at det var en annen som hadde skrevet det... Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Hehe, spurte du om webcam? Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Jeg har litt problemer med pc'en min, kan noen hjelpe meg? Lenke til kommentar
andesam Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Skreiv minst mulig, hadde en anelse om at det bare var kødd. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Jeg har litt problemer med pc'en min, kan noen hjelpe meg? Spam/Support = Utestengelse! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg