Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
*Kose på norske jenter*

Ditto, they are teh win. :D

Enig.

Jeg er glad jeg bor i Norge. :mrgreen:

:thumbup:

Men ikke alle er like "gode"...

Lillesøsteren min er både stygg og dum. Stjeler penger gjør hun også. Kan ikke legge fra meg én krone vedsidenav PC'en min (på MITT ROM!). Når jeg snur meg er den borte.

Oppdaget nettopp at hun har tatt en 20 kroning av meg... Er ikke så mye penger, men en gang tok hun 1200... Det var litt mer :(

Lenke til kommentar
Men ikke alle er like "gode"...

Lillesøsteren min er både stygg og dum. Stjeler penger gjør hun også. Kan ikke legge fra meg én krone vedsidenav PC'en min (på MITT ROM!). Når jeg snur meg er den borte.

Oppdaget nettopp at hun har tatt en 20 kroning av meg... Er ikke så mye penger, men en gang tok hun 1200... Det var litt mer :(

Anmeld den jævla drittungen for tyveri, så får du slutt på stjelingen :thumbup:

Endret av T.F.T
Lenke til kommentar

Neste gang du vet hun kommer inn på rommet, varm opp en 20kroning med lighter. Så vips har tyvradden kong harald i håndflata :thumbup:

advarsel funker ikke så bra med en 50kroning...

Lenke til kommentar

Neste gang du vet hun kommer inn på rommet, varm opp en 20kroning med lighter. Så vips har tyvradden kong harald i håndflata :thumbup:

advarsel funker ikke så bra med en 50kroning...

genialt ! :!:

Lenke til kommentar
Btw, er det noen som vet hvor jeg får kjøpt en jævla zippolighter i dette landet? Finner ikke websjapper som har..

Hvor bor du? De har noen billige nede på Oslo S... Feika og ekte!

Jeg bor lengst inne i gokk i Nordland, og det nærmeste jeg kommer omverden er via nettet. Så, ingen nettbutikker. Har funnet noen, men de gir jeg ikke kredittkortnummeret mitt til, for å si det sånn..

B|Real: Jeg bor i gokk, og gokk er i Nordland. Ingenting dine godord kan gjøre noe med.

Men, jeg fant denne: http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewI...bayphotohosting

Ebay, how does it work? Får jeg greia, eller? :dontgetit:

Endret av Ingardj
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...