Bruker-33331 Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 LOL @ URL. Se sigg. Din? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 GJETT DA. Fyren bak deg? Nemmen orker ikke trykke på 5 linker i siggen din Lenke til kommentar
rlz Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 GJETT DA. Fyren bak deg? Nemmen orker ikke trykke på 5 linker i siggen din Ser du ikke at det står Opera i siggen min? Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 *Kose på norske jenter* Ditto, they are teh win. Enig. Jeg er glad jeg bor i Norge. Men ikke alle er like "gode"... Lillesøsteren min er både stygg og dum. Stjeler penger gjør hun også. Kan ikke legge fra meg én krone vedsidenav PC'en min (på MITT ROM!). Når jeg snur meg er den borte. Oppdaget nettopp at hun har tatt en 20 kroning av meg... Er ikke så mye penger, men en gang tok hun 1200... Det var litt mer Lenke til kommentar
rlz Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Lillesøsteren min er både stygg og dum. Min også. Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 LOL @ URL. Se sigg. Ah, takk for rettelsen. Fikset. Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 (endret) Men ikke alle er like "gode"... Lillesøsteren min er både stygg og dum. Stjeler penger gjør hun også. Kan ikke legge fra meg én krone vedsidenav PC'en min (på MITT ROM!). Når jeg snur meg er den borte. Oppdaget nettopp at hun har tatt en 20 kroning av meg... Er ikke så mye penger, men en gang tok hun 1200... Det var litt mer Anmeld den jævla drittungen for tyveri, så får du slutt på stjelingen Endret 3. januar 2005 av T.F.T Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Lillesøsteren min er både stygg og dum. Stjeler penger gjør hun også. Kan ikke legge fra meg én krone vedsidenav PC'en min (på MITT ROM!). Når jeg snur meg er den borte. Oppdaget nettopp at hun har tatt en 20 kroning av meg... Er ikke så mye penger, men en gang tok hun 1200... Det var litt mer Neste gang du vet hun kommer inn på rommet, varm opp en 20kroning med lighter. Så vips har tyvradden kong harald i håndflata advarsel funker ikke så bra med en 50kroning... Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Lillesøsteren min er både stygg og dum. Stjeler penger gjør hun også. Kan ikke legge fra meg én krone vedsidenav PC'en min (på MITT ROM!). Når jeg snur meg er den borte. Oppdaget nettopp at hun har tatt en 20 kroning av meg... Er ikke så mye penger, men en gang tok hun 1200... Det var litt mer Neste gang du vet hun kommer inn på rommet, varm opp en 20kroning med lighter. Så vips har tyvradden kong harald i håndflata advarsel funker ikke så bra med en 50kroning... genialt ! :!: Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Here you go, morons: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=354410 Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Btw, er det noen som vet hvor jeg får kjøpt en jævla zippolighter i dette landet? Finner ikke websjapper som har.. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 men en gang tok hun 1200... Det var litt mer Hvor gammel er hun? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Btw, er det noen som vet hvor jeg får kjøpt en jævla zippolighter i dette landet? Finner ikke websjapper som har.. Hvor bor du? De har noen billige nede på Oslo S... Feika og ekte! Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 (endret) Btw, er det noen som vet hvor jeg får kjøpt en jævla zippolighter i dette landet? Finner ikke websjapper som har.. Hvor bor du? De har noen billige nede på Oslo S... Feika og ekte! Jeg bor lengst inne i gokk i Nordland, og det nærmeste jeg kommer omverden er via nettet. Så, ingen nettbutikker. Har funnet noen, men de gir jeg ikke kredittkortnummeret mitt til, for å si det sånn.. B|Real: Jeg bor i gokk, og gokk er i Nordland. Ingenting dine godord kan gjøre noe med. Men, jeg fant denne: http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewI...bayphotohosting Ebay, how does it work? Får jeg greia, eller? Endret 3. januar 2005 av Ingardj Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Ingardj, gi fan i slike kommentarer som du kom med ovenfor. Lenke til kommentar
andesam Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 (endret) Hva svarer man når ei jente i klassen skriver (på msn) at hun syntes du er kjekk og hun føler seg litt k*t?... ble helt satt ut... Endret 3. januar 2005 av andesam Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Hva svarer man når ei jente i klassen skriver (på msn) at hun syntes du er kjekk og hun føler seg litt k*t? "Come over for a good time". Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Hva svarer man når ei jente i klassen skriver (på msn) at hun syntes du er kjekk og hun føler seg litt k*t?... ble helt satt ut... Noen som tuller? Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Hva svarer man når ei jente i klassen skriver (på msn) at hun syntes du er kjekk og hun føler seg litt k*t?... ble helt satt ut... Ber henne strippe foran webcam. Så tar du et par screenshot og legger dem ut på nettet. Pen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg