Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg ville ha dratt til østeriket, altså, hvor ofte får du muligheten til å ha det artig i et annet land`?

Sikker mye pene østeriske kvinnfolk der også ;)

Haha, da blir du overrasket over pen-hets-nivået i andre land. Norske og svenske jenter er uten noe som helst tvil penest, er jo verdenskjent for det ;)

Endret av Dr.X
Lenke til kommentar
Jeg ville ha dratt til østeriket, altså, hvor ofte får du muligheten til å ha det artig i et annet land`?

Haha, da blir du overrasket over pen-hets-nivået i andre land. Norske og svenske jenter er uten noe som helst tvil penest, er jo verdenskjent for det ;)

Vel, jeg har ikke reist så mye i utlandet at det gjør noe.

Eneste "utlandet" jeg har vært i er sverige og danmark faktisk.. :mad:

Lenke til kommentar

halla.....

Nettet her har vært nhede en stund:( noen som vet åssen jegf fikser IE igjen?? sitter med FF nå.. den er grei, men det er noen eldre folk her som ikke liker at det er FF i stedet for IE... noen som vet åssen jeg ordner dette..?

Lenke til kommentar

Jeg var i østerrike (og sveits) 7 ganger i fjor.

Det finnes pene kvinnfolk, ja. Men det er vanskelig å finne dem mellom de store damene. :p

Lenke til kommentar
halla.....

Nettet her har vært nhede en stund:( noen som vet åssen jegf fikser IE igjen?? sitter med FF nå.. den er grei, men det er noen eldre folk her som ikke liker at det er FF i stedet for IE... noen som vet åssen jeg ordner dette..?

Eksister "halla" enda? :no:

Lenke til kommentar

Jeg var i østerrike (og sveits) 7 ganger i fjor.

Det finnes pene kvinnfolk, ja. Men det er vanskelig å finne dem mellom de store damene. :p

Å i England er det milevis mellom de man virkelig snur seg etter, hvertfall i Manchester og Liverpool. Fregner, rødt hår og stygge tenner var en gjenganger.

Lenke til kommentar
halla.....

Nettet her har vært nhede en stund:(  noen som vet åssen jegf fikser IE igjen??  sitter med FF nå.. den er grei, men det er noen eldre folk her som ikke liker at det er FF i stedet for IE... noen som vet åssen jeg ordner dette..?

Ja, bruk opera. :thumbup:

Endret av T.F.T
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...