tor_erik Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Parabol er oppskrytt. Ditto. Går bare squatt på tv uansett. Dæven. Jeg visste ikke at "squatt" ble brukt av andre enn Team Antonsen.. nr. 4: Jeg liker egentlig ike å stå på ski, så for meg hadde valget vært enkelt. Lenke til kommentar
rlz Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Squatt squatt jatta jat jah... Lenke til kommentar
robB Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 WOW! Avataren min så naken ut nå Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 (endret) Jeg ville ha dratt til østeriket, altså, hvor ofte får du muligheten til å ha det artig i et annet land`?Sikker mye pene østeriske kvinnfolk der også Haha, da blir du overrasket over pen-hets-nivået i andre land. Norske og svenske jenter er uten noe som helst tvil penest, er jo verdenskjent for det Endret 3. januar 2005 av Dr.X Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 (endret) Name change! Hvorfor det? Orcblood er så mye brukt over alt (opplasta ny avatar for å kunne legge link til den. simply and great.) Endret 3. januar 2005 av Xeenon_ Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Jeg ville ha dratt til østeriket, altså, hvor ofte får du muligheten til å ha det artig i et annet land`?Sikker mye pene østeriske kvinnfolk der også Haha, da blir du overrasket over pen-hets-nivået i andre land. Norske og svenske jenter er uten noe som helst tvil penest, er jo verdenskjent for det Vel, jeg har ikke reist så mye i utlandet at det gjør noe. Eneste "utlandet" jeg har vært i er sverige og danmark faktisk.. Lenke til kommentar
rlz Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 ... Du kan da laste opp avatar på kontrollpanelet. Lenke til kommentar
robB Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Nei, får vel fyre opp Battle of Middle Earth. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 halla..... Nettet her har vært nhede en stund:( noen som vet åssen jegf fikser IE igjen?? sitter med FF nå.. den er grei, men det er noen eldre folk her som ikke liker at det er FF i stedet for IE... noen som vet åssen jeg ordner dette..? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Uff, da var man hjemme igjen. Skole imorgen. Fysj og fy. Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 * Joda, men virka ikke så gadd ikke å åpne i IE for å gjøre det Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Jeg ville ha dratt til østeriket, altså, hvor ofte får du muligheten til å ha det artig i et annet land`?Sikker mye pene østeriske kvinnfolk der også Jeg var i østerrike (og sveits) 7 ganger i fjor. Det finnes pene kvinnfolk, ja. Men det er vanskelig å finne dem mellom de store damene. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 halla..... Nettet her har vært nhede en stund:( noen som vet åssen jegf fikser IE igjen?? sitter med FF nå.. den er grei, men det er noen eldre folk her som ikke liker at det er FF i stedet for IE... noen som vet åssen jeg ordner dette..? Eksister "halla" enda? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Jeg ville ha dratt til østeriket, altså, hvor ofte får du muligheten til å ha det artig i et annet land`?Sikker mye pene østeriske kvinnfolk der også Jeg var i østerrike (og sveits) 7 ganger i fjor. Det finnes pene kvinnfolk, ja. Men det er vanskelig å finne dem mellom de store damene. Å i England er det milevis mellom de man virkelig snur seg etter, hvertfall i Manchester og Liverpool. Fregner, rødt hår og stygge tenner var en gjenganger. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 *Kose på norske jenter* Ditto, they are teh win. Btw, engelske frøkner er ikke til å hoppe i taket for nei... Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 *Kose på norske jenter* Ditto, they are teh win. Enig. Jeg er glad jeg bor i Norge. Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 (endret) halla..... Nettet her har vært nhede en stund:( noen som vet åssen jegf fikser IE igjen?? sitter med FF nå.. den er grei, men det er noen eldre folk her som ikke liker at det er FF i stedet for IE... noen som vet åssen jeg ordner dette..? Ja, bruk opera. Endret 3. januar 2005 av T.F.T Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg