Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Virker som folk ha måtte sette seg ned med leksene i dag for det har vært ganske så dødt her.

Nei, har nok et foredrag i morgen, men det får bli midttimemat. Er ikke så stort uansett. Orker ikke tanken på lekser nå, derfor sjekker jeg heller ikke lekseboken. ;)

Endret av tor_erik
Lenke til kommentar

Okey, har et lite dilemma her der. I vinterferien kan jeg enten være med foreldrene mine og stå på ski i Østerrike, eller jeg kan være en uke alene hjemme. Det er kjedelig å være en uke kun sammen med foreldrene, men samtidig har jeg lyst til å stå på ski. :hmm:

Lenke til kommentar
Okey, har et lite dilemma her der. I vinterferien kan jeg enten være med foreldrene mine og stå på ski i Østerrike, eller jeg kan være en uke alene hjemme. Det er kjedelig å være en uke kun sammen med foreldrene, men samtidig har jeg lyst til å stå på ski. :hmm:

bli med foreldra dine!!du får nok flere sjanser til å være alene hjemme, men er ikke sikkert de vil til østerrike med det samme igjen...

Lenke til kommentar

Jeg ville ha dratt til østeriket, altså, hvor ofte får du muligheten til å ha det artig i et annet land`?

Sikker mye pene østeriske kvinnfolk der også ;)

Lenke til kommentar
Sikker mye pene østeriske kvinnfolk der også ;)

Dem er det jaggu få av. Er egentlig mest i Norge du ser hawte jenter renne rundt på ski/brett i bakken.

Ø.B.: Ja, tenker jeg blir med hvis ikke jeg får en fin ide om noe gøy jeg kan gjøre.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...