Islanbadsj Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Ikke mye hvertfall... Lenke til kommentar
Camron Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Simpsons Har nettopp sett ferdig den siste "Gudfaren" filmen... Nydelig..helt Nydelig..elsker de filmene... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Nettopp sett The Meaning Of Life. ELSKER python Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Oh yes, btw, resten av filmene jeg fikk til jewl kom også idag: Alien Quad og CSI Ses 3. woot2k5 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Virker som folk ha måtte sette seg ned med leksene i dag for det har vært ganske så dødt her. Jaja...har lyst å se sopranos :\ Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 (endret) Virker som folk ha måtte sette seg ned med leksene i dag for det har vært ganske så dødt her. Nei, har nok et foredrag i morgen, men det får bli midttimemat. Er ikke så stort uansett. Orker ikke tanken på lekser nå, derfor sjekker jeg heller ikke lekseboken. Endret 3. januar 2005 av tor_erik Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Okey, har et lite dilemma her der. I vinterferien kan jeg enten være med foreldrene mine og stå på ski i Østerrike, eller jeg kan være en uke alene hjemme. Det er kjedelig å være en uke kun sammen med foreldrene, men samtidig har jeg lyst til å stå på ski. Lenke til kommentar
Pels Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Uff..kjeder meg helt jævli..er det noe på tv'n nå da? (utenom nyheter) skaff deg parabol Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Okey, har et lite dilemma her der. I vinterferien kan jeg enten være med foreldrene mine og stå på ski i Østerrike, eller jeg kan være en uke alene hjemme. Det er kjedelig å være en uke kun sammen med foreldrene, men samtidig har jeg lyst til å stå på ski. bli med foreldra dine!!du får nok flere sjanser til å være alene hjemme, men er ikke sikkert de vil til østerrike med det samme igjen... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Okey, har et lite dilemma her der. I vinterferien kan jeg enten være med foreldrene mine og stå på ski i Østerrike, eller jeg kan være en uke alene hjemme. Det er kjedelig å være en uke kun sammen med foreldrene, men samtidig har jeg lyst til å stå på ski. Jeg ville ha dratt til østeriket, altså, hvor ofte får du muligheten til å ha det artig i et annet land`? Sikker mye pene østeriske kvinnfolk der også Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Uff..kjeder meg helt jævli..er det noe på tv'n nå da? (utenom nyheter) skaff deg parabol Parabol er oppskrytt. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 men er ikke sikkert de vil til østerrike med det samme igjen... Har nå vært der tre år på rad da. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 men er ikke sikkert de vil til østerrike med det samme igjen... Har nå vært der tre år på rad da. hehe, daså!kanskje du skal være hjemme alene da!lage fest for oss neida...du får kaste krone og mynt:P Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Parabol er oppskrytt. Ditto. Går bare squatt på tv uansett. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 men er ikke sikkert de vil til østerrike med det samme igjen... Har nå vært der tre år på rad da. Hah, nei da kan du snake deg til å være hjemme og tenne på et hus eller.no Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Jeg ville ha dratt til østeriket, altså, hvor ofte får du muligheten til å ha det artig i et annet land`?Sikker mye pene østeriske kvinnfolk der også Unibrows! Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 bli hjemme, lei en hytte og dra på fylle-ski tur med noen venner. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Bli nå med da! Blir bare til at du sitter hjemme med pc'en ellers eller? jaja stikker bort en tur. hareem Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Sikker mye pene østeriske kvinnfolk der også Dem er det jaggu få av. Er egentlig mest i Norge du ser hawte jenter renne rundt på ski/brett i bakken. Ø.B.: Ja, tenker jeg blir med hvis ikke jeg får en fin ide om noe gøy jeg kan gjøre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg