b-real Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 (endret) Jeg synes det kan være greit å nevne i so3 om man har har slitt med ett problem, men mener da at det skal være krevd at man har laget en post om dette i riktig forum å henviser til denne. Får problem skaper frustrasjon, som man gjerne får utløp for i so3... Ikke det at jeg vet så mye om det Når det er tilbake til leira igjen da? Skal en bruker først komme med en slik en så kommer en annen og til slutt så har vi 30 sider med "HJEEEELLLPPP MEEEEGGG NÅÅÅÅ" NEI. Nok er nok og jeg skal ha meg frabett at det skal postes support-threads i SO3. Det er ikke SO3 sitt formål og jeg må innføre dette pga dere ikke klarer å ta en beskjed rett og slett. Dere selv som har klart å mekke dette i stand og da får dere leve med det. EOD fra min side. Edit: jeg drar tilbake den 9. januar... Endret 3. januar 2005 av B|Real Lenke til kommentar
Term Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Helt greit det da, aldri brukt den til det uansett, så bryr meg egentlig fint lite Følte mest bare for å si noe siden jeg har det piss kjedelig på jobb nå å venter bare på å bli ferdig. bare en time igjen... Så er det masse dager fri Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Jeg synes vi burde forby whining i so3 og, det er så jævlig mye av det. Jeg blir så piss lei. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 (endret) Jeg synes vi burde forby whining i so3 og, det er så jævlig mye av det. Jeg blir så piss lei. Er bare å gi deg en ban igjen så er vi kvitt det Endret 3. januar 2005 av B|Real Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Jeg synes vi burde forby whining i so3 og, det er så jævlig mye av det. Jeg blir så piss lei. Hvorfor ikke forby bruk av smileys også, så er vi kvitt problemet! Så genialt! Det ble en søvnløs natt... Tror jeg dusjer nå, så jeg slipper å ha 3 min på å spise.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Vel, disable smily kan du gjøre i kontrollpanelet ditt så slipper du det Jeg tar å finner køya jeg...natt. Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Natta B|Real. Nå skal jeg snart runke litt, så skal jeg dusje litt, også er det nesten tid for skole :-( Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Tja, kanskje det. Uansett, så ser planen slik ut de neste timene: Dass - dusj - mat&TV - skole... Kommer sikkert til å waste dagen på å snakke om flomkatastrofen i Asia. Så moro... Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 B|Real; Ta deg en bolle.. Det får da være makan på sutring over at folk spørr om hjelp da. "Buuuuuhuuuu, folk spør om hjelp!!!oneoneeleven" Er litt enig i at folk kan bruke andre deler av forumet til dette. Men.. Altså.. Kansje du skal banne alle som bruker spørsmålstegn også da? Så ingen kan spørre om noen ting.. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Tja, kanskje det. Uansett, så ser planen slik ut de neste timene:Dass - dusj - mat&TV - skole... Kommer sikkert til å waste dagen på å snakke om flomkatastrofen i Asia. Så moro... Det var ikke en flom! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 (endret) Natta B|Real. Nå skal jeg snart runke litt, så skal jeg dusje litt, også er det nesten tid for skole :-( Æææsj edit: Herregud. Nå kommer vi sikkert til og snakke om sørøst asia. "Wee" Kjenner jeg klassen rett så bryter jentene ned i gråt Endret 3. januar 2005 av Bundy Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 [kverulant]Ble det ikke flom i gatene kanskje?[/kverulant] Uansett, denne mandagen suger.. Lenke til kommentar
Term Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Neida denne mandagen rocker. Om 1 time så har jeg fri i nesten en uke. Det er de små gledene... Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Neida denne mandagen rocker. Om 1 time så har jeg fri i nesten en uke. Det er de små gledene... Hva i... iiii... inni Granskauen!? Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 (endret) ingen andre en meg som vil legge seg for å sove? men får det ikke til Endret 3. januar 2005 av Rykende_Kaffe Lenke til kommentar
Term Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Neida denne mandagen rocker. Om 1 time så har jeg fri i nesten en uke. Det er de små gledene... Hva i... iiii... inni Granskauen!? Kalles jobb, å noen må jo passe på de stakkars gjestene våre mens de sover også Hard natt med mye nett-pool å msn'ing Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 ingen andre en meg som vil legge seg for å sove?men får det ikke til Drikk varm melk. Lurer på om det funker... Hmm Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Har spilt millionær hele natta (brettspillet) nei noe så genialt! jaja natta Lenke til kommentar
Inc Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 10 timer til, så flyr jeg til koksnøtter, palmetrær og myk sand under beina:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg