Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Jeg synes det kan være greit å nevne i so3 om man har har slitt med ett problem, men mener da at det skal være krevd at man har laget en post om dette i riktig forum å henviser til denne. Får problem skaper frustrasjon, som man gjerne får utløp for i so3... Ikke det at jeg vet så mye om det :p

Når det er tilbake til leira igjen da?

Skal en bruker først komme med en slik en så kommer en annen og til slutt så har vi 30 sider med "HJEEEELLLPPP MEEEEGGG NÅÅÅÅ"

NEI.

Nok er nok og jeg skal ha meg frabett at det skal postes support-threads i SO3.

Det er ikke SO3 sitt formål og jeg må innføre dette pga dere ikke klarer å ta en beskjed rett og slett.

Dere selv som har klart å mekke dette i stand og da får dere leve med det.

EOD fra min side.

Edit: jeg drar tilbake den 9. januar...

Endret av B|Real
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Helt greit det da, aldri brukt den til det uansett, så bryr meg egentlig fint lite :p

Følte mest bare for å si noe siden jeg har det piss kjedelig på jobb nå å venter bare på å bli ferdig. bare en time igjen... Så er det masse dager fri :D

Lenke til kommentar
Jeg synes vi burde forby whining i so3 og, det er så jævlig mye av det. Jeg blir så piss lei.

Hvorfor ikke forby bruk av smileys også, så er vi kvitt problemet! Så genialt! :D

Det ble en søvnløs natt... Tror jeg dusjer nå, så jeg slipper å ha 3 min på å spise..

Lenke til kommentar

B|Real; Ta deg en bolle.. Det får da være makan på sutring over at folk spørr om hjelp da.

"Buuuuuhuuuu, folk spør om hjelp!!!oneoneeleven"

Er litt enig i at folk kan bruke andre deler av forumet til dette. Men.. Altså..

Kansje du skal banne alle som bruker spørsmålstegn også da? Så ingen kan spørre om noen ting..

Lenke til kommentar
Natta B|Real.

Nå skal jeg snart runke litt, så skal jeg dusje litt, også er det nesten tid for skole :-(

Æææsj

edit: Herregud. Nå kommer vi sikkert til og snakke om sørøst asia. "Wee"

Kjenner jeg klassen rett så bryter jentene ned i gråt :roll:

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Neida denne mandagen rocker. Om 1 time så har jeg fri i nesten en uke.  :thumbup:  Det er de små gledene...

Hva i... iiii... inni Granskauen!?

Kalles jobb, å noen må jo passe på de stakkars gjestene våre mens de sover også :) Hard natt med mye nett-pool å msn'ing :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...