zed Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 k00lt! Noen her som bor i Grefsen-området? Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Vell god morgen! Jeg fikk lagt meg til slutt igår, men jeg torde ikke å ta telefonen, så jeg skrudde den av .. Jeg fikk akkuratt et godt budskap, kompissen min overlevde!!! YES! Men nå skal det sies at ENDEL har lært av denne episoden, det var jo jækla nærme sier legene.. ungdommen nå til dags altså... Noen ganger går det relativt bra, andre ganger gjør det ikke det, denne gangen var det flaks! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Morn! Jeg har rævva tid... skal være på andre siden av byen om en havltime :| BAJBAJ!!!!! *LØØØØPPPPEEEE!!!!* Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Ahhrrr... Crap! Hadde fått feil vakt idag, skulle jobbe tidlig istedenfor kveld. Ble ringt kl 11 fra jobb. Innen 15 min så hadde jeg fått på meg klærna, startet bilen skrapa rutene åpnet bommen kjørt ut bilen kjørt til jobb og parkert og logget meg inn. Da jeg slo av bilen gikk den på ettertenning, kvelte den med cluch'n og så kom det et jææævla smell bak folk kikka rart ... Men men, nå er vi for få på jobb, ingen kø, men for få til at jeg kan ta meg pause <--- Sulten , har ikke spist idag Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Ettter tenning er kult Vi hadde en gammel Suzuki 413, sånn bitteliten draps maskin, liten terreng bil nesten. Så kjørte vi langs en neger gjeng i sentrum, så tok stefaren min tenninga av og på, og det smalt så jævlig, og hele eksosen sprengte i filler! Og alle negerene der la seg nedatt asfalten, de trudde at noen skjøyt! (de er vell vant med skyting ) Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Slemme BjaA ... Men tolk denne drømmen... Først flørtet jeg vanvittig med ei på jobben og fikk lurt henne i sengs og skulle til høvle over henne. Så hadde noen sagt til mag at "usj, at du gidder, alle hadde vært over henne" ... Så da spratt jeg ut av senga og stakk før hun kom... Men så ville jeg tilbake for hun er jo fin... Men da var hun ikke der Pluteslige så var jeg en helt annen plass uten sko, kun sokker... Trur jeg var på Saltrød. Vi var 4 stykker, jeg var den eneste uten sko. Så måtte jeg og en til stikke da de to andre skulle ta oss (??) . Så vi stakk mens vi kasta kongler på dem, og prøvde å lure dem ved å løpe i en stor sirkel rundt for å komme bak dem... Skjørte seg... Men så fikk vi liksom en sjans til. Da skjærte jeg unna han andre og løp langs gamleveien til tv.strand som endte opp på en skogsvei. Dette var en søndag så jeg skjønnte ikke hvorfor jeg møtte en haug av skolejenter der ute. og der var alle fine. To av dem snudde og snakket med meg som om jeg skulle ha kjennt dem i 100 år. Plutselig fant jeg ut av at jeg skulle haike men måtte gjøre dette alene da det er lettere å få haik. Tok et halvt minutt og fikkk haik med en Lexus, i deg jeg satt meg i bilen så var det ikke en bil, men en pappeske. da var vi 3 stykk på en pappekse med en motor i... Den gikk som faan, men veigrepet var så som så... Så kom vi til en bom som ikke var en bom men en kai til å komme på en ferge , trur jeg plutselig var i moss og skulle til horten. Etter dette våknet jeg... Hva pokker betyr alt dette rotet ??? Lenke til kommentar
zed Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 1 ) Du er fucked 2 ) Legg fra deg hasjen Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 1 ) Du er fucked2 ) Legg fra deg hasjen 1) Drømte natta føre om at jeg tok doggy på ei ukjent dame. Kansje på tide å få meg dame ??? 2) Røyker ikke... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Faan! Eg ER syk. Forbaska influensa tok meg til slutt. Får håpe det ikke varer så lenge da. Er så dårlig at eg kunne kuttet av meg hodet for å slippe å snyte meg og den h*lvetes hodepinen og feber. Hele kroppen verker også. Fikk mail av hun jenten også idag!!! Tina her.....Remember me.....? Kossen går det med deg? Har tenkt litt på deg, *fikk jo et ganske bra inntrykk av deg så...* ...... Var du på jobben min på lørdag dåh.......? hehe..... Just wondering..... Men..... du virker kjekk du!!! Så....gi no en lyd hvis det e noe...... Snakkes!! Klem, LaTina....:-) Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Tina her.....Remember me.....? Kossen går det med deg? Har tenkt litt på deg, *fikk jo et ganske bra inntrykk av deg så...* ...... Var du på jobben min på lørdag dåh.......? hehe..... Just wondering..... Men..... du virker kjekk du!!! Så....gi no en lyd hvis det e noe...... Snakkes!! Klem, LaTina....:-) Det er hvertfall et tegn, be hun over en tur da vel Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Go for it pal! Nr. 1. Hun som sender deg mail og lurer på hvordan det går Nr. 2. Hun gir deg et kompliment Nr. 3. Hun ber deg om å gi lyd Så, svar, snakk med henne, ring henne, hopp i det. Ikke vis at du er usikker, vær sikker som ******. Men innrøm at du er nervøs, selv om du ikke viser det. Går ting bra, så inviter henne på kino til uka. Uansett..3 dagers regler og ikke masing og sånn gjelder bare ved one nite stands o.l. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Hopp i det SnowDOG_ Du har intet å tape. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 har jeg gått glipp av mye? noe med en fyr som ble litt for full og..? gogo snowdog Lenke til kommentar
sparks Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 btw, jeg stod opp kl 13:00 idag Lenke til kommentar
PT Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Du må jo lese hele tråden sparks Høres ut som du har fått napp SnowDOG_, så bare hopp i det Lenke til kommentar
sparks Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 ok, gjorde nettop det.. kjipern dag bjaa :/ men hvorfor kom politiet til DEG? Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 ok, gjorde nettop det.. kjipern dag bjaa :/ men hvorfor kom politiet til DEG? Jo, de kom til meg fordi jeg er naboen, og fordi jeg spilte høy musikk...og spilte på gitaren VELDIG høyt... Så de skjekka rundt, lukta om jeg hadde drekt og sånt... Lenke til kommentar
sparks Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 tror jeg skal progge litt c++ idag.. long time no see.. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 ok, gjorde nettop det.. kjipern dag bjaa :/ men hvorfor kom politiet til DEG? Jo, de kom til meg fordi jeg er naboen, og fordi jeg spilte høy musikk...og spilte på gitaren VELDIG høyt... Så de skjekka rundt, lukta om jeg hadde drekt og sånt... men du hadde jo itte drukki.. jaja, sannheten kommer frem.. stå på m8! Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Apropos drøm. Jeg husker faktisk hva jeg har drømt. Bombe at CS inngår i drømmen? Det var halvveis spill, og halvveis IRL, og ElemenT, en ukjent dewd og jeg var på dust2. ElemenT og jeg var ved døra ved midt, på T-siden, han andre var på andre siden av døra, og vi visste hvor alle var og sånn, siden vi bare lekte og var på Ventrilo, eller noe. Så tømte ElemenT et halvt magasin mot han andre, og traff med alle skuddene i kinnet hans. Da kom jeg på en fin idé. Nemlig at vi skulle slå en titoms spiker gjennom hvert kinn på han (en titoms spiker i drømmen min tilsvarer en helt vanlig stor spiker). Så gjorde vi oss klare tilå gjøre det og sånn, og jeg fant ut at jeg aldri hadde greid å slå en spiker gjennom en annens kinn, så jeg overlot oppgaven til ElemenT. Dessverre bytta jeg drøm før han gjorde det, og den neste drømmen husker jeg ikke. Dog, jeg hadde minst tre drømmer om CS i natt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg