Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har 256MB-utgaven av den PB-greia hos Ekjøp, dvs den er uten radio og litt annet design. Syns den funker finfint. Kjekt å ha mp3-spiller i tillegg til bare vanlig USB-penn.

anbefales? Jeg stiller ikke skyhøye krav..

Jeg syns den fungerer fint. Det gjelder til mitt bruk, og jeg er svært lite kravstor og har igrunn ikke så mye peiling.. :)

Lenke til kommentar
argh...  :hrm:  Noen har stengt "hvem er dette?" tråden.

*se stygt på b|real*

Å nei...stakkars...spammet dere så jeg måtte stenge threaden?? BBBUUUUHHUUUU!!

Snakker om fjortisser

Nice, Noen som har savnet meg :p *

Nops.

Er det egentlig noen som har lagt merke til at jeg har skifta nick? :p

Jeg har forresten snart ettårsdag på forumet, gratulasjoner mottas med takk  :fun:

joda, man har merket det, men har ikke gjort no stor sak ut av det ;)

Vet dere hva folkens?

Jeg er DYKTIG lei av Support i SO3 nå og jeg tror pinade jeg skal mekke warnig eller ban på neste som kommer med et support spørsmål...

Lenke til kommentar

Ikke så sint nå :p

Neida Synes det er flott at man har en her til å stenge de fryktelig unødvendige trådene som du er veldig dyktig til. Man må jo tross alt ha kvalitet på søppelet når man har en plass som dette å være på.

Jeg synes det kan være greit å nevne i so3 om man har har slitt med ett problem, men mener da at det skal være krevd at man har laget en post om dette i riktig forum å henviser til denne. Får problem skaper frustrasjon, som man gjerne får utløp for i so3... Ikke det at jeg vet så mye om det :p

Når det er tilbake til leira igjen da?

Endret av Term
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...