Bruker-33331 Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Du kan spare til en iPod(Mini) Orker ikke. Dvs orker ikke vente så lenge. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Jeg har 256MB-utgaven av den PB-greia hos Ekjøp, dvs den er uten radio og litt annet design. Syns den funker finfint. Kjekt å ha mp3-spiller i tillegg til bare vanlig USB-penn. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Jeg har 256MB-utgaven av den PB-greia hos Ekjøp, dvs den er uten radio og litt annet design. Syns den funker finfint. Kjekt å ha mp3-spiller i tillegg til bare vanlig USB-penn. anbefales? Jeg stiller ikke skyhøye krav.. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Stod opp for litt siden, snålt. Jeg som døgna og la meg 1900. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Jeg har 256MB-utgaven av den PB-greia hos Ekjøp, dvs den er uten radio og litt annet design. Syns den funker finfint. Kjekt å ha mp3-spiller i tillegg til bare vanlig USB-penn. anbefales? Jeg stiller ikke skyhøye krav.. Jeg syns den fungerer fint. Det gjelder til mitt bruk, og jeg er svært lite kravstor og har igrunn ikke så mye peiling.. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Da går jeg får den jeg linka til. Seff kjøper jeg den i butikken.. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Jeg skal på skolen klokka 07:40 Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Jeg har fri en uke til.. Lenke til kommentar
rlz Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Jeg burde egentlig vært i seng for 5 timer siden, men klarer det bare ikke. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Jeg burde egentlig vært i seng for 5 timer siden, men klarer det bare ikke. Welcome to Zhe "überclubbjubb" Lenke til kommentar
rlz Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Jeg burde egentlig vært i seng for 5 timer siden, men klarer det bare ikke. Welcome to Zhe "überclubbjubb" Er du med der? Jeg melder meg ut straks. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Jeg burde egentlig vært i seng for 5 timer siden, men klarer det bare ikke. Welcome to Zhe "überclubbjubb" Er du med der? Jeg melder meg ut straks. L0000Lzy4k. edit: ---------------------------- Hva faan skrev jeg nå? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Nei.....eg legger meg. Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 får prøve å sove litt jeg og Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Skal stå opp om en drøy time, så jeg dropper søvn. Sto tross alt opp klokka 18:00 i dag. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Å der var ferien over og jeg skal snart på jobb... Har aldri hatt så lav moral, hadde dette vært heroes hadde jeg hatt -3. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 argh... Noen har stengt "hvem er dette?" tråden. *se stygt på b|real* Å nei...stakkars...spammet dere så jeg måtte stenge threaden?? BBBUUUUHHUUUU!! Snakker om fjortisser Nice, Noen som har savnet meg * Nops. Er det egentlig noen som har lagt merke til at jeg har skifta nick? Jeg har forresten snart ettårsdag på forumet, gratulasjoner mottas med takk joda, man har merket det, men har ikke gjort no stor sak ut av det Vet dere hva folkens? Jeg er DYKTIG lei av Support i SO3 nå og jeg tror pinade jeg skal mekke warnig eller ban på neste som kommer med et support spørsmål... Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Blir man ekstra hissig av å være i militæret, B|Real..? Kan jo alltids dimme.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Blir man ekstra hissig av å være i militæret, B|Real..?Kan jo alltids dimme.. Neida baby, jeg dimmer aldri Lenke til kommentar
Term Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 (endret) Ikke så sint nå Neida Synes det er flott at man har en her til å stenge de fryktelig unødvendige trådene som du er veldig dyktig til. Man må jo tross alt ha kvalitet på søppelet når man har en plass som dette å være på. Jeg synes det kan være greit å nevne i so3 om man har har slitt med ett problem, men mener da at det skal være krevd at man har laget en post om dette i riktig forum å henviser til denne. Får problem skaper frustrasjon, som man gjerne får utløp for i so3... Ikke det at jeg vet så mye om det Når det er tilbake til leira igjen da? Endret 3. januar 2005 av Term Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg