Jørgen Sørheim Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Alt er vel egentlig spam i So3 i følge Nettiketten http://forum.hardware.no/index.php?act=boardrules#spam Spam er også det å poste innlegg i en tråd som ikke er i samsvar med trådens opprinnelige tema [...] Og trådens opprinnelige tema er: Denne tråden er en generell chattetråd der vi diskuterer livets små og store ting [...] Ergo: nei, du tar feil. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 *signatur og avatar endret da det ikke lenger er jul * at jeg ikke oppdaget "hvem er dette" tråden før nå. noen som har gjort videre etterforskning ? Lenke til kommentar
robB Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Velkommen tilbake! Du er heldig du som har vert på fjellet! Hvor har du vert? Takker, jeg har vært på/i Ål. Hvor er det? Fylke? Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Alt er vel egentlig spam i So3 i følge Nettiketten http://forum.hardware.no/index.php?act=boardrules#spam Spam er også det å poste innlegg i en tråd som ikke er i samsvar med trådens opprinnelige tema [...] Og trådens opprinnelige tema er: Denne tråden er en generell chattetråd der vi diskuterer livets små og store ting [...] Ergo: nei, du tar feil. Men hva er Spam i so3 da? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Ah, stemmer. Julen er over for i år. *Bytte tilbake til vanlig avatar* Lenke til kommentar
Even. Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 (endret) Jula varer helt til påske Endret 2. januar 2005 av EvoZ Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Ah, stemmer. Julen er over for i år. nei for ifjor Er egentlig litt redd for og poste nå siden dette sikkert er "spam" Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Men hva er Spam i so3 da? gesrgøihhuih ioj ijij kkokij JæG88 erj så kull!!!11onoron2"" Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 (endret) Ah, stemmer. Julen er over for i år. *Bytte tilbake til vanlig avatar* Jul hele året Endret 2. januar 2005 av _Julenissen_ Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 *Mass smilier åzzånt* Så hvor mye spam skal til for utestengelse da? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 *bytte midlertidig avatar* *være misfornøyd* Lenke til kommentar
robB Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Hva har du gjort med avataren din TheMasteR? Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 (endret) Wow, få pålogga på msn... Spesielt av de fra hw. Edit: Ål er ikke så langt ifra av Gol, Hol, Geilo, Hovet, Sudndalen, Hallingskarvet osv. Er ganske godt kjent der oppe siden halve familien min kommer fra hallingdal. Har hytte ved hallingskarvet btw, gleder meg til jeg skal dit neste gang, pleier å være maasse snø der. Endret 2. januar 2005 av ehs5 Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Men hva er Spam i so3 da? gesrgøihhuih ioj ijij kkokij JæG88 erj så kull!!!11onoron2"" Hvis det er spam, så skjønner jeg ikke at dere klager på oss at vi spammer mye! Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Men hva er Spam i so3 da? gesrgøihhuih ioj ijij kkokij JæG88 erj så kull!!!11onoron2"" .. for eksempel. Dette er en prate-tråd, ikke en +1-tråd. Lenke til kommentar
Pels Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 (endret) Men hva er Spam i so3 da? gesrgøihhuih ioj ijij kkokij JæG88 erj så kull!!!11onoron2"" Hvis det er spam, så skjønner jeg ikke at dere klager på oss at vi spammer mye! SO3 = spam f.eks. Natta ! , Go morn eller nå er jeg kommet tilbake. ___ EDIT: leif Endret 2. januar 2005 av Fur Lenke til kommentar
robB Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 (endret) Denne brukeren her syns jeg hadde ett veldig frekt brukernavn. Endret 2. januar 2005 av robB Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Denne brukeren her syns jeg hadde ett veldig frekt navn. Mhmm, men han er vel også bannet. Lenke til kommentar
robB Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 (endret) Denne brukeren her syns jeg hadde ett veldig frekt navn. Mhmm, men han er vel også bannet. Ahh, såg det i signaturen hans nå. Endret 2. januar 2005 av robB Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Brukerens signatur: Bruker er permbannet grunnet brudd på forumreglene. #Moderator Jankee# Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg