Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Jau det kan vi seff, jeg har feks i dag klappa katta mi og marsvinene mine  :cool:

Det er rimelig innlysende at du ikke egentlig vet meningen med SO3.

Hva er dette?

Denne tråden er en generell chattetråd der vi diskuterer livets små og store ting, jo mer du har følgt med jo mer vil du "forstå" av ting som blir diskutert her og hvorfor.

en chatte tråd, der en kan folk kan diskutere og slikt, og jeg har fullt lov å nevne at jeg klappa katten min og marsvinene mine :tease:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
kan ikke so3 "veteranene" forklare litt om hva som er riktig da ?

Må vi ha noe å prate om da? Kan ikke heller folk fortelle noe de vil dele med andre, slik som det var før.

Dette står noen poster ovenfor. Og da snakker vi ikke om "jeg klappet nettopp katten min" eller "jøss, jeg har ereksjon igjen."

Lenke til kommentar

Holy shitz så mange sider det var blitt skrevet siden 25! Jeg gidder ikke lese gjennom alt, det er sikkert bare det samme gamle "lol jeg kjedr mg", "jeg trenger hjelp med noe" eller syting over hvor mye bedre tråden var før...

Jeg har ihvertfall kost meg på fjellet, stått på ski og sånt. Greit med en uke vekke fra pcen, jeg anbefaler alle å prøve det.

Lenke til kommentar
Holy shitz så mange sider det var blitt skrevet siden 25! Jeg gidder ikke lese gjennom alt, det er sikkert bare det samme gamle "lol jeg kjedr mg", "jeg trenger hjelp med noe" eller syting over hvor mye bedre tråden var før...

Jeg har ihvertfall kost meg på fjellet, stått på ski og sånt. Greit med en uke vekke fra pcen, jeg anbefaler alle å prøve det.

Velkommen tilbake! :thumbup:

Du er heldig du som har vert på fjellet!

Hvor har du vert?

:)

Lenke til kommentar
Fjerne off-topic for amobil/gamer.no-brukere? Hehe.. tror noen kommer til å hyle om diskriminering et filliontedels sekund etter tiltaket hadde trådt i kraft.

Well, life's a bitch. :p

Nei, det blir nok mer å lære nevnte personer SO3-skikk. Gjerne ved bruk av warn.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...