Litejk Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Jau det kan vi seff, jeg har feks i dag klappa katta mi og marsvinene mine Det er rimelig innlysende at du ikke egentlig vet meningen med SO3. Hva er dette?Denne tråden er en generell chattetråd der vi diskuterer livets små og store ting, jo mer du har følgt med jo mer vil du "forstå" av ting som blir diskutert her og hvorfor. en chatte tråd, der en kan folk kan diskutere og slikt, og jeg har fullt lov å nevne at jeg klappa katten min og marsvinene mine Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Okay, nå gidder jeg ikke mer. Dette er bare for dumt. Gamle, gode SO3, kom tilbake! Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Gamle, gode SO3, kom tilbake! Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Litejk ødela hele tråden Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 So3 har ikke vært det samme på leeenge altså. Tapt seg når den allerede hadde tapt seg. Elns. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Håper jeg ikke har gjordt noe galt i søppel... Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 kan ikke so3 "veteranene" forklare litt om hva som er riktig da ? Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Håper jeg ikke har gjordt noe galt i søppel... Neida... http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=353276 53 replies uten innhold er bare kews. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Ting var mye bedre i gamle dager, det gjelder også SO3. Nå er det for mange drittunger som ånser seg i hele off-topic/søppel. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 kan ikke so3 "veteranene" forklare litt om hva som er riktig da ? Må vi ha noe å prate om da? Kan ikke heller folk fortelle noe de vil dele med andre, slik som det var før. Dette står noen poster ovenfor. Og da snakker vi ikke om "jeg klappet nettopp katten min" eller "jøss, jeg har ereksjon igjen." Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Holy shitz så mange sider det var blitt skrevet siden 25! Jeg gidder ikke lese gjennom alt, det er sikkert bare det samme gamle "lol jeg kjedr mg", "jeg trenger hjelp med noe" eller syting over hvor mye bedre tråden var før... Jeg har ihvertfall kost meg på fjellet, stått på ski og sånt. Greit med en uke vekke fra pcen, jeg anbefaler alle å prøve det. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Psilocybe: Husker du hva jeg nevnte for deg en gang tidligere? *håpe og drømme* Lenke til kommentar
robB Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Holy shitz så mange sider det var blitt skrevet siden 25! Jeg gidder ikke lese gjennom alt, det er sikkert bare det samme gamle "lol jeg kjedr mg", "jeg trenger hjelp med noe" eller syting over hvor mye bedre tråden var før...Jeg har ihvertfall kost meg på fjellet, stått på ski og sånt. Greit med en uke vekke fra pcen, jeg anbefaler alle å prøve det. Velkommen tilbake! Du er heldig du som har vert på fjellet! Hvor har du vert? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Håper jeg ikke har gjordt noe galt i søppel... Neida... http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=353276 53 replies uten innhold er bare kews. Bortsett fra den da! Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Fjerne off-topic for amobil/gamer.no-brukere? Hehe.. tror noen kommer til å hyle om diskriminering et filliontedels sekund etter tiltaket hadde trådt i kraft. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Fjerne off-topic for amobil/gamer.no-brukere? Hehe.. tror noen kommer til å hyle om diskriminering et filliontedels sekund etter tiltaket hadde trådt i kraft. Well, life's a bitch. Nei, det blir nok mer å lære nevnte personer SO3-skikk. Gjerne ved bruk av warn. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 (endret) Kan du ikke bare gi noen kloke tips? Alt dere sier er: Det begynner å komme mange her.. Det er dumt. Husker du før? Hvorfor ikke si hva vi gjør galt! Endret 2. januar 2005 av Tomat-Ulf Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Hva med å starte SO4 med strengere regler? Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 (endret) Alt/det meste er vel egentlig spam i So3 i følge Nettiketten http://forum.hardware.no/index.php?act=boardrules#spam Endret 2. januar 2005 av TheMasteR Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Velkommen tilbake! Du er heldig du som har vert på fjellet! Hvor har du vert? Takker, jeg har vært på/i Ål. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg