tor_erik Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Er det rart? Han skulle akkurat til å finne et annet bilde av henne... ____________________________________________________ EDit: Hvor har SteffyBoy vært?? EDit2: I kveld kl ka ni. skal det være helt stille på msn i to minutter To minutters stillhet for ofrene i asia. Vi må ikke skrive noe til hverandre... hvis du ikke kan la vær viser det bare at du ikke har noe følelser for andre mennesker Ikke et ord, et tegn eller noe. helt stille. Send til alle som er online Herregud, skal dette ingen ende ta? Jaja, jeg var ikke på MSN uansett, så. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Her var det lite prating, snakka no dao, me kan snakka om ka datamus som er den beste, det er det nemlig MX 510 som er. Tro hva du vil. den er bedre!!! Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 den er bedre!!! Hold kjeft Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Søppelkategorien er blitt bare søppel Særlig Siste Ordet. Synd. Så sant, så sant Jeg stemmer for en opprenskning i SO3, alle som spammer får warn. Eller, man kan gjøre slik at bare utvalgte brukere kan komme inn i tråden. Med andre ord, Apartheid 2. Do you feel me? Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 (endret) den er bedre!!! Hold kjeft Du liker vel Razer Diamondback du, elle dan dare rauda muse, hmm eg syns den var bra men likte den ergonomiske utformelsen på Mx 510 bedre. MX 510 fikk 10/10 av meg mens Razor fekk 9/10 Endret 2. januar 2005 av Litejk Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 (endret) @tor_erik Whatever (??) Menne, ja...Veldig mange nye brukere som kommer som spammer forumet. Dem har 0 peiling på Retningslinjer. Syntes den registrerings testen skulle vært vanskligere en bilteorien.. Endret 2. januar 2005 av haddis Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 (endret) den er bedre!!! Hold kjeft Du liker vel Razer Diamondback du, elle dan dare rauda muse, hmm eg syns den var bra men likte den ergonomiske utformelsen på Mx 510 bedre. MX 510 fikk 10/10 av meg mens Razor fekk 9/10 Mx510 er ALT for glatt. En svær bollemus. Razer er teknisk bedre, den er ikke glatt og utsende slår mx510 lang ned i støvlen! Endret 2. januar 2005 av Natrium Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 @tor_erik Whatever (??) Menne, ja...Veldig mange nye brukere som kommer som spammer forumet. Dem har 0 peiling på Retningslinjer. Syntes den registrerings testen skulle vært vanskligere en bilteorien.. Hehe, var ikke videre seriøst ment da, men retningslinjetesten... Hmm, det kunne kanskje vært noe... Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Du liker vel Razer Diamondback du, elle dan dare rauda muse, hmm eg syns den var bra men likte den ergonomiske utformelsen på Mx 510 bedre.MX 510 fikk 10/10 av meg mens Razor fekk 9/10 Ehm, hvem bryr seg? Men vist du absolutt må vite det så sitter jeg på en mx700 og en mx1000 Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 ----> haddis Hehe du tok vel litt i der du men den er litt lett ja, den skulle hatt 10-20 spørsmål eller noe slikt. Jeg slapp den jeg men når ein kamerat av meg prøver å registrere seg så kommer det opp eit slikt vindu som du må svare på og jeg sier at jeg ikke skal hjelpe han med det fordi han må lese men han gidder ikke og da svarer han feil. :!: Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 LAVMÅL! Drit nå i MX510 vs Razer. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 LAVMÅL! Drit nå i MX510 vs Razer. Støttes! Vi har en HW-del... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Jepp. Finn en av de fjørti andre trådene som omhandler MX510 vs. DB. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 ----> haddisHehe du tok vel litt i der du men den er litt lett ja, den skulle hatt 10-20 spørsmål eller noe slikt. *klippe klippe* Nei, helt seriøst... Så kansje vi hadde sluppet 14 år gammle PR-kåte gutter Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 OK da vi kan snakke om det i ein av de 40 andre slike topicer, men vi må ha noe å snakke om da, hmm *tenke*tenke* jaja vi finner sikker på noe, jeg har ikke peiling jaffal Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Må vi ha noe å prate om da? Kan ikke heller folk fortelle noe de vil dele med andre, slik som det var før. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Må vi ha noe å prate om da? Kan ikke heller folk fortelle noe de vil dele med andre, slik som det var før. Jau det kan vi seff, jeg har feks i dag klappa katta mi og marsvinene mine Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Djeez. Prøv sol chat eller.no Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Jau det kan vi seff, jeg har feks i dag klappa katta mi og marsvinene mine Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Jau det kan vi seff, jeg har feks i dag klappa katta mi og marsvinene mine Det er rimelig innlysende at du ikke egentlig vet meningen med SO3. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg