Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Er det rart?

Han skulle akkurat til å finne et annet bilde av henne...

EDit: Hvor har SteffyBoy vært??

EDit2:

I kveld kl ka ni.  skal det være helt stille på msn i to minutter  To minutters stillhet for ofrene i asia. Vi må ikke skrive noe til hverandre... hvis du ikke kan la vær viser det bare at du ikke har noe følelser for andre mennesker  Ikke et ord, et tegn eller noe. helt stille. Send til alle som er online
:roll::nei:

Herregud, skal dette ingen ende ta? :roll:

Jaja, jeg var ikke på MSN uansett, så.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Søppelkategorien er blitt bare søppel :(

Særlig Siste Ordet. Synd.

Så sant, så sant :(

Jeg stemmer for en opprenskning i SO3, alle som spammer får warn. Eller, man kan gjøre slik at bare utvalgte brukere kan komme inn i tråden. Med andre ord, Apartheid 2. Do you feel me? :p

Lenke til kommentar
den er bedre!!!

Hold kjeft :)

Du liker vel Razer Diamondback du, elle dan dare rauda muse, hmm eg syns den var bra men likte den ergonomiske utformelsen på Mx 510 bedre.

MX 510 fikk 10/10 av meg mens Razor fekk 9/10

Endret av Litejk
Lenke til kommentar
den er bedre!!!

Hold kjeft :)

Du liker vel Razer Diamondback du, elle dan dare rauda muse, hmm eg syns den var bra men likte den ergonomiske utformelsen på Mx 510 bedre.

MX 510 fikk 10/10 av meg mens Razor fekk 9/10

Mx510 er ALT for glatt. En svær bollemus.

Razer er teknisk bedre, den er ikke glatt og utsende slår mx510 lang ned i støvlen!

Endret av Natrium
Lenke til kommentar
@tor_erik

Whatever :p (??)

Menne, ja...Veldig mange nye brukere som kommer som spammer forumet.

Dem har 0 peiling på Retningslinjer.

Syntes den registrerings testen skulle vært vanskligere en bilteorien.. :p

Hehe, var ikke videre seriøst ment da, men retningslinjetesten... Hmm, det kunne kanskje vært noe... :hmm:

Lenke til kommentar

----> haddis

Hehe du tok vel litt i der du men den er litt lett ja, den skulle hatt 10-20 spørsmål eller noe slikt. Jeg slapp den jeg men når ein kamerat av meg prøver å registrere seg så kommer det opp eit slikt vindu som du må svare på og jeg sier at jeg ikke skal hjelpe han med det fordi han må lese men han gidder ikke og da svarer han feil. :!:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...