sjefen_ Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Vel, de som så at han drakk så mye burde ha stoppet han. Når man først blir skikkelig drita vet man ikek hva man gjør. Spritfylla er skummel, særlig HB. Har blitt tatt fra alt av drikke en gang, og takker for det. Fjortisfylla med HB er farlig. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Er det arti' med Telenor Arthur? Lenke til kommentar
FiskePinna Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Noen andre som har ergret seg maksimalt over at han kæmeraten i "budy eller united. Nei, buddy var det - sies "MAD" i annehver setning. Det var mad altså. Bare helt mad rått. Jeg blir mad i hue av det. Oppropo: Heter det : Sænd mæ rægane, og sjokedorisjokedori-sei? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Freddy Frionooor! *kosepå* Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Virkelig trist denne hendelsen altså! Hele "gjengen" her er i sjokk tilstand Håper virkelig det går bra, trur ikke jeg får sove skikklig i natt men... Og nei HalTan, jeg drakk ikke en dritt, og etter det som skjedde spylte jeg alt i dass... ****** i ****** alstå.... Og angående spamminga, jeg satt ikke på tastaturet denne gangen...jeg lente meg til det da stolen "glapp".. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Hmm en fyr på en fest for noen år siden fikk alkohol forgiftning og han lå i koma og greier. Vel han kom seg og han har (etter det eg vet) aldri drukket med igjen. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Hms, sitter på gaming cafe i oslo.. trøtt men får ikke dratt hjem før første tog i morgen tidlig weee. røyke pause snart Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Da la jeg meg... Lenke til kommentar
zed Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Jeg og, bare jeg blir ferdig med å mobbe R|P- Lenke til kommentar
RIP Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 hva sjkher med å mobbe meg vare fordi mjeg er filL? Lenke til kommentar
RIP Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 (endret) kids --> HB gjør dette med korppen! moral preken: man skal respektere alkohol, det er faktisk en av de giftiske soffene som er(den blir ikke fjernet av imunsystemet)... i dag har jeg respektert alokoholen min, som jeg alltid gjør(uten om de 4 gangene i året) Endret 7. desember 2003 av RIP Lenke til kommentar
zed Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 ajj vi hraer det gøy på mric rip!!11 jgeg kan viste degl oog imorah!! *nattea' Lenke til kommentar
RIP Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 b-real: gidd å whin du da.. du gjorde jo akkurat det samme i går... hva skjer med forskjelsbehandlig her? når breal gjør noe, så er det gøy. men gjør jg det samme så er det teit? fatter ikke helt dette her... Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Virkelig trist denne hendelsen altså! Hele "gjengen" her er i sjokk tilstand Håper virkelig det går bra, trur ikke jeg får sove skikklig i natt men... Og nei HalTan, jeg drakk ikke en dritt, og etter det som skjedde spylte jeg alt i dass... ****** i ****** alstå.... Og angående spamminga, jeg satt ikke på tastaturet denne gangen...jeg lente meg til det da stolen "glapp".. Dessverre..sånt skjer, det vil ALLTID skje. Derfor barn/ungdom ikke bør drikke som ****** slik som de gjør i dag. Håper bare at kameratgjengen din lærer nå For sånt som det der er forjævli. Nedkjøling kan føre til hjerneskade og lammelse og det som verre er. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 b-real: gidd å whin du da.. du gjorde jo akkurat det samme i går... hva skjer med forskjelsbehandlig her? når breal gjør noe, så er det gøy. men gjør jg det samme så er det teit? fatter ikke helt dette her... haha! Skulle egentlig adde (<-Dobbelt moral *hihi*) bak da jeg postet men glemte det. Lenke til kommentar
sofokles Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Alkohol har den forunderlige egenskap at det sitttzztrrer i hele den kropp den intoxikerer. Det er faktisk på en måte deilig å være forgiftet. Hmmmm.. Kunne vært alkis. Hvis jeg fikk lov. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 [04:20:07] <N3m0> kotor rocker [04:20:10] <N3m0> litt for masse [04:20:24] <N3m0> herregud klokka er jo halv fem [04:20:41] <N3m0> og jeg har spilt sida 8-9 i dag [04:21:02] <N3m0> jeeesus Happy christ ...oooops? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Faan! Eg tror eg er blitt smittet. Har nyst hele tiden og det bare renner fra nesen. Ble min niese som smittet meg til slutt. Og eg så var så forsiktig. Jaja merker imorgen om dette viruset er tøff eller ikke. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Virkelig trist denne hendelsen altså! Hele "gjengen" her er i sjokk tilstand Håper virkelig det går bra, trur ikke jeg får sove skikklig i natt men... Og nei HalTan, jeg drakk ikke en dritt, og etter det som skjedde spylte jeg alt i dass... ****** i ****** alstå.... Og angående spamminga, jeg satt ikke på tastaturet denne gangen...jeg lente meg til det da stolen "glapp".. Dessverre..sånt skjer, det vil ALLTID skje. Derfor barn/ungdom ikke bør drikke som ****** slik som de gjør i dag. Håper bare at kameratgjengen din lærer nå For sånt som det der er forjævli. Nedkjøling kan føre til hjerneskade og lammelse og det som verre er. Har aldri vært så full jeg da.. Har alltid roet meg litt.. Det meste jeg har tatt på en gang er en halvflaske med Smirnoff 50%.. Og et 1cider eller 2. Dette var på GK og siden dengang har jeg faktisk aldri vært full.. Greit nok at jeg har vært brisen ,men aldri vært full siden den gang... Greit nok at jeg ikke er så veldig sosial ,men jeg har vært oppe på mange fyllefester uten og ta meg noe særlig.. Men får og slappe av igår så tok jeg meg 3porsjoner med Generalportion og det fikk meg til og slappe av.. Klarte seff og sovne med dem og våkne med en forjævli smak i munnen ,men det var digg og høre Dire Straits og bare ligge i senga og slappe av.. Dagen før så støydempet jeg en datamaskin for og slappe av.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg