Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Virkelig trist denne hendelsen altså! Hele "gjengen" her er i sjokk tilstand :( Håper virkelig det går bra, trur ikke jeg får sove skikklig i natt men... Og nei HalTan, jeg drakk ikke en dritt, og etter det som skjedde spylte jeg alt i dass... ****** i ****** alstå....

Og angående spamminga, jeg satt ikke på tastaturet denne gangen...jeg lente meg til det da stolen "glapp"..

Lenke til kommentar

kids --> HB gjør dette med korppen!

moral preken: man skal respektere alkohol, det er faktisk en av de giftiske soffene som er(den blir ikke fjernet av imunsystemet)...

i dag har jeg respektert alokoholen min, som jeg alltid gjør(uten om de 4 gangene i året)

Endret av RIP
Lenke til kommentar
Virkelig trist denne hendelsen altså! Hele "gjengen" her er i sjokk tilstand :( Håper virkelig det går bra, trur ikke jeg får sove skikklig i natt men... Og nei HalTan, jeg drakk ikke en dritt, og etter det som skjedde spylte jeg alt i dass... ****** i ****** alstå....

Og angående spamminga, jeg satt ikke på tastaturet denne gangen...jeg lente meg til det da stolen "glapp"..

Dessverre..sånt skjer, det vil ALLTID skje. Derfor barn/ungdom ikke bør drikke som ****** slik som de gjør i dag. Håper bare at kameratgjengen din lærer nå :cry:

For sånt som det der er forjævli. Nedkjøling kan føre til hjerneskade og lammelse og det som verre er. :(

Lenke til kommentar
b-real: gidd å whin du da.. du gjorde jo akkurat det samme i går...

hva skjer med forskjelsbehandlig her?

når breal gjør noe, så er det gøy.

men gjør jg det samme så er det teit?

fatter ikke helt dette her...

haha!

Skulle egentlig adde (<-Dobbelt moral *hihi*) bak da jeg postet men glemte det.

Lenke til kommentar

Dessverre..sånt skjer, det vil ALLTID skje. Derfor barn/ungdom ikke bør drikke som ****** slik som de gjør i dag. Håper bare at kameratgjengen din lærer nå :cry:

For sånt som det der er forjævli. Nedkjøling kan føre til hjerneskade og lammelse og det som verre er. :(

Har aldri vært så full jeg da.. Har alltid roet meg litt.. Det meste jeg har tatt på en gang er en halvflaske med Smirnoff 50%.. Og et 1cider eller 2. Dette var på GK og siden dengang har jeg faktisk aldri vært full..

Greit nok at jeg har vært brisen ,men aldri vært full siden den gang...

Greit nok at jeg ikke er så veldig sosial ,men jeg har vært oppe på mange fyllefester uten og ta meg noe særlig..

Men får og slappe av igår så tok jeg meg 3porsjoner med Generalportion og det fikk meg til og slappe av.. Klarte seff og sovne med dem og våkne med en forjævli smak i munnen ,men det var digg og høre Dire Straits og bare ligge i senga og slappe av..

Dagen før så støydempet jeg en datamaskin for og slappe av..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...