Skurupu Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Det skulle blitt opprettet en supporttråd. Hvor folk kunne stille små hardware/software relaterte spørsmål som ikke er verdige egne tråder. Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Skurupu prøv #help på undernet/efnet. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Noen som vet hvor jeg fjerner Søppelkassen fra skrivebordet? Jeg har sendt deg en PM for lenge siden om det. Bare vær vrang du! Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Jeg la ikke merker til noen PM! Men tusen takK! Lenke til kommentar
rlz Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Dagens sang: Satyricon - Fuel for Hatred. *Headbange som i musikkvideoen* Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 argh... Noen har stengt "hvem er dette?" tråden. *se stygt på b|real* Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Er det rart? Hva var galt med den ? 10 andre tråder som er minst like unødvendig... Ikke at jeg kommer til og skrike meg til sengs i dag da siden den er stengt Lenke til kommentar
rlz Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Er det rart? Hva var galt med den ? 10 andre tråder som er minst like unødvendig... Ikke at jeg kommer til og skrike meg til sengs i dag da siden den er stengt De skulle de 10 andre trådene vært stengt og da? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Er det rart? Hva var galt med den ? 10 andre tråder som er minst like unødvendig... Ikke at jeg kommer til og skrike meg til sengs i dag da siden den er stengt De skulle de 10 andre trådene vært stengt og da? korrekt. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 LA OSS ALLE ØNSKE STEFFYBOY VELKOMMEN TILBAKE!!!1one :love: Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 (endret) Er det rart? Han skulle akkurat til å finne et annet bilde av henne... ____________________________________________________ EDit: Hvor har SteffyBoy vært?? EDit2: I kveld kl ka ni. skal det være helt stille på msn i to minutter To minutters stillhet for ofrene i asia. Vi må ikke skrive noe til hverandre... hvis du ikke kan la vær viser det bare at du ikke har noe følelser for andre mennesker Ikke et ord, et tegn eller noe. helt stille. Send til alle som er online Endret 2. januar 2005 av TheMasteR Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 ja veldig stille vi var igrunn Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 I kveld kl ka ni. skal det være helt stille på msn i to minutter To minutters stillhet for ofrene i asia. Vi må ikke skrive noe til hverandre... hvis du ikke kan la vær viser det bare at du ikke har noe følelser for andre mennesker Ikke et ord, et tegn eller noe. helt stille. Send til alle som er online Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Her var det lite prating, snakka no dao, me kan snakka om ka datamus som er den beste, det er det nemlig MX 510 som er. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 I kveld kl ka ni. skal det være helt stille på msn i to minutter To minutters stillhet for ofrene i asia. Vi må ikke skrive noe til hverandre... hvis du ikke kan la vær viser det bare at du ikke har noe følelser for andre mennesker Ikke et ord, et tegn eller noe. helt stille. Send til alle som er online LOL, det skulle vera heilt stille ja men viss du sender slike er det ikke stille i det hele tatt :!: genialt Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Søppelkategorien er blitt bare søppel Særlig Siste Ordet. Synd. Så sant, så sant Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Her var det lite prating, snakka no dao, me kan snakka om ka datamus som er den beste, det er det nemlig MX 510 som er. Tro hva du vil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg