tor_erik Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Okay, jeg vet at det er mange søppelbøtter her som har hjemmekinoanlegg, og andre slike saker. Sånn som b-real som har grotta. Poenget er at det er nyttårssalg i morgen, og jeg og min bror... Tja, se her i stedet, det haster litt siden de visst ikke hadde så mange på lager. http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=353592 Linker vanligvis aldri til egne poster, men som sagt, denne haster litt. Pluss at jeg tror at folk har litt peling. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Har vært ute hele dagen og stått på snowboard. Heldiggris! Det har jeg også lyst til! Er jo nesten ikke snø i Oslo! Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 (endret) Ikke i gatene osv, men i varingen og tryvann er det snø . Var i varingskollen, 85 cm der. Endret 2. januar 2005 av ehs5 Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Okay, jeg vet at det er mange søppelbøtter her som har hjemmekinoanlegg, og andre slike saker. Sånn som b-som har grotta. Poenget er at det er nyttårssalg i morgen, og jeg og min bror... Tja, se her i stedet, det haster litt siden de visst ikke hadde så mange på lager. http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=353592 Linker vanligvis aldri til egne poster, men som sagt, denne haster litt. Pluss at jeg tror at folk har litt peling. Pioneer pleier vanligvis å levere sakene ganske bra, så jeg ville vurdert det. Har du noen mulighet for å "prøvehøre" anlegget før du eventuelt kjøper det? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Okay, jeg vet at det er mange søppelbøtter her som har hjemmekinoanlegg, og andre slike saker. Sånn som b-real som har grotta. Poenget er at det er nyttårssalg i morgen, og jeg og min bror... Tja, se her i stedet, det haster litt siden de visst ikke hadde så mange på lager. http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=353592 Linker vanligvis aldri til egne poster, men som sagt, denne haster litt. Pluss at jeg tror at folk har litt peling. Pioneer pleier vanligvis å levere sakene ganske bra, så jeg ville vurdert det. Har du noen mulighet for å "prøvehøre" anlegget før du eventuelt kjøper det? Bruk threaden hans... Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Noooooo!!!!!!!!! "Hvem er dette" er stengt!! Bersj... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Noooooo!!!!!!!!! "Hvem er dette" er stengt!! Bersj... Dere har da selv sørget for det.. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Noen som vet hvor jeg fjerner Søppelkassen fra skrivebordet? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Noooooo!!!!!!!!! "Hvem er dette" er stengt!! Bersj... Dere har da selv sørget for det.. Vi kunne i hvertfall fått vite hvem Bernard er! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Noen som vet hvor jeg fjerner Søppelkassen fra skrivebordet? Oh cum on...la nå være å bruke SO3 som en supporthread... please.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Nei jeg stikker på nyttårsrocken. Adjø. Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Noen som vet hvor jeg fjerner Søppelkassen fra skrivebordet? Oh cum on...la nå være å bruke SO3 som en supporthread... please.. Det er da mye mer pes å lage en ny tråd for en slik filleting Skurupu spurte om. Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 I satan og han Wobokel har spammet. For en tosk. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Noooooo!!!!!!!!! "Hvem er dette" er stengt!! Bersj... Dere har da selv sørget for det.. Vi kunne i hvertfall fått vite hvem Bernard er! Vi var joe On topic igjen. Han skulle legge ut andre bilder, og så stenger du den? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Hvor kan jeg få support da? Gidder ikke lage en ny tråd for ett slikt fislete spørsmål. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Bruk threaden hans... Jada, mamma. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Søppelkategorien er blitt bare søppel Særlig Siste Ordet. Synd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg