brillan Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Jeg holder bare pusten i 10-15 sekund. Funker alltid Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Puste ut all luft, og så holde pusten funker. Men en ting som er gøy er å gå bort til en person som hikker og vise han/hun en tjuekroning. Si "hvis du hikker skal du få denne". Hikkingen forsvinner. Det funker faktisk, har sett det. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Noen som har gode tips mot hikke som ikke innebærer å drikke vann? Bare spis et par spiseskjeer sukker. Lett å prøve, funker ofte. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Noen som har gode tips mot hikke som ikke innebærer å drikke vann? Spille Half-life deathmatch Lenke til kommentar
Algron Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Noen som har gode tips mot hikke som ikke innebærer å drikke vann? Spille Half-life deathmatch Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Faaan....klarte ikke stå opp før nå jeg...og jeg som skulle til oslo for å møte ei venninde i dag Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Hey, jeg vet at forumet ikke er en markedsplass men er det tillatt med en diskret "Til Salgs" link i signaturen som bringer deg til en liste over ting jeg vil selge? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Hey, jeg vet at forumet ikke er en markedsplass men er det tillatt med en diskret "Til Salgs" link i signaturen som bringer deg til en liste over ting jeg vil selge? Desverre, så ja, det er lov. Men...husk liten skrift og 4 linjer.. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 (endret) glem det Endret 2. januar 2005 av fredrikrb Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Bruktmarkedet er nok en litt bedre ide Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 http://forum.begin.no/index.php?act=SR&f=60#9 <-- B|Real. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Bruktmarkedet er nok en litt bedre ide Sant, det er MYE bedre egnet en en link i signatur. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 http://forum.begin.no/index.php?act=SR&f=60#9 <-- B|Real. Erm...huh... Dikky, nei det er ikke lov. Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 By the way, er det noen her som har peiling på hvordan man kan få muligheten til å ha fler en 150 stk på kontaktlista på msn? Jeg må serriøst ha fler snart tror jeg Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 By the way, er det noen her som har peiling på hvordan man kan få muligheten til å ha fler en 150 stk på kontaktlista på msn? Jeg må serriøst ha fler snart tror jeg Slett alle fjortisene du aldri har pratet med og vips så er det problemet løst. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 (endret) Har vært ute hele dagen og stått på snowboard. Endret 2. januar 2005 av ehs5 Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 By the way, er det noen her som har peiling på hvordan man kan få muligheten til å ha fler en 150 stk på kontaktlista på msn? Jeg må serriøst ha fler snart tror jeg Slett alle fjortisene du aldri har pratet med og vips så er det problemet løst. det som er litt rart er at de faktisk er borte Det er bare folk der som jeg prater med sånn ca regelmessig... Har hørt at det skal være mulig å gjøre det, men har ikke helt funnet ut av det enda Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 By the way, er det noen her som har peiling på hvordan man kan få muligheten til å ha fler en 150 stk på kontaktlista på msn? Jeg må serriøst ha fler snart tror jeg Slett alle fjortisene du aldri har pratet med og vips så er det problemet løst. det som er litt rart er at de faktisk er borte Det er bare folk der som jeg prater med sånn ca regelmessig... Har hørt at det skal være mulig å gjøre det, men har ikke helt funnet ut av det enda Du prater med 150 stk sånn ca regelmessig? Har du satt opp telt foran PC-en du? Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Altså du må da skjønne hva jeg mener da Har vel litt over hundre i "venner" som da er folk jeg kjenner godt... resten går med til klassen min og noen få random mennesker Så har egentlig ikke så lyst til å slette venner og sånn siden dette er folk jeg faktisk snakker med Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Shit! Ikke lov Passer ikke å selge det på bruktmarkedet for det er liek så mange forskjellige ting orker ikke legge alt ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg