Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Puste ut all luft, og så holde pusten funker.

Men en ting som er gøy er å gå bort til en person som hikker og vise han/hun en tjuekroning. Si "hvis du hikker skal du få denne". Hikkingen forsvinner. :)

Det funker faktisk, har sett det.

Lenke til kommentar
By the way, er det noen her som har peiling på hvordan man kan få muligheten til å ha fler en 150 stk på kontaktlista på msn? Jeg må serriøst ha fler snart tror jeg :p

Slett alle fjortisene du aldri har pratet med og vips så er det problemet løst.

Lenke til kommentar
By the way, er det noen her som har peiling på hvordan man kan få muligheten til å ha fler en 150 stk på kontaktlista på msn? Jeg må serriøst ha fler snart tror jeg :p

det som er litt rart er at de faktisk er borte :p Det er bare folk der som jeg prater med sånn ca regelmessig... Har hørt at det skal være mulig å gjøre det, men har ikke helt funnet ut av det enda :p

Lenke til kommentar

det som er litt rart er at de faktisk er borte :p Det er bare folk der som jeg prater med sånn ca regelmessig... Har hørt at det skal være mulig å gjøre det, men har ikke helt funnet ut av det enda :p

Du prater med 150 stk sånn ca regelmessig? Har du satt opp telt foran PC-en du? :wee:

Lenke til kommentar

Altså du må da skjønne hva jeg mener da :p Har vel litt over hundre i "venner" som da er folk jeg kjenner godt... resten går med til klassen min og noen få random mennesker :p

Så har egentlig ikke så lyst til å slette venner og sånn siden dette er folk jeg faktisk snakker med :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...