Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Band of Brothers er så sinnsvakt bra. Sikkert sett den serien 10 ganger nå. Veldig gode skuespillere, spesielt Damien Lewis som Major Winters og Frank John Hughes som SSgt Guarnere. Herlig! :wee:

Sitter nå og tenker på om jeg skal skaffe en CPU, litt RAM og en PSU slik at jeg kan sette sammen en PC #2, som jeg kan ha til å leke meg litt i Linux med, og diverse andre oppgaver. Men jeg har også veldig lyst på en iPod, så jeg veit ikke helt hva jeg skal bruke pengene på. :roll:

BoB er genial. Skulle ha kjøpt DvD'en for leeenge siden, men jeg er en lat fan :\

Tenk på hva du egentlig trenger mest...valget blir enklere da :ermm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Litt av en nyttårsaften.. Hadde et par venner på besøk, lagde god mat osv.. Så skulle vi skyte opp raketter, og duden som hadde med rakettene å gjøre klarte å sette den ene bomba opp ned, noe som resulterte i at den veltet (Han hadde faktisk ikke drukket noe)

Så står vi der da, jeg med litt promille.. Jeg prøver å tenne på en røyk, og plutselig hører jeg pfuu! pfuu! pfuu! og ser noe SINNSYKT mye lys.. Skjønner liksom ikke hva som skjer, men så ser jeg at de andre folka som var der begynner å løpe og jeg kjenner at jeg blir truffet i kneet.. Selvsagt slukker jo ikke den lille ildkula med en gang, så jeg får et brannmerke, og har vondt i kneet idag.. EN liten skremmende opplevelse :ermm:

Så skulle vi feire det nye året, jeg våkna kl halv seks på ettermiddagen idag, vedisden av dassen... :thumbdown:

Men, så skulle jeg bestille meg en pizza istad, og den kom 10 min for sent.. Fikk den til halv pris, og da ble alt litt bedre!! ;)

*sove*

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...