b-real Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Band of Brothers er så sinnsvakt bra. Sikkert sett den serien 10 ganger nå. Veldig gode skuespillere, spesielt Damien Lewis som Major Winters og Frank John Hughes som SSgt Guarnere. Herlig! Sitter nå og tenker på om jeg skal skaffe en CPU, litt RAM og en PSU slik at jeg kan sette sammen en PC #2, som jeg kan ha til å leke meg litt i Linux med, og diverse andre oppgaver. Men jeg har også veldig lyst på en iPod, så jeg veit ikke helt hva jeg skal bruke pengene på. BoB er genial. Skulle ha kjøpt DvD'en for leeenge siden, men jeg er en lat fan :\ Tenk på hva du egentlig trenger mest...valget blir enklere da Lenke til kommentar
rlz Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Jeg tenker også på å kjøpe BoB-DVD. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Litt av en nyttårsaften.. Hadde et par venner på besøk, lagde god mat osv.. Så skulle vi skyte opp raketter, og duden som hadde med rakettene å gjøre klarte å sette den ene bomba opp ned, noe som resulterte i at den veltet (Han hadde faktisk ikke drukket noe) Så står vi der da, jeg med litt promille.. Jeg prøver å tenne på en røyk, og plutselig hører jeg pfuu! pfuu! pfuu! og ser noe SINNSYKT mye lys.. Skjønner liksom ikke hva som skjer, men så ser jeg at de andre folka som var der begynner å løpe og jeg kjenner at jeg blir truffet i kneet.. Selvsagt slukker jo ikke den lille ildkula med en gang, så jeg får et brannmerke, og har vondt i kneet idag.. EN liten skremmende opplevelse Så skulle vi feire det nye året, jeg våkna kl halv seks på ettermiddagen idag, vedisden av dassen... Men, så skulle jeg bestille meg en pizza istad, og den kom 10 min for sent.. Fikk den til halv pris, og da ble alt litt bedre!! *sove* Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Nei, nå holder det for i natt. Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 ja nå vil jeg sove, men jeg klarer ikke Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Jah, da legger jeg meg. God natt folks. Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 god natt. får prøve å sove snart jeg og Lenke til kommentar
rlz Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Merkelig, jeg er ikke engang LITT trøtt. + at jeg ikke har peiling på hva jeg skal ta meg til. Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Hmm, varetelling om snart to timer, altså, være der om to timer. Hmm. Lenke til kommentar
rlz Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Lurer på om jeg skal se Svidd Neger. Er den bra? Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 er det fra 6til 12 folk her sover ? Lenke til kommentar
rlz Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Jeg sover fra liek nå snart til 15:00. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 God morgen ja Sovet godt? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 God ettermiddag folkens. Da var man tilbake på fjellet igjen. Å stå opp klokka 5 (om morgenen) er ikke bra for kroppen. Skjønner ikke helt hva som er problemet med å fly litt senere. Jaja, nå skal man ihvertfall ut på ski. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 (endret) Jaja, nå skal man ihvertfall ut på ski. Heldigris! Edit: -leif Endret 2. januar 2005 av fargoth Lenke til kommentar
robB Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Heldigris ja! Jeg vil også stå på ski Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Hehe, sikkert. Kom 40cm snø her i natt. Men fortsatt ikke like bra som det var i Saas Fe. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Heldigris ja!Jeg vil også stå på ski er det noe snø i eikedalen nå..? vet du det? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Da stakk jeg. 56kbps linje er dyrt og treigt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg