Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har fjernet søppelkassen fra skrivebordet mitt. Men vil ha den tilbake, jeg husker ikke helt hva jeg gjorde. Men det var noe innstillinger som fikla med.

"Show litterbin on desktop" eller noe sånt som jeg skulle ha haket av på nytt.

Noen som skjønner problemet mitt og har lyst til å hjelpe?

Lenke til kommentar

Huff nå har jeg gått glipp av 6 sider med 100 poster per side :( orker ikke ta det igjen..

Men hvis noen lurte så hadde jeg det dritgøy på nyttårsaften, ble akkurat passe full og passa på å drikke sånn at jeg var det passe lenge. Dansa masse og bare hadde det gøy :D

Håper de fleste hadde det gøy og ikke drakk alt for mye.

Nå skal jeg legge meg tenkte jeg, har spilt NSFU2 med typen siden elleve tror jeg så nå er det sengetid :wee.

Natti natt folkens! :)

Lenke til kommentar
Jeg har bare ekkel smak i munnen. ;|

Sjampis-spy er ikke en anbefalt middagsrett.

Sjampanje fyll, eller sjampanje ender gennerelt dårlig uansett..

Jaja, nyttårsferinga her hvor jeg bor gikk ikke spesielt bra

Fra lokalavisa

Fra VG

Jeg veit godt hvem den omkomne er, og jeg kjenner også han som sendte raketten godt.

...

Jeg utrykker den største medfølelse til både den omkomne og han som fyrte av raketten i natt.

Tenk litt på det her neste nyttårsaften

En kompis av meg var på torget på sortland og feiret nyttårsaften og plutselig så sprang alle men han skjønte ikke hva som skjedde og BANG! så sprengtes en rakett som ikke gikk opp i lufra som vanlige raketter gjør, men ble i bakken.

Bare flaks at han ikke ble skadd.

Fyll og raketter utgår.

bli med å chat her :D verdens verste chatte sted.  :!:

http://www.orresnei.com/chat/index.php

Ja la oss henge ut folk sine hjemmesider...Smart...

Request: Slutt å briefe kropp i Recent Pic post. :ermm:

Får man ikke lov til det lengere?

Ok

Husker ikke mye av igår...  :hrm:

Men jeg skal vist nok ha rota med damen og ei jente til....altså alle tre samtidig, for så og sovne kl 11  :blush:

Dude...hadde ikke du dame? :ermm:

Jaja, deilig å komme tilbake!

Velkommen tilbake :)

Thea: Ikke spill hard...vis følelsene dine og vips så gråter man.

Jeg gråter skjelden, men vips med en gang man legger litt følelser i det og styr så...jah..

Uansett...har vært på nyttårsrevyen i Alsvåg. Var helt grei revy i år. Selvsagt mye lokal humor som går en hus forbi, men forsatt mye artigheter ute å går.

Så var det til grotta og så boondock saints igjen...

Jeg ELSKER bare den skytescenen der han russeren kommer inn i resturanten og tar frakken forran og bare poff...En av de bedre skytescenen jeg vet om.

Så nå sitter jeg og koser meg med tuborg. Hadde egentlig litt lyst til å drikke i dag..var invitert på bygdefesten der dama bor, men da måtte jeg ha blitt kjørt bortover og gått glipp av revyen osv..så det ble heller litt tuborgkos før jeg legger meg.

Lenke til kommentar

Band of Brothers er så sinnsvakt bra. Sikkert sett den serien 10 ganger nå. Veldig gode skuespillere, spesielt Damien Lewis som Major Winters og Frank John Hughes som SSgt Guarnere. Herlig! :wee:

Sitter nå og tenker på om jeg skal skaffe en CPU, litt RAM og en PSU slik at jeg kan sette sammen en PC #2, som jeg kan ha til å leke meg litt i Linux med, og diverse andre oppgaver. Men jeg har også veldig lyst på en iPod, så jeg veit ikke helt hva jeg skal bruke pengene på. :roll:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...