Ø.B. Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Fordi det ikke er elg der? jepp. En elg mindre i himmelen = bra for flyet Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 jeg er alltid like morsom. burde gi ut vitse bok, "hvordan drite seg mest mulig ut, mens du skriver lange innleg for å virke morsom"... ide? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Nå har jeg lyst til å gråte, men så klarer jeg ikke. Hvorfor er det noen mennesker som ikke klarer å gråte (inkludert meg) ? Du er barsk. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Nå har jeg lyst til å gråte, men så klarer jeg ikke. Hvorfor er det noen mennesker som ikke klarer å gråte (inkludert meg) ? *klappepåskulder* Det kommer nok hvis du virkelig har lyst. Lenke til kommentar
rlz Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Nå har jeg lyst til å gråte, men så klarer jeg ikke. Hvorfor er det noen mennesker som ikke klarer å gråte (inkludert meg) ? Når jeg klarer å gråte, bør du klare det. Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Nå har jeg lyst til å gråte, men så klarer jeg ikke. Hvorfor er det noen mennesker som ikke klarer å gråte (inkludert meg) ? Jeg klarer ikke å gråte jeg heller gitt. La meg 12 i dag, har ligget i sengen nå og prøvd å sove nå i 2 timer og 30 min. Lenke til kommentar
rlz Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 I og med at jeg stod opp klokka 17:30 i dag/går/whatever så blir det selvfølgelig nok en allnighter i natt. Vurderer faktisk å ikke sove i det hele tatt før i morgen kveld, men får se hvordan det går. Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Nå har jeg lyst til å gråte, men så klarer jeg ikke. Hvorfor er det noen mennesker som ikke klarer å gråte (inkludert meg) ? fordi sånne mennesker er ikke tar ting inpå seg men heller *gir faen* (vet hva jeg snakker om, jeg klarer heller ikke å gråte) Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Hvorfor er det noen mennesker som ikke klarer å gråte? Fordi de menneskene ikke har noen grunn til å gråte. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 tette tårekanaler? prøv plumbo... Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 (endret) Fordi de menneskene ikke har noen grunn til å gråte. ahhh endelig en som har noe fornuftig å si. ALLE har muligheten til å gråte. Ikke kom her å si noe anna... edit: hell, I could cry right now! Endret 2. januar 2005 av Ø.B. Lenke til kommentar
JuGeun Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Man kan ha hardt for å gråte, ikke alle som griner for hver minste brukne negl, men tro meg, alle kan gråte. Det er bare et spørsmål om hvor, når og hva, og du griner som en liten unge. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Nå legger jeg meg også... Er lei av å prøve å finne hun stygge pr0n-dama.. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Stikker ned å spiser litt jeg.. god natt! Thea: få deg en god natts søvn du Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Stikker ned å spiser litt jeg.. god natt!Thea: få deg en god natts søvn du Jeg vet, jeg vet..... Da stikker jeg og furter under dyna også. Natta Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Jeg vet, jeg vet..... Da stikker jeg og furter under dyna også. Natta Lykke til:) Du husket iallefall bursdagen min da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg