Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Kan ikke dere prate om noe spennende?  :p

Visste du forresten at en gjennomsnittlig navle produserer 0.9 gram navle-lo i løpet av 10år?

Eg har ein lodott i navel'n min, eit sværa udyr so ikkje forsvinn... Eg spør meg sjøl, ka e da so skjer? E da andre her i bygde så har ein so sver?

Salhus Vinskvetten er flotte karer. De synger jo faktisk om nevnte fakta. :wee:

Endret av tor_erik
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sannsyneligheten for å dø i fly er mye lavere enn sannsyneligheten for å dø i bil rent statistisk sett. Men i et fly har du ingen kontroll over situasjonen selv (du KAN IKKE redde hverken deg selv eller andre), og når du først kræsjer, ja da kræsjer du, det finnes ikke noe som heter å bulke støtfangeren på et fly.

Lenke til kommentar

Dør nok mye fortere i en bil ja.. holdte på å kjøre inni en ælg her om dagen så jeg vet hva jeg prater om. Trodde bilen foran skulle slippe meg forbi jeg siden den bremsa ned, men jeg hadde da ikke pussa brillene og vips der stod det en stor støgg elgbæta. Ergo, fly er tryggere

Lenke til kommentar
Dør nok mye fortere i en bil ja.. holdte på å kjøre inni en ælg her om dagen så jeg vet hva jeg prater om. Trodde bilen foran skulle slippe meg forbi jeg siden den bremsa ned, men jeg hadde da ikke pussa brillene og vips der stod det en stor støgg elgbæta. Ergo, fly er tryggere

Fordi det ikke er elg der?

Lenke til kommentar

Inntil elger, lærer å fly. Skremmende utvikling.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...