tor_erik Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 (endret) Kan ikke dere prate om noe spennende? Visste du forresten at en gjennomsnittlig navle produserer 0.9 gram navle-lo i løpet av 10år? Eg har ein lodott i navel'n min, eit sværa udyr so ikkje forsvinn... Eg spør meg sjøl, ka e da so skjer? E da andre her i bygde så har ein so sver? Salhus Vinskvetten er flotte karer. De synger jo faktisk om nevnte fakta. Endret 2. januar 2005 av tor_erik Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Jeg følte iallefall at mitt sinn var beriket når jeg fikk vite det! Så det så! Lenke til kommentar
andesam Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Visste du forresten at en gjennomsnittlig navle produserer 0.9 gram navle-lo i løpet av 10år? Min navle produserer mye mer enn det! Hva slags navle har egentlig folk her? Lenke til kommentar
robB Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Welcome back Bandidios Pelle! Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Fader.... Må legge meg, men den posten om hun tyske pr0n dama er så morsom at jeg nesten ikke kan legge meg! Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 noen som vet om sider på nettet der det selges kronespill utenom qxl? Lenke til kommentar
robB Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 (endret) Hey! Ø.B., vi har lik postcount! Endret 2. januar 2005 av robB Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Hey! Ø.B., vi har lik postcount! slakte slite å rive det stemmer jo Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Wee, takker AnAnAs :godjenta: og robB! Sitter og tenker på sannsynligheten for å dø i et fly versus bil. Vet det er mange kloke hoder på dette forumet, så jeg lurer på om noen har noen tall de kan komme med angående dette? Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Sannsynligheten for å dø i en bil er vilt mye større enn sannsynligheten for å dø i et fly. Lenke til kommentar
rlz Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Mye mindre sjanse for å dø i fly enn i bil, såfremt det er ulykker du mener. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Muldyr og esler dreper flere mennesker enn flyulykker hvert år. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Sannsyneligheten for å dø i fly er mye lavere enn sannsyneligheten for å dø i bil rent statistisk sett. Men i et fly har du ingen kontroll over situasjonen selv (du KAN IKKE redde hverken deg selv eller andre), og når du først kræsjer, ja da kræsjer du, det finnes ikke noe som heter å bulke støtfangeren på et fly. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Dør nok mye fortere i en bil ja.. holdte på å kjøre inni en ælg her om dagen så jeg vet hva jeg prater om. Trodde bilen foran skulle slippe meg forbi jeg siden den bremsa ned, men jeg hadde da ikke pussa brillene og vips der stod det en stor støgg elgbæta. Ergo, fly er tryggere Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Weee pelle er tilbake! mener å huske han.. Lenke til kommentar
rlz Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 mener å huske han.. Hvis du ikke engang vet helt hvem det er, hva er da så "weee" med at han er tilbake? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Dør nok mye fortere i en bil ja.. holdte på å kjøre inni en ælg her om dagen så jeg vet hva jeg prater om. Trodde bilen foran skulle slippe meg forbi jeg siden den bremsa ned, men jeg hadde da ikke pussa brillene og vips der stod det en stor støgg elgbæta. Ergo, fly er tryggere Fordi det ikke er elg der? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Dør nok mye fortere i en bil ja.. holdte på å kjøre inni en ælg her om dagen så jeg vet hva jeg prater om. Trodde bilen foran skulle slippe meg forbi jeg siden den bremsa ned, men jeg hadde da ikke pussa brillene og vips der stod det en stor støgg elgbæta. Ergo, fly er tryggere Inntil elger, lærer å fly. Skremmende utvikling. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Nå har jeg lyst til å gråte, men så klarer jeg ikke. Hvorfor er det noen mennesker som ikke klarer å gråte (inkludert meg) ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg