tor_erik Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Jeg skal sitte oppe og furte. Alle er sure på meg uten grunn. Nåh. Slikke sår er unødvendig for meg, hadde en heller laber feiring i går. Men det orker jeg ikke å ta opp igjen... Gamer-Guru: Jeg vet slikt, vettu. Jadda... Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Jeg skal sitte oppe og furte. Alle er sure på meg uten grunn. Nåh. Slikke sår er unødvendig for meg, hadde en heller laber feiring i går. Men det orker jeg ikke å ta opp igjen... Gamer-Guru: Jeg vet slikt, vettu. Jadda... haha :!: , den tråden er latterbombe... Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 haha :!: , den tråden er latterbombe... Noen som gidder å sjekke IP'en mot andre her på forumet? Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 haha :!: , den tråden er latterbombe... Noen som gidder å sjekke IP'en mot andre her på forumet? huh? Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 (endret) Nei, jeg synes det blir litt lusent gjort. Han fikk egentlig nok pepper i stad. (Min bittelille medmenneskelige side skimtet igjennom) Edit:Leif Endret 1. januar 2005 av PSION Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 (endret) Nei, jeg synes det blir litt lusent gjort. Han fikk egentlig nok pepper i stad.(Min bittelitte medmenneskelige side skimtet igjennom) ja, er litt enig. Endret 1. januar 2005 av Gamer-guru Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Nei, jeg synes det blir litt lusent gjort. Han fikk egentlig nok pepper i stad.(Min bittelille medmenneskelige side skimtet igjennom) Hmmm... Okay da. Men det hadde vært litt gøy. Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Nei, jeg synes det blir litt lusent gjort. Han fikk egentlig nok pepper i stad.(Min bittelille medmenneskelige side skimtet igjennom) Hmmm... Okay da. Men det hadde vært litt gøy. lyst til å forklare hva du tenkte på? skjønte ikke det med ip'n...trøtt Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Kan ikke dere prate om noe spennende? Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Da sier jeg offisielt god natt! God natt og sov godt til alle! Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 (endret) Kanskje en poll? *Hvem er Bernard?* Også ei liste over enkelte mistenkte forumbrukere.... Leke med tanken. Men vi lar det bli med tanken. Fordi jeg ikke orker mer pepper nå. Dere ga meg virkelig inn i tråden min. Bernard er meg. Jeg er en superstruper som tenner på russian brides. Leif Endret 2. januar 2005 av PSION Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 (endret) Argh Dobbelpost Endret 2. januar 2005 av PSION Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Nei, jeg synes det blir litt lusent gjort. Han fikk egentlig nok pepper i stad.(Min bittelille medmenneskelige side skimtet igjennom) Edit:Leif tsk, tsk. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 (endret) Peace out bro's and ho's! Deilig å være hjemme! ÆØÅ-tastene sto bare og ventet på meg. Sykt syn på Gardermoen, forresten. Egne skilt for de som har vært i flomkatastrofen, og DNA-bord hvor lik (?) og overlende ble identifisert, I guess. Samt ørten bord for krisehjelp o.l. Det gikk litt innpå meg. Jaja, deilig å komme tilbake! Endret 2. januar 2005 av Bandidos Pelle Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Vilt! Carsten! Vi har savnet deg Lenke til kommentar
imastard Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Kan ikke dere prate om noe spennende? som f.eks. ?? Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Kan ikke dere prate om noe spennende? Spennende... Hmm, okay. Hva synes så du er spennende? (Se så, så hadde vi gjort alt klart for en virkelig spennende chat...) Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Kan ikke dere prate om noe spennende? Visste du forresten at en gjennomsnittlig navle produserer 0.9 gram navle-lo i løpet av 10år? Lenke til kommentar
imastard Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Kan ikke dere prate om noe spennende? Visste du forresten at en gjennomsnittlig navle produserer 0.9 gram navle-lo i løpet av 10år? nyttigt =P Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Kan ikke dere prate om noe spennende? Visste du forresten at en gjennomsnittlig navle produserer 0.9 gram navle-lo i løpet av 10år? Nei, en navel produserer ingenting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg