FpsStu Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 uff... du skulle ha vært der... og tatt med kamera Lenke til kommentar
sparks Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 ØMMAGAD GUYS! Så nettop underworld, den fikk 1er i filmmagasinet og er LATTERLIG uorginal og dårlig.. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 jeg kjeder meg så sykt at jeg byttet signatur Lenke til kommentar
sparks Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Backyard Babies - Minus Celcius Lenke til kommentar
pebbe Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Håj! så på Miss World konkurransen. Trodde det skulle bli kult men fant ut at der hagler det med klisjeer, og arrangørene gjør sitt beste for å få damene til å se ut som sminkedukker med pålimt glis og ikke som mennesker. Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Nå har jeg gjort det store; drukket meg ganske brisen i dag, og kvalte nesten han jeg datet. Så nå er han og jeg through... Jaja, den verste fienden min er visst meg selv.. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Jøss, kvalte? Kvalte som i ta tak rundt halsen og presse til? Definitivt.™ Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Ja, han fikk ikke puste og kavet med hendene. Stoppet i siste liten, og da slang han meg bort og gikk.. Life is a bitch. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 (endret) Så du liker'n ikke, med andre ord Jaja, sånn kan det gå. Noe spesiellt han gjorde da? I morgen må jeg stå opp tidlig (dvs kl.11.00), og dra på "nisselunsj" med klassen Endret 7. desember 2003 av HalTan Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Uff, jeg hadde jo drukket, og hver eneste setning han sa provoserte meg..Nå angrer jeg da.. Damn, he was a good kisser.. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Dette har hvert en spessiel kveld ass.... *prata endel om livet, meninga med livet med en god venn *Naboen hadde fest, en ble alvorlig full.... (34 graders kroppstemp!) *Politiet har hvert på døra * Jeg har blitt kicka fra #hw.no pga. spam Orker ikke prate mer nesten..har pratet meg ihjel idag på irc .. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Hvorfor var polisen på døra? Bare for å hilse på en kjenning? *Naboen hadde fest, en ble alvorlig full.... (34 graders kroppstemp!) Er man ikke død da? Anyways -> Bare i Skien... Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Kjenning og kjenning, de skulle lukte på meg Også er jeg alene hjemme i helga da, så jeg regner med forhørr av mora mi også... Og angående han fyren..han går i klassa mi, han ligger på sykehuset nå...folk sier han har flaks om han overlever..... grusomt forbana ****** fjortiss fylle ****** :X Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 haha, only in skien.. Men du ble bana for spamming? Haha, slo du mine 20-linjer-på-rad rekorder? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 FyFAEN så trist å høre når sånnt skjer... Vel Fredrik, på tide å helle HB'en i dass? Btw: hadde du drukket noe? Lenke til kommentar
zed Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 (00:59) ! BjaA Hører på 11.Metallica - ...And Justice For All (00:59) ! BjaA Hører på 11.Metallica - ...And Justice For All (00:59) ! BjaA Hører på 11.Metallica - ...And Justice For All (00:59) ! BjaA Hører på 11.Metallica - ...And Justice For All (00:59) ! BjaA Hører på 11.Metallica - ...And Justice For All (00:59) ! BjaA Hører på 11.Metallica - ...And Justice For All (00:59) ! BjaA Hører på 11.Metallica - ...And Justice For All (00:59) ! BjaA Hører på 11.Metallica - ...And Justice For All (00:59) (+atticus^) omfg (00:59) ! BjaA Hører på 11.Metallica - ...And Justice For All (00:59) -[•]- [Kick/#hw.no] BjaA by JuleNek: BjaA Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Flaks om han overlever ffs? Da er det seriøst alvorlig.. De tar vel "bare" og pumper han, pluss utvnning av blodet? Bah, synes jævlig synd på karen, OG muligens resten av folka hvis det skjer noe kjiåt.. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Ikke SI at du satte deg på tastaturet igjen Freddy? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg