fy_pokkers Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Altså, for å si det på en annen måte: Dere har alltid gjort det, men ubevisst! Lenke til kommentar
CFD Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Jeg håper jeg får med meg noen for og skremme personer jeg. Men ingen jeg kjenner vil. Jeg kan godt gå rundt sørpefull i bergen og synge for folk jeg Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 nå begynner det å bli litt gay her. HVA? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 /me skal feste på halloween... (er det på fredag eller lørdag mon tro) Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Neh.. Dere vet jo egentlig ikke om det.. Wanke er velig naturlig. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Wanke er velig naturlig. Synkront? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Er ikke bare du som ikke skal noe på haloween SnowDOG_ Skal ut å ta meg noen utepils, men ikke noe annet.. Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Jeg mener det at vi skal ha halloween her i Norge er helt på trynet. Vi har absolutt ikke noen som helst tradisjon for å ha denne slags feiring her i Norge, men vi tar til oss en ganske teit (etter min mening) amerikansk tradisjon med det ene utfall at handelsstanden gnir seg i hendene på all den dritten de prakker på folk rundt halloween! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Eg skal ikke engang ut og ta meg en pils. Tror eg. Tror ikke eg skal utalle meg enda da planer som oftest kommer timer før det er fest plutselig. Impulsive drittsekker. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Jeg mener det at vi skal ha halloween her i Norge er helt på trynet. Vi har absolutt ikke noen som helst tradisjon for å ha denne slags feiring her i Norge, men vi tar til oss en ganske teit (etter min mening) amerikansk tradisjon med det ene utfall at handelsstanden gnir seg i hendene på all den dritten de prakker på folk rundt halloween! Du, min gode mann, er en KLOK person! Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Takk skal du ha. Måtte bare få sagt min mening Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Håper ikke det kommer noen halloween folk hit. Da blir jeg sur, og hvis du ikke gir de annet enn epler elns eller klikker så kaster de egg elns. Tror det beste er å ikke svare. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Hehe. Får se om jeg gidder, det er alltid bare små drittunger (sorry da:p) fra 6.klasse elns som er grådige2k. Hvis de ikke får noe bra nok så blir det bråk Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Jeg er alt for snill hvis det komemr unger hit på halloween.. Pleier alltid å gi bort ALLE dumle kjærlighetene mine, selv om jeg liksom har 3 poser før de kommer.. DJeg er bløt Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Er alltid noen småunger som kommer på halowiiin :\ Jeg gir aldri noe Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Er alltid noen småunger som kommer på halowiiin :\Jeg gir aldri noe Prøv noe nytt... Gi dem en på tryne Husker da jeg var liten og gikk horebukk fra dør til dør, så ble vi dratt inn i en stue engang og måtte synge sanger som vi ikke kunne :S Og på toppen av alt så fikk vi ikke en dritt... Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Er det bare eg som ikke skal noe på haloween? Tror eg. Jeg skal ikke noe annet enn å prøve å skjerme meg fra de tullete barna. Heh, jeg trodde det var vondere å lage seg et dypt kutt i fingeren enn det var. Det var jo ganske vondt da, men jeg overlevde fint. Ja, når jeg ser på Friends må jeg holde på med etellerannet, og i dag skulle jeg skjære hull i en fanta-kork. Plutselig greide jeg det, og jeg laget meg et fint kutt nedover høyre pekefiner (skyteknappen til CS). Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Fant nettopp ut at jeg skal på fest på Halloween jeg. Eller, er halloween neste helg? Altså ikke førstkommende, men neste Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Slik jeg har forstått det så er det nå til fredag, førstkommende altså... Skal på fest med jobben jeg... No Halloween på meg ... Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Ok. Trodde det var 9. november elns jeg, altså ikke førstkommende, men neste Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg