Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg mener det at vi skal ha halloween her i Norge er helt på trynet. Vi har absolutt ikke noen som helst tradisjon for å ha denne slags feiring her i Norge, men vi tar til oss en ganske teit (etter min mening) amerikansk tradisjon med det ene utfall at handelsstanden gnir seg i hendene på all den dritten de prakker på folk rundt halloween! :grumpy:

Lenke til kommentar
Jeg mener det at vi skal ha halloween her i Norge er helt på trynet. Vi har absolutt ikke noen som helst tradisjon for å ha denne slags feiring her i Norge, men vi tar til oss en ganske teit (etter min mening) amerikansk tradisjon med det ene utfall at handelsstanden gnir seg i hendene på all den dritten de prakker på folk rundt halloween! :grumpy:

Du, min gode mann, er en KLOK person! :woot:

Lenke til kommentar
Er alltid noen småunger som kommer på halowiiin :\

Jeg gir aldri noe :shrug:

Prøv noe nytt... Gi dem en på tryne ;)

Husker da jeg var liten og gikk horebukk fra dør til dør, så ble vi dratt inn i en stue engang og måtte synge sanger som vi ikke kunne :S

Og på toppen av alt så fikk vi ikke en dritt... :grin:

Lenke til kommentar
Er det bare eg som ikke skal noe på haloween? Tror eg.

Jeg skal ikke noe annet enn å prøve å skjerme meg fra de tullete barna.

Heh, jeg trodde det var vondere å lage seg et dypt kutt i fingeren enn det var. Det var jo ganske vondt da, men jeg overlevde fint. Ja, når jeg ser på Friends må jeg holde på med etellerannet, og i dag skulle jeg skjære hull i en fanta-kork. Plutselig greide jeg det, og jeg laget meg et fint kutt nedover høyre pekefiner (skyteknappen til CS).

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...