Heatsink Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 min åker etter julemorgen i morgen tidlig (etter de har sunget "en deilig julemorgen, nesten over..." ) ( ) Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 (endret) Årh....jeg skal ALDRI drikke igjen. Dagen etter skal du ha verdens verste bakrus, og selvfølgelig fortelle om alt det du gjorde den kvelden du drakk, som du egentlig ikke gjorde. ? Edit: spørsmåltegnet er clicky asså! Endret 1. januar 2005 av Carl M Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Det sier de alle.....inkludert meg. Husker ikke mye av igår... Men jeg skal vist nok ha rota med damen og ei jente til....altså alle tre samtidig, for så og sovne kl 11 :!: haha fikk du blackout? Må si at eg også fikk blackout og er jo sånt som ikke burde skje....jaja. Fikk høre idag at eg sovnet i stolen etter å ha danset heftig men en eller annen dame og så gikk eg å la meg i madrassen men eg skal vist ha lagt meg under madrassen og santoz fant ut at han ville ligge oppå. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Årh....jeg skal ALDRI drikke igjen. Dagen etter skal du ha verdens verste bakrus, og selvfølgelig fortelle om alt det du gjorde den kvelden du drakk, som du egentlig ikke gjorde. ? :!: Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 (endret) :!: ... osv Syns det var klasseeksempel dette her jeg Endret 1. januar 2005 av Carl M Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 da er julen over, og juleavataren fjernet. Fjern den da! Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 :!: ... osv Syns det var klasseeksempel dette her jeg På hva? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 På at det stemmer! Neida.. Bare tulla med deg! (?) Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 På at det stemmer! Neida.. Bare tulla med deg! (?) For det vet du alt om..... Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 På at det stemmer! Neida.. Bare tulla med deg! (?) For det vet du alt om..... Surpompen... Bare tulla sa jeg jo! Man pleier ikke bli så sur av å være late som hang-over! Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Man pleier ikke bli så sur av å være late som hang-over! Hold kjeft Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Årh....jeg skal ALDRI drikke igjen. Den har vi ALDRI hørt før. Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 :!: ... osv Syns det var klasseeksempel dette her jeg På hva? Så så, ikke vondt ment, fikk bare flashback fra den artikkelen når du skreiv det der med aldri mer alkohol osv, regnet med at "grunnen" kom etterhvert. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 da er julen over, og juleavataren fjernet. Neeei! Julen varer til påske! Dessuten så var det en fin avtar (eg stemte på deg). Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Begynner å bli litt morsomt her! Men tør nesten ikke å si mer... Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Hå-hoooi... Hva er på gang i kveld da? Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Fryktelig lite skjer.... Jeg hadde egentlig planer om å få døgnrytmen på rett kjør igjen.... men det ser ikke ut som det går... Må nok ta det i morra. Btw, jeg så en utrolig festelig film i stad: "Anchorman" med Will Ferrel. Hehe, jeg lo så jeg grein. Se den. Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Hå-hoooi... Hva er på gang i kveld da? påstår du, at jeg bare kødder i den tråden? det er det verste..... neida, du kan sikkert sakene dine..... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Hå-hoooi... Hva er på gang i kveld da? Slikking av sår og sånt. huff....må ut med hundene nå og eg orker ikke å reise meg engang. Vil bare legge meg. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Jeg skal sitte oppe og furte. Alle er sure på meg uten grunn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg