ehs5 Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Hehe, skjønte med en gang at det var noe som ikke stemte, du postet vel i natt? Husker dessuten "flere hundre tusen kroner spøken" din. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 (endret) Lurte eg noen? Haha er fanken meg forsatt brisen og har den jævla bakrusen. :S En spøk er en spøk sa elgen! Du skulle fikset noen bilder fra sykesengen eller noe. Noe mer alla seddelfunnet-i-skogen-spøken. Hehehe må huske den til en annen gang. Edit: Skrev ikke inatt. Var for full til det. Dog vinden tok en av de store rakettene og fløy cm fra hodet til en vennine. :S Endret 1. januar 2005 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Lurte eg noen? Haha er fanken meg forsatt brisen og har den jævla bakrusen. :S En spøk er en spøk sa elgen! F U :!: Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Lurte eg noen? Haha er fanken meg forsatt brisen og har den jævla bakrusen. :S En spøk er en spøk sa elgen! Du skulle fikset noen bilder fra sykesengen eller noe. Noe mer alla seddelfunnet-i-skogen-spøken. den har jeg ikke hørt Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Ooh. 4rtiG m0viE @ teve2 Artig film på tv2. Frihetens Regn, eller noe slikt. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Edit: Skrev ikke inatt. Var for full til det. Oh... Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Ooh. 4rtiG m0viE @ teve2 Artig film på tv2. Frihetens Regn, eller noe slikt. The Shawshank Redemption? Hey fakk det=!#"¤ Hvorfor ender alle filmene jeg leier på TV en uke etterpå? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Folk må slutte å være så utrolig homofobe. Herre. Det har ikke noe med å være homofob for min del. Jeg synes rett og slett det blir latterlig mye deligst.no-tendenser. Lenke til kommentar
rlz Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Ooh. 4rtiG m0viE @ teve2 Artig film på tv2. Frihetens Regn, eller noe slikt. :ooold: Neida, kjempebra film det. Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 The Shawshank Redemption? Jess Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Lakris. Har hatt en craving for lakris i hele dag, også fant jeg en hel pose tyrkisk pepper på rommet mitt. Natten er reddet. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Ikke så lenge siden de sendte den... Veldig bra film Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 *Skrible på side 3400* Visst ikke hva jeg skulle gjøre. Siden jeg ikke har skjerm til hovedmaskinen sitter jeg med laptopen nå, og den kan ikke spilles på. Dårlige specs.. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Årh....jeg skal ALDRI drikke igjen. Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 The Shawshank Redemption? Jess pokker heller Slutter å leie film av deg Wh1te! Tar heller å endelig legger antennekabel ned til rommet mitt til de to ubrukte tv'ene Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Årh....jeg skal ALDRI drikke igjen. Det sier de alle.....inkludert meg. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Typisk dere fjortiser å aldri vite når nok virkelig er nok. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 da er julen over, og juleavataren fjernet. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Det sier de alle.....inkludert meg. Husker ikke mye av igår... Men jeg skal vist nok ha rota med damen og ei jente til....altså alle tre samtidig, for så og sovne kl 11 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg