~Alex~ Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 jaja godnatt kjære forum. Blir svett av all kranglingen så jeg tar en dusj og legger meg. sov godt Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Legger meg snart jeg også.. Får to x-box spill i morgen, så jeg får vel sove litt! Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Jeg kan ikke se noe forsøpling i recent picpost. Feks, er dette Chris88? http://www.justadomain.com/sysimage/WEIRDO.jpg Pluss at folk legger jo inn samme bildene og legger inn poster uten bilder. Vel, det er noe annet. Jeg snakket om de bilde som faktisk var av personene som har postet. De klaget på at chris88 postet bilde av overkroppen sin. Ser ikke noe galt i det. Folk må slutte å være så utrolig homofobe. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Hei. Jeg er søsteren til snowdog og han ba meg å skrive en melding her om det som skjedde inatt. Han var med vennene sine og når de drev å sendte opp raketter så ble han truffet og skadet stygt. Han ligger på sykehuset og ble idag operert. Han ville ønske dere godt nyttår. Vi vet enda ikke når han kommer hjem enda. Takk. Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 (endret) "Hahahahahahhaha" Endret 1. januar 2005 av Cheezcake Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 åj.. Høres ikke bra ut. Si god bedring og godt nyttår fra meg da! Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Huff og huff! God bedring!!!! Håper det går bra... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Hei. Jeg er søsteren til snowdog og han ba meg å skrive en melding her om det som skjedde inatt. Han var med vennene sine og når de drev å sendte opp raketter så ble han truffet og skadet stygt. Han ligger på sykehuset og ble idag operert. Han ville ønske dere godt nyttår. Vi vet enda ikke når han kommer hjem enda. Takk. Håper ikke dette er noe kødd, Mario er ikek helt trygg sånn. Om det ikke er: God bedring, hils ham fra oss. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 (endret) Mario har prøvd seg på slike spøker før... Endret 1. januar 2005 av HolgerLudvigsen Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 "msn ber alle medlemer å endra sin status til opptatt i de siste timene nå i kveld, start fra og med nå. det er for å hedre alle døde og skadede i katastrofen. send denne meldingen til alle på din kontakliste" Fikk denne nettopp Vedkommede ble selvsagt automatisk blokkert. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 "haha" dårlig spøk mario Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Ikke mobb han da, har sikkert brukt hele året på å tenke ut den der. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Lurte eg noen? Haha er fanken meg forsatt brisen og har den jævla bakrusen. :S En spøk er en spøk sa elgen! Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Lurte eg noen? Haha er fanken meg forsatt brisen og har den jævla bakrusen. :S En spøk er en spøk sa elgen! Du skulle fikset noen bilder fra sykesengen eller noe. Noe mer alla seddelfunnet-i-skogen-spøken. Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Så tåpelig. La nå folk få ha det litt morro da Var faktisk en bra spøk hunden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg