Prizefighter Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 det er vel der det står "Help" --> Register software elns.. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 JEG er fyllesyk ja..... Og tørst, så sykt. Good morning, btw. Lenke til kommentar
Launch Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Yess fyrverkeri + vind hehe Det gikk ihvertfall oppover med det meste i natt. Alle har vel forhåpentligvis fortsatt 10 fingrer og hodet mellom skuldrene enda? Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Hvor i schvarte skal man sette inn serial på pshop og illustrator? Får ikke noe som spør etter serial jeg! Du må registrere det på internett eller over telefon. Men det visste du vel, siden du har kjøpt det. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Fikk en rakett mot meg, men du vet, jeg dodga slik Matrix style Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Fikk en rakett mot meg, men du vet, jeg dodga slik Matrix style tok du screenie?? Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 @--}-}-- Dette er en sørge rose for alle de som ble drept i flodbølgen i Sør-Øst Asia. Send denne rosen videre til alle som er pålogget. Hvis du ikke gjør det betyr det at du er en egoist og en idot som ikke bryr deg om de uskyldige menneskene som ble drept! Here we go again... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 @--}-}-- Dette er en sørge rose for alle de som ble drept i flodbølgen i Sør-Øst Asia. Send denne rosen videre til alle som er pålogget. Hvis du ikke gjør det betyr det at du er en egoist og en idot som ikke bryr deg om de uskyldige menneskene som ble drept! Here we go again... Hmm, orddelingsfeil, ellers ganske greit skrevet. Merkelig. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Og der var festen slutt. Godt nytt år.. Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Næmmen jøss... Jeg tror jeg er en egoist og en kjernekar jeg Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 bli med å chat her verdens verste chatte sted. :!: http://www.orresnei.com/chat/index.php Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Føles ikke ut som en lørdag denne dagen i dag. Har vært i kirken i dag pga flomofrene, og har vel mest til å legge meg under dyna og vente med å face verden til i morgen. Jeg vet likevel at jeg kommer til å gå ut i kveld, siden jeg ikke vet bedre... Skal møte en venninne om bortimot en time og prate om hvorfor jeg ditchet henne i går (noe jeg ikke gjorde). Alltid skal noen krangle med meg. Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 (endret) slettet Endret 1. januar 2005 av ~Alex~ Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Fy f*** så mange som her begynt å kopiere msn nicket mitt nå :S Litt rart å se folk med tilnærma ditt eget nick snakke til deg :S Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Ville bare si at jeg er tilbake! Og skal slutte og oppføre meg som en fjortis! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Fy f*** så mange som her begynt å kopiere msn nicket mitt nå :S Litt rart å se folk med tilnærma ditt eget nick snakke til deg :S Hva er det da? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 (endret) -hva med party på server rommet til HW? Det er party der hele tiden, danser til blinkende Activity-leds. Så napper drift ut noen disker og skylder på forumkræsj. Shame on you, Ueland. -Fredrikrb HAHAHA.. Endret 1. januar 2005 av Bundy Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Fy f*** så mange som her begynt å kopiere msn nicket mitt nå :S Litt rart å se folk med tilnærma ditt eget nick snakke til deg :S Hva er det da? bah..du skal bare kopiere neida det er " (&) Bamse (&) | Hvert 2,4. sekund dør et barn under 5 år ANDRE steder enn i asia,hva med å tenke på de og?! " Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg