Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
@--}-}-- Dette er en sørge rose  for alle de som ble drept i flodbølgen i Sør-Øst Asia. Send denne rosen videre til alle som er pålogget. Hvis du ikke gjør det betyr det at du er en egoist og en idot som ikke bryr deg om de uskyldige menneskene som ble drept!

Here we go again... :no:

Lenke til kommentar
@--}-}-- Dette er en sørge rose  for alle de som ble drept i flodbølgen i Sør-Øst Asia. Send denne rosen videre til alle som er pålogget. Hvis du ikke gjør det betyr det at du er en egoist og en idot som ikke bryr deg om de uskyldige menneskene som ble drept!

Here we go again... :no:

Hmm, orddelingsfeil, ellers ganske greit skrevet. Merkelig.

Lenke til kommentar

Føles ikke ut som en lørdag denne dagen i dag. Har vært i kirken i dag pga flomofrene, og har vel mest til å legge meg under dyna og vente med å face verden til i morgen. Jeg vet likevel at jeg kommer til å gå ut i kveld, siden jeg ikke vet bedre... Skal møte en venninne om bortimot en time og prate om hvorfor jeg ditchet henne i går (noe jeg ikke gjorde). Alltid skal noen krangle med meg.

Lenke til kommentar
Fy f*** så mange som her begynt å kopiere msn nicket mitt nå :S Litt rart å se folk med tilnærma ditt eget nick snakke til deg :S

Hva er det da?

bah..du skal bare kopiere :p neida det er " (&) Bamse (&) | Hvert 2,4. sekund dør et barn under 5 år ANDRE steder enn i asia,hva med å tenke på de og?! "

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...