janfredrik Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 God dag/Godmorgen. Foretrekker morgen.. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Hmm.. Fant nettopp en pose med M som jeg har gjemt en gang i tiden. Nam Nam Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 God dag/Godmorgen. Foretrekker morgen.. morgen siden det er i dag.. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 (endret) Jaja, nyttårsferinga her hvor jeg bor gikk ikke spesielt bra Fra lokalavisa Fra VG Jeg veit godt hvem den omkomne er, og jeg kjenner også han som sendte raketten godt. Det hele er ei utrolig tragisk ulykke, og jeg må si at hele kvelden fikk en seriøs knekk da jeg hørte hva som hadde skjedd. Jeg var ikke tilstedet på denne festen, men på en annen fest det gjerne kunne endt like ille. Jeg synes det er helt forkastelig at småunger ned i fjortenårsaldern er stupfulle og sender opp raketter. Enda verre er det med de som er mer enn gamle nok, men likevel oppfører seg bedritent barnslig. Jeg utrykker den største medfølelse til både den omkomne og han som fyrte av raketten i natt. Tenk litt på det her neste nyttårsaften Psion ut, ørlitegrann fyllesjuk Endret 1. januar 2005 av PSION Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Jaja, nyttårsferinga her hvor jeg bor gikk ikke spesielt bra Fra lokalavisa Fra VG Jeg veit godt hvem den omkomne er, og jeg kjenner også han som sendte raketten godt. Det hele er ei utrolig tragisk ulykke, og jeg må si at hele kvelden fikk en seriøs knekk da jeg hørte hva som hadde skjedd. Jeg var ikke tilstedet på denne festen, men på en annen fest det gjerne kunne endt like ille. Jeg synes det er helt forkastelig at småunger ned i fjortenårsaldern er stupfulle og sender opp raketter. Enda verre er det med de som er mer enn gamle nok, men likevel oppfører seg bedritent barnslig. Jeg utrykker den største medfølelse til både den omkomne og han som fyrte av raketten i natt. Tenk litt på det her neste nyttårsaften Psion ut, ørlitegrann fyllesjuk Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 God natt Ø.B EDit: mente gratulerer med dagen.. God natt takk hmm når jeg g år tilbake å leser her så postet dere i går natt her som om det skulle være en helt vanlig dag. Forlater dere aldri pc'en ell? Godt nytt år ja *spise* Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 (endret) Vi sender våre tanker til Sokna. En liten ting: Vi var ute i går og hadde med noen sånne småfyrverkeri i from av tanks etc. En av gutta fyrte opp et par stykker på gata (klokka var 23:30) og noen på andre siden av gata ropte -Tenk på ofrene i Asia! Hva svarer man da? Endret 1. januar 2005 av kennethdammyr Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Vi hadde et minutts stillet kl 00.00 vi. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 "Okei!" *Ffffooooosssjj PANG* Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 *tekst* Huff, sånt er kjipt når det skjer! Står det om det i Ringerikes blad også eller er det kun på nettet? *Ringeriker selv* Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 (endret) "Okei!" *Ffffooooosssjj PANG* Endelig en som faktisk kan TENKEE! Hvorfor skal ikke vi kunne ha en vanlig feiring av nyttårsaften og leve livene våre normalt bare fordi det har hendt en naturkatastrofe?! Det blir for teit synes jeg i hvertfall.. Uffda var ikke heelt stabil den posten min i går vist EDIT: Er forresten ikke fyllesyk jeg heller (har ikke tilvane å bli det) men kjenner jo såklart at jeg er litt tyngre i kroppen i dag enn jeg pleier å være Endret 1. januar 2005 av MrX_ Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Lagde meg frokost isted. To brødskiver med ost, egg, ketchup og oregano. Så skulle jeg begynne å spise, så ble jeg bare kvalm igjen. Skal prøve å varme dem opp om noen timer og se om de glir ned da. *sulten* Lenke til kommentar
Freqtal Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Er det stengt overalt idag? Alle butikker, men bensinstasjoner har vel åpent? (Ihvertfall kortautomat) Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Huff, sånt er kjipt når det skjer! Står det om det i Ringerikes blad også eller er det kun på nettet? *Ringeriker selv* Det er jo ingen avis før på mandag, så det er kun på nettet. Men på mandag dukker det nok opp et stykke om det tenker jeg. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Endelig en som faktisk kan TENKEE! Hvorfor skal ikke vi kunne ha en vanlig feiring av nyttårsaften og leve livene våre normalt bare fordi det har hendt en naturkatastrofe?! Det blir for teit synes jeg i hvertfall.. Var ikke mitt forslag da, men la oss da for helvete ha et minutts stillhet hvis vi vil det da! Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Det skal dere få lov til... Lenke til kommentar
Camron Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Er det stengt overalt idag? Alle butikker, men bensinstasjoner har vel åpent? (Ihvertfall kortautomat) Okei Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Rimi i Bergen tror jeg er åpen, den var det på 1.Juledag... Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Tror dere dell leverer i morgen? Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Hvor i schvarte skal man sette inn serial på pshop og illustrator? Får ikke noe som spør etter serial jeg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg