Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jaja, nyttårsferinga her hvor jeg bor gikk ikke spesielt bra

Fra lokalavisa

Fra VG

Jeg veit godt hvem den omkomne er, og jeg kjenner også han som sendte raketten godt. Det hele er ei utrolig tragisk ulykke, og jeg må si at hele kvelden fikk en seriøs knekk da jeg hørte hva som hadde skjedd. Jeg var ikke tilstedet på denne festen, men på en annen fest det gjerne kunne endt like ille. Jeg synes det er helt forkastelig at småunger ned i fjortenårsaldern er stupfulle og sender opp raketter. Enda verre er det med de som er mer enn gamle nok, men likevel oppfører seg bedritent barnslig.

Jeg utrykker den største medfølelse til både den omkomne og han som fyrte av raketten i natt.

Tenk litt på det her neste nyttårsaften

Psion ut, ørlitegrann fyllesjuk

Endret av PSION
Lenke til kommentar
Jaja, nyttårsferinga her hvor jeg bor gikk ikke spesielt bra

Fra lokalavisa

Fra VG

Jeg veit godt hvem den omkomne er, og jeg kjenner også han som sendte raketten godt. Det hele er ei utrolig tragisk ulykke, og jeg må si at hele kvelden fikk en seriøs knekk da jeg hørte hva som hadde skjedd. Jeg var ikke tilstedet på denne festen, men på en annen fest det gjerne kunne endt like ille. Jeg synes det er helt forkastelig at småunger ned i fjortenårsaldern er stupfulle og sender opp raketter. Enda verre er det med de som er mer enn gamle nok, men likevel oppfører seg bedritent barnslig.

Jeg utrykker den største medfølelse til både den omkomne og han som fyrte av raketten i natt.

Tenk litt på det her neste nyttårsaften

Psion ut, ørlitegrann fyllesjuk

:no::cry::no:

Lenke til kommentar
God natt Ø.B

EDit: mente gratulerer med dagen..

God natt

takk :D

hmm når jeg g år tilbake å leser her så postet dere i går natt her som om det skulle være en helt vanlig dag. Forlater dere aldri pc'en ell? :p

Godt nytt år ja *spise*

Lenke til kommentar

Vi sender våre tanker til Sokna.

En liten ting:

Vi var ute i går og hadde med noen sånne småfyrverkeri i from av tanks etc.

En av gutta fyrte opp et par stykker på gata (klokka var 23:30) og noen på andre siden av gata ropte

-Tenk på ofrene i Asia!

Hva svarer man da?

Endret av kennethdammyr
Lenke til kommentar
"Okei!"

*Ffffooooosssjj PANG*

:love: Endelig en som faktisk kan TENKEE!

Hvorfor skal ikke vi kunne ha en vanlig feiring av nyttårsaften og leve livene våre normalt bare fordi det har hendt en naturkatastrofe?! Det blir for teit synes jeg i hvertfall..

Uffda var ikke heelt stabil den posten min i går vist :blush:

EDIT: Er forresten ikke fyllesyk jeg heller (har ikke tilvane å bli det) men kjenner jo såklart at jeg er litt tyngre i kroppen i dag enn jeg pleier å være :cool:

Endret av MrX_
Lenke til kommentar
:love: Endelig en som faktisk kan TENKEE!

Hvorfor skal ikke vi kunne ha en vanlig feiring av nyttårsaften og leve livene våre normalt bare fordi det har hendt en naturkatastrofe?! Det blir for teit synes jeg i hvertfall..

Var ikke mitt forslag da, men la oss da for helvete ha et minutts stillhet hvis vi vil det da!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...