Fredrik Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 GODT NYTTÅR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!JÆVLA POTHEADS ØDELGGER ALLT HVIS DET IKKE VAR FOR DE HADDE JEG VÆRT PÅ PARTY NÅ WTF Fjortiser og fyll...lærer du aldri dikky? Godt nyttår, pus. Du vet jeg er glad i deg. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 GODT NYTTÅR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!JÆVLA POTHEADS ØDELGGER ALLT HVIS DET IKKE VAR FOR DE HADDE JEG VÆRT PÅ PARTY NÅ WTF Fjortiser og fyll...lærer du aldri dikky? Guten er jo faktisk 17 år da. Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Godt nytår til dere alle! Nok et uffatelig kjedelig år er over! Alkohol er skikkelig gøy... Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 hmm..må finne meg en ny avatar, noen ideer ? Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Not so happy new year, people! Back form party.. Gjkør på denne herrrens aften= Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 (endret) hmm..må finne meg en ny avatar, noen ideer ? ........... En fisk? Godt nyttår! Og nå vet vi alle hvem som er geek'en her Tenkte på det samme Redd for rakketer Endret 1. januar 2005 av kennethdammyr Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Jess, da er året omme, og jeg markerer det med å skifte avatar. Lenke til kommentar
robB Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Haha! Den var bra LenniZ! Godnatt folk! Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 sånn, fiksa litt på den skal jeg sette fakta om torsken i signatur ? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Høres genialt ut spør du meg... Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Djevelskt bra, LenniZ. Du og Saftis, veldig bra. Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 sitter og finner fakta til signaturen nå Lenke til kommentar
aklla Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 drikkingen sluttet her også, ble mye og sent, men det er vel ok, håper alle har hatt en god fest, og jeg vil gjerne ønske alle ett godt nytt år beklager alle skrivefeil som måtte forekomme, jeg "har drikket meglystig" som jesus sa en gang i tiden Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Legger meg nå. PM meg hvis dere har noe interessant fakta om torsken ! God natt Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 jeeeeJIJIJA! happy nehw year!!! 2005 here ai am! Her er det fortsatt full fest og greier...Begynner å miunke litt på drekka, med deet årner vi! Ha en fortsatt fin naaatt! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Natta folkens... må legge meg. Ungene står opp tidlig sikkert. Men så har vi jo julemorgen på NRK da... hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg