Nilsen Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 (endret) Og da stakk alle gjestene. *spille* GODT NYTTÅR ALLE SAMMEN!!! Endret 1. januar 2005 av Natrium Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 jeg tror jeg dropper godt nyttår i år jeg,har hatt et så ræva nyttår at det faen ikke går ann kanskje denne tråden er noe for deg: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=294920&hl= Siden nyttårsaften har vært så ræva lissom... takk du hadde nok rett i det Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 alltid kjekt med et sted å dumpe alt som har vært jævlig... Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 (endret) da fikk jeg dumpa alle sorger der så da er jeg glad igjen. godt nyttår alle sammen Endret 1. januar 2005 av FatFuck Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Skjønte at han var full, men "nå er øyvind heop+r" skjønte jeg ikke hvis det var det du mente! "Nå er Øyvind her", vil jeg tro. Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 (endret) Jaujau, godt nyttår alle sammen. Selv om denne nyttårsaftenen var temmelig døll. Edit: hoho, du har så digg avatar nerdVANNA , pfft, ler vist av det meste når jeg ikke har sovet mer enn et par timer i de siste par døgnene og har reist i 12 timer bare i dag. Endret 1. januar 2005 av Carl M Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Uæh, masse oppvask... Men dette har nok vært den mest koselige nyttårsaften noensinne for min del. God mat og godt selskap, hva mer kan en be om? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 *Tøv* Synes det er søtt at noen kommer akkurat presist jeg! *Klemme ahpadt* Øyh! Ligg unna Alex! _________________________________________________ Ellers så er jeg i dritthumør, fordi livet mitt er ræva kjedelig, jeg må seriøst få meg et liv. Takk, godt nyttår. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 (endret) Ellers så er jeg i dritthumør, fordi livet mitt er ræva kjedelig, jeg må seriøst få meg et liv. Takk, godt nyttår. Cheer up man Tenk på det slik: Nytt år = nye muligheter til å lykkes med det man vil EDIT: Måtte legge til det i bold for at ikke fredrikrb skulle kunne tolke det negativt... Endret 1. januar 2005 av L4r5 Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Nye muligheter til å tråkke i baret og oppdage at ting slettes ikke er som man håper på. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Hehe, ingenting rettet mot deg, jeg er bare i humør til å tenke på alt det kjipe. Nothing else, er MANGE flere som har det mye verre enn meg. *tenke positive tanker* Jeg har faktisk litt lyst til å gjøre noen nytte for meg, hadde vært kult å kunnet hjulpe mennesker, sånn personlig, ikke ved å samle inn penger. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Jeg har faktisk litt lyst til å gjøre noen nytte for meg, hadde vært kult å kunnet hjulpe mennesker, sånn personlig, ikke ved å samle inn penger. www.rodekors.no *hint hint* Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Kan ikke faa sagt det nok: Ofrene som døde i flodølgen vil alltid vaere i mitt hjerte. Huff, trist aa tenke paa. Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 GODT NYTTÅR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! JÆVLA POTHEADS ØDELGGER ALLT HVIS DET IKKE VAR FOR DE HADDE JEG VÆRT PÅ PARTY NÅ WTF Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Party Party Ble bare kaos på nordre Oslo. Havna midt imellom alt jeg Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 (endret) Hva her skjedd? GODT NYTTÅR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!JÆVLA POTHEADS ØDELGGER ALLT HVIS DET IKKE VAR FOR DE HADDE JEG VÆRT PÅ PARTY NÅ WTF Endret 1. januar 2005 av L4r5 Lenke til kommentar
rlz Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Cheer up man. Hvilken bedre måte å starte spillåret 2005 på enn å ta en par kapittel Half Life 2? Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 fylla har nok skylda for slike rare utbrudd. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 GODT NYTTÅR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!JÆVLA POTHEADS ØDELGGER ALLT HVIS DET IKKE VAR FOR DE HADDE JEG VÆRT PÅ PARTY NÅ WTF Fjortiser og fyll...lærer du aldri dikky? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg