fy_pokkers Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 sparks? Air we go? Tror det er der ja, var vel på Aker Brygge i fjor... king_emm -> det er exen HANS... woothaafakk? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Snart tid for jobb. Kommer til å være på arbeid fra kl 1800 til minst middnatt. Hater å jobbe seint på lørdager. Har ikke hatt en lørdag der jeg har hatt fri nå i en måned ffs :\ Gleder meg til julebor-styret er over. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Air We Go!!! ^^ der... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 http://www.corporateradiosucksass.com/free.../hypnotize.html Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Å jobbe på lørdager suger! hvertfall å jobbe sent Føler med deg nesten b-real... Nå er jeg tilbake ifra Rema1000, jeg sykla bort i t skjorta... det var litt kaldt, men jeg er jo tross alt viking Folk kikka litt på meg der jeg kom inn i døra, fra kulden... er jo minus grader nå atm her i skien, men ingen snø... Fant ut at det var en fest her i nærheten idag også .. *kikke bort på HB'n* Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Fant ut at det var en fest her i nærheten idag også .. *kikke bort på HB'n* Og vend blikket ditt tilbake. HB er farlig. Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 SnowDOG_: Når er det visning av Ringenes Herre Extended Edition I og II hos deg da? Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Vell, kan ikke si at jeg liker HB best akkuratt..mye bedre med øl, sprit .. men har dårlig med penger nå, skal kjøpe julegaver .. trur jeg lar hver den HB'n jeg.. gi den tilbake, og tar heller å "låner" litt av de andre kanskje Lenke til kommentar
RIP Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 phø. hb rensker både kropp og sjel Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Å tegne med mus er vanskelig.. ønsker meg wacom tablet jeg Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Herregud. Hva går det av Dagbladet? Vitsen med å skrive hvem som vant Miss World når de vet at det blir vist på TV etterpå? Det er lumpent gjort. Nå skal jeg se på Teh Julekalender. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 sparks; deg på avatar? Grrr snowDOG_ så... hvordan gikk det med dama? nope, er exen hun er DIGG ja im on it bitch Lenke til kommentar
CFD Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Sparks: Ikke stygg hun damen der nei.. Litt lite bilde da ,menmen.. Jeg har sett på Hopp idag.. Ikke så veldig morsomt ,men grei underholdning til og være uten kameratene.. Til alles opplysning så drakk jeg ikke mer enn 2stk .5L pærecider igår så jeg var ikke "på hann". Drev og støydempet den maskinen i stua.. Fant ut at det var like greit og gjøre.. Får tankene mine vekk ifra andre ting det også.. Fikk også lyst og støydempe endel andre ting her også Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Sparks: Ikke stygg hun damen der nei.. Litt lite bilde da ,menmen..Jeg har sett på Hopp idag.. Ikke så veldig morsomt ,men grei underholdning til og være uten kameratene.. Hopp ikke god underholdning?! Det er jo nesten det beste med all vintersporten. Gleder meg som en unge til Nyttårsrennet, Hoppuka og skiflyging i Planica. ))) Heia Norge! De burde kenuuuse Japan. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 JEg skal på fylla, har drukket 5 øl før jeg skal på voirs.. hoho.. cya Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 JEg skal på fylla, har drukket 5 øl før jeg skal på voirs.. hoho.. cya HAve phun /me var akkuratt på fest her i nabolaget..dritt fattig..ingen kjentfolk, bare moped folk som kjører rundt med promille, ******* idioter!! Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Kjøring med promille er teit. Det har jeg desverre gjort en gang, og det skal aldri skje igjen. Det er bare for dumt. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 2 min igjen av jobben, hatt et rent h'elvete her idag. 102 henvendelser, er nok å gjøre idag... *phew* Men nå skal jeg slappe av... Hjem, eller fest ??? *mhm* Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Men nå skal jeg slappe av... Hjem, eller fest ??? *mhm* Hjem OG fest, jeg kommer Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 sparks; deg på avatar? Grrr snowDOG_ så... hvordan gikk det med dama? Ehh eg fikk komt meg ut til byn idag. Var på vestkanten og stresset og lekt litt med prosjektor og så dro eg til min søster fordi ungen hadde bursdag idag. Har mob nr. hennes men eg vet ikke helt om eg skal ringe eller ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg