Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Å jobbe på lørdager suger! hvertfall å jobbe sent :( Føler med deg nesten b-real...

Nå er jeg tilbake ifra Rema1000, jeg sykla bort i t skjorta... det var litt kaldt, men jeg er jo tross alt viking :) Folk kikka litt på meg der jeg kom inn i døra, fra kulden... er jo minus grader nå atm her i skien, men ingen snø...

Fant ut at det var en fest her i nærheten idag også .. *kikke bort på HB'n*

Lenke til kommentar

Sparks: Ikke stygg hun damen der nei.. Litt lite bilde da ,menmen..

Jeg har sett på Hopp idag.. Ikke så veldig morsomt ,men grei underholdning til og være uten kameratene..

Til alles opplysning så drakk jeg ikke mer enn 2stk .5L pærecider igår så jeg var ikke "på hann". Drev og støydempet den maskinen i stua.. Fant ut at det var like greit og gjøre.. Får tankene mine vekk ifra andre ting det også..

Fikk også lyst og støydempe endel andre ting her også ;)

Lenke til kommentar
Sparks: Ikke stygg hun damen der nei.. Litt lite bilde da ,menmen..

Jeg har sett på Hopp idag.. Ikke så veldig morsomt ,men grei underholdning til og være uten kameratene..

Hopp ikke god underholdning?! Det er jo nesten det beste med all vintersporten. Gleder meg som en unge til Nyttårsrennet, Hoppuka og skiflyging i Planica. :))))

Heia Norge! De burde kenuuuse Japan.

Lenke til kommentar
sparks; deg på avatar? Grrr

snowDOG_ så... hvordan gikk det med dama?

Ehh eg fikk komt meg ut til byn idag. Var på vestkanten og stresset og lekt litt med prosjektor og så dro eg til min søster fordi ungen hadde bursdag idag. Har mob nr. hennes men eg vet ikke helt om eg skal ringe eller ikke.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...