L4r5 Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 nei ikke godt nyttår hvorfor ikke? fordi det ikke ble fest og fordi en kompis ble banka Kjipern... Men se på det som en dårlig slutt på det forrige året i stedet for en dårlig begynnelse på det nye Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Vel...Jeg er jo ikke så mye her at jeg kan ha vært slem! sorry Syke mannen! Og dere gutta, slutt å prøve å imponere andre! Tilslutt kommer en moderator og sier at dere faktisk har endret på bildet! Lenke til kommentar
Pels Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Vel...Jeg er jo Syke mannen! Og dere gutta' date=' slutt å prøve å imponere andre! Tilslutt kommer en moderator og sier at dere faktisk har endret på bildet! [/quote'] u skjønte den jah Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Den som er med på leken får tåle steken... Kanskje han trodde han var no og det var du som banket han. lool :!: nesten sant, han trudde han var noe og knivstakk en dude som slo til han. så kom alle venna hans og banka han. skal nok slutte å være venn med han, han oss i bråk hele tida, også knivstikke en kis da snakk om idiotisk Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 (endret) u skjønte den jah Jeg er faktisk jente jeg! Forstår mye! (Greier å skrive "Du" riktig også! ) Endret 1. januar 2005 av Tonio Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Nei off knivstikking er noe dritt det også.... Holdt på å miste eksen slik... Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Nei off knivstikking er noe dritt det også.... Holdt på å miste eksen slik... åssen da?? Lenke til kommentar
Pels Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 u skjønte den jah Jeg er faktisk jente jeg! Forstår mye! (Greier å skrive "Du" riktig også! ) LoL ! daså Nei off knivstikking er noe dritt det også.... Holdt på å miste eksen slik... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 (endret) Nei off knivstikking er noe dritt det også.... Holdt på å miste eksen slik... åssen da?? eeh... Hu blei knivstikki og holdt på å blø i hjel midt på lyse dagen. På sentralbanestasjonen i oslo... Var uheldig og havna mellom to albanere som som sloss... EDIT: Det var ikke rasistisk ment det jeg sa altså... MEN de VAR albanere Endret 1. januar 2005 av L4r5 Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 ligger litt etter, men GODT NYTTÅR! Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Nei off knivstikking er noe dritt det også.... Holdt på å miste eksen slik... åssen da?? eeh... Hu blei knivstikki og holdt på å blø i hjel midt på lyse dagen. På sentralbanestasjonen i oslo... Var uheldig og havna mellom to albanere som som sloss... oi! farlige greier det der. håper det gikk bra med hu da Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Nå er jeg LEI av å kjøre bil. De fyrte av raketter ut fra bilen og rett på politihuset. Kan trygt kalles enn såkalt driveby shooting Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Nå er jeg LEI av å kjøre bil. De fyrte av raketter ut fra bilen og rett på politihuset. Kan trygt kalles enn såkalt driveby shooting fett Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 (endret) håper det gikk bra med hu da gikk bra... men bare så vidt. Fikk et 10 cm lang kutt i armen som tok sener og og et par vener. EN millimeter dypere og de hadde tatt pulsåra... EDIT: Så hvis noen så en blodpøl der i slutten av juni så vet dere hvem det var sitt blod... Endret 1. januar 2005 av L4r5 Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Nå er jeg LEI av å kjøre bil. De fyrte av raketter ut fra bilen og rett på politihuset. Kan trygt kalles enn såkalt driveby shooting fett NEI. Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 håper det gikk bra med hu da gikk bra... men bare så vidt. Fikk et 10 cm lang kutt i armen som tok sener og og et par vener. EN millimeter dypere og de hadde tatt pulsåra... EDIT: Så hvis noen så en blodpøl der i slutten av juni så vet dere hvem det var sitt blod... nei kniver er noe dritt bare idioter som trekker kniv blir bare så sinnsykt mye pes av det Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Stikker kjapt innom, godt nyttår. Paarty! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Hu merka det ikke med en gang, det er det rare... Gikk ca 100 meter før hun oppdaga at hun fossblødde fra armen. Og så gikk hu rett i bakken. Var rimelig hysterisk etterpå i følge legene. Men hu koste seg visst når hun fikk trippel dose med stesolid og ketorax da Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 jeg tror jeg dropper godt nyttår i år jeg, har hatt et så ræva nyttår at det faen ikke går ann Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 jeg tror jeg dropper godt nyttår i år jeg,har hatt et så ræva nyttår at det faen ikke går ann kanskje denne tråden er noe for deg: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=294920&hl= Siden nyttårsaften har vært så ræva lissom... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg