Tonio Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Hm, blir alle advarsler fjernet og alle medlemmer ønsket velkommen til forumet nå eller? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Nå er jeg fette ful.. hieahoh.. nå er øyvind heop+r Ha ha! Arti! Lurer på hva det betyr.. Lenke til kommentar
Pels Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Hm, blir alle advarsler fjernet og alle medlemmer ønsket velkommen til forumet nå eller? ikke dum idee Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Hm, blir alle advarsler fjernet og alle medlemmer ønsket velkommen til forumet nå eller? ikke dum idee Synes ikke det jeg heller! Bare sånn at dere vet det: Jeg har ingen advarsler eller noe, tror jeg har vært ganske snill jente. Lenke til kommentar
Pels Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Jeg har ingen advarsler eller noe, tror jeg har vært ganske snill jente. Ja IKKE sant Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Gratulerer med nyttår ja Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Vel...Jeg er jo ikke så mye her at jeg kan ha vært slem! Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 (endret) Inni satan så det blåste i sted.. Prøvde å komme meg opp hit for å få en bedre view over spetakkelet. Løpte oppover trappene jeg, og da jeg var ca. her: fikk jeg store problemer med å stå, det kom en sjuk vind. Trodde jeg skulle blåse vekk. Sto og snakket i telefonen da også, men det var selvfølgelig umulig. :!: edit: leif!! Endret 1. januar 2005 av Chris88 Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Nå er jeg fette ful.. hieahoh.. nå er øyvind heop+r Ha ha! Arti! Lurer på hva det betyr.. Du tuller, ikke sant? Forsto du det ikke? Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Vel...Jeg er jo ikke så mye her at jeg kan ha vært slem! 500+ innlegg og 0 % Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 for et ubrukelig nyttår skulle på fest og det endte opp med at en kompis knivstakk en kis og senere ble grisebanka Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Nå er jeg fette ful.. hieahoh.. nå er øyvind heop+r Ha ha! Arti! Lurer på hva det betyr.. Du tuller, ikke sant? Forsto du det ikke? Skjønte at han var full, men "nå er øyvind heop+r" skjønte jeg ikke hvis det var det du mente! Lenke til kommentar
Pels Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 (endret) Vel...Jeg er jo ikke så mye her at jeg kan ha vært slem! sorry Endret 1. januar 2005 av Fur Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 nei ikke godt nyttår Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Vel...Jeg er jo ikke så mye her at jeg kan ha vært slem! 500+ innlegg og 0 % Pow. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 nei ikke godt nyttår hvorfor ikke? Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 nei ikke godt nyttår hvorfor ikke? fordi det ikke ble fest og fordi en kompis ble banka Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Den som er med på leken får tåle steken... Kanskje han trodde han var no og det var du som banket han. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg