Andreaz_ Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 (endret) Synes User_error:No_Error er bedre Hvordan kan en error plutselig bli "No_Error"? Blir nesten som å trykke en tast når keyboardet er gone... (noen som har sett den feilmeldingen?) edit: Godt nyttår Fragletrollet Endret 31. desember 2004 av Dasse Lenke til kommentar
b-real Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Synes User_error:No_Error er bedre Hvordan kan en error plutselig bli "No_Error"? Blir nesten som å trykke en tast når keyboardet er gone... (noen som har sett den feilmeldingen?) edit: Godt nyttår Fragletrollet Altså... User_error:No_error er at brukeren selv ikke skjønner at han er problemet... Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 jiizez, B|Real er da akkurat like seriøs uansett hvilken avatar han har! Er det mulig.... Dessuten, B|Real, hører den enda, jeg Hører hva da? o_O Du minner meg om en lærer som vi daglig hørte "dere er så userriøste som det går ann å få det!" Det... Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Nå er jeg så sykt lei det katastrofe greine på VG.no, hele sida handler ikke om noe annet. De har til og med begynt med "tenn et lys", så sinnsykt harry! *hyl* Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Nå er jeg så sykt lei det katastrofe greine på VG.no, hele sida handler ikke om noe annet. De har til og med begynt med "tenn et lys", så sinnsykt harry! *hyl* Synes det verste er at Tromsø dropper fjellfyrverkeriet... Herregud, greit nok, mange har dødd der nede, men det betyr da ikke at alle andre skal slutte å leve, gjør det vel? Kall meg gjerne kald og kynisk, men jeg synes media gjør ALT FOR MYE ut av det. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 (endret) Synes det verste er at Tromsø dropper fjellfyrverkeriet... Herregud, greit nok, mange har dødd der nede, men det betyr da ikke at alle andre skal slutte å leve, gjør det vel? Kall meg gjerne kald og kynisk, men jeg synes media gjør ALT FOR MYE ut av det. 100% enig.. idioti at det skal gå ut over oss.. Endret 31. desember 2004 av Dr.X Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Jeg blir så lei. Ekstra nyhetssending på TV konstant. De sier det samme om og om igjen. Du skal være bra sikker på at nyttårstalene kommer til å bli sterkt preget av dette. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Det... Ah..*skjønner* Ja, avisene eier jo nesten ikke noe annet info en det der. Er møkklei hele tragedien...wase.. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Jeg blir så lei. Ekstra nyhetssending på TV konstant. De sier det samme om og om igjen. Du skal være bra sikker på at nyttårstalene kommer til å bli sterkt preget av dette. "Kongen forbereder seg på en følelsesladd tale bla bla bla..." Så ja, du har rett Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Ang. fyrverkeri: Trondheim kommune oppfordret folk til å IKKE kjøpe fyrverkeri, fordi det skulle være så bra fra festningen. Dette er nå avlyst. Pengene skal til skadeområdene... 155000 raske. I tillegg er det ikke lov å sende opp fyrverkeri der man vil heller. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Så, hva skal folk i kveld? Jeg skal til bruttern.. Tror det kan bli moro, han har visstnok svidd av 1500 på raketter, så i tillegg til det jeg har virker det som om det kan bli kos i kveld. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Vet ikke hva jeg skal. Vet ikke en gang om jeg skal holde meg edru i kveld Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 /me skal til en kompis i kveld, og bare slappe av. Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Ugh, kjeder meg til døde. Sitter på jobben, har vært 3 kunder innom idag... bah. Håper sjefen kommer tilbake snart så jeg kan stikke. Skal ikke sitte hjemme idag nei! Kjøpt meg masse masse pils, og skal først forsje hos en kompis, så videre til noen andre venner, så full fres på hauen, så fæst/byen. Dette blir bra så det holder! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Godt nyttår folkens!! Eg turer nå til kompisen. Skriver sikkert noe tull senere når eg er brisen!! :!: Lenke til kommentar
b-real Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Godt nyttår folkens!! Eg turer nå til kompisen. Skriver sikkert noe tull senere når eg er brisen!! :!: Vi venter i spenning mario Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Godt nyttår folkens!! Eg turer nå til kompisen. Skriver sikkert noe tull senere når eg er brisen!! :!: jaja, god tur da... ' stikker jeg også snart.. Lenke til kommentar
Algron Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Kjøpte meg Logitech MX 1000 idag! Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Kjøpte meg Logitech MX 1000 idag! Mmmmmmm, sveitserost... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg