Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Synes User_error:No_Error er bedre ;)

Hvordan kan en error plutselig bli "No_Error"?

Blir nesten som å trykke en tast når keyboardet er gone... (noen som har sett den feilmeldingen?) :ohmy:

edit: Godt nyttår Fragletrollet

Altså...

User_error:No_error er at brukeren selv ikke skjønner at han er problemet...;)

Lenke til kommentar
Nå er jeg så sykt lei det katastrofe greine på VG.no, hele sida handler ikke om noe annet. De har til og med begynt med "tenn et lys", så sinnsykt harry!

*hyl*

Synes det verste er at Tromsø dropper fjellfyrverkeriet... Herregud, greit nok, mange har dødd der nede, men det betyr da ikke at alle andre skal slutte å leve, gjør det vel? Kall meg gjerne kald og kynisk, men jeg synes media gjør ALT FOR MYE ut av det.

Lenke til kommentar
Synes det verste er at Tromsø dropper fjellfyrverkeriet... Herregud, greit nok, mange har dødd der nede, men det betyr da ikke at alle andre skal slutte å leve, gjør det vel? Kall meg gjerne kald og kynisk, men jeg synes media gjør ALT FOR MYE ut av det.

100% enig.. idioti at det skal gå ut over oss..

Endret av Dr.X
Lenke til kommentar

Ang. fyrverkeri: Trondheim kommune oppfordret folk til å IKKE kjøpe fyrverkeri, fordi det skulle være så bra fra festningen. Dette er nå avlyst. Pengene skal til skadeområdene... 155000 raske.

I tillegg er det ikke lov å sende opp fyrverkeri der man vil heller.

Lenke til kommentar

Ugh, kjeder meg til døde. Sitter på jobben, har vært 3 kunder innom idag... bah. Håper sjefen kommer tilbake snart så jeg kan stikke.

Skal ikke sitte hjemme idag nei! Kjøpt meg masse masse pils, og skal først forsje hos en kompis, så videre til noen andre venner, så full fres på hauen, så fæst/byen. Dette blir bra så det holder! :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...