CreatureCanis Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Da var jeg tilbake.... nettopp vert på butikken og handla litt. Btw så er datamskinen min i ruta til kjøkkenet så.. jah det er lit vanskelig og dy seg med og sjekke diverse saker når en likevell skal forbi dah. Men men, nuh skal jeg rydde litt og ha det kjekt... Som sagt, får besøk og da skal det se koselig ut her... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 (endret) Wohoo! @sparks, hva vant du da? Fame and honor? Jeg tror jeg kan konstantere med at jeg ALDRI har smakt nypete, kanskje det gjør seg godt med rugsprø? Hvem vet... Å en ting til, Dusjen er nesten tett, kan bruke den som badekar Endret 6. desember 2003 av HalTan Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Hallo! Da har jeg sittet på lesesalen siden 07.00 i morges. Det er jo lørdag, så jeg kom litt tidlig hjem da.! Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Hei! Jeg sov 5 minutter istad, så stod jeg opp igjen og startet å spille wild thing. Også køddringfte jeg til atticus da Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Jeg våkna visst nå jeg. Skulle på juleshopping med Tore i dag. Får se om det blir noe av det. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 BjaA Superstar Etter flere tunge uker med øving, så har resultatet kommet. Fredrik Bjaaland (15) ifra Skien har blitt stor. Han la ut sin nye single "BjaA Featuring The Return - bye bye Johnny" ut gratis på verdens veven. Så hva syntes folket? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 My ears, my ears!!! Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 BjaA Superstar Etter flere tunge uker med øving, så har resultatet kommet. Fredrik Bjaaland (15) ifra Skien har blitt stor. Han la ut sin nye single "BjaA Featuring The Return - bye bye Johnny" ut gratis på verdens veven. Så hva syntes folket? så... når skal du på tour? Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Ja, regner med å spille sammen med Metallica i Stockholm 13. Mai )) Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Er ikke b-real tidligere hip hop'er men konvertert til metal? Vel...har vel egentlig alltid vært rocker/metal fyr, men begynte nokk først å høre på Cypress. Dog hørte en god del på RATM, nirvana, CC cowboys også. http://www.home.no/haltan/brealfatboy.jpg WASSSAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHH!!!!!!!!!!! b-real er wasted på en øl Vel...øl, martini, finlandia, Cider... Ganske artig egentlig. Eneste jeg brukte penger på den festen var røyk. Hadde ei halv halvflaske med finlandia og ei øl igjenn. Så fikk jeg martini hos lucifer og en 6'er med Tuborg av And3rs. Så...billig fest mao BjaA Superstar Etter flere tunge uker med øving, så har resultatet kommet. Fredrik Bjaaland (15) ifra Skien har blitt stor. Han la ut sin nye single "BjaA Featuring The Return - bye bye Johnny" ut gratis på verdens veven. Så hva syntes folket? LOL VELDIG bra BjaA! Synd jeg ikke har microfon.. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 THNX Må jo prøve å alge litt phun inni mellom her, hadde hvert jævli arti og gjort det på skole avsluttninga til Jul, forran hele skolen, 600 elever Men det gidder jeg ikke trur jeg, når jeg tenker meg om .. Og vi vil ha mer fyll i SO3, er morro å lese noen ganger Yummy er feit. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Oohh jezzuz! Har netopp vært nede i vestkanten og hentet prosjektoren. Fikk netopp testet den og eg må at eg er imponert. Hadde ikke noe lerret så vi bare peker mot de hvite gardinene vi hadde. Koblet den til s-vhs kabelen som var koblet til pc'n. Satte på noe james bond greier og mine foreldre bare stirret så begynte de å lete etter kjevene deres. Dette blir rått. På mandag eller tirsdag skal vi kjøpe lerret. Hmm men eg kom meg ikke til byn. Nå skal eg ut til min søster fordi niesen min har bursdag. så skal eg opp til en kompis. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 grattis med Projektor da! Film blir vell aldri det samme igjen, sammen med noen skikklige høytalere Jeg ksla på rema strax, forslag til "nyskapende" godteri jeg kan buye? Lenke til kommentar
sparks Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 haltan, skal hilse fra pinsemannen, han har visst får en konkurrent står en fyr rett ved siden av med lik tralle julegaver for 401kr idag :/ Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Haha! Seriøst? Kjipers! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Jeg må bare anbefale KoRn - When Will This End + One (Live Bonus Track) til dere. Genialt Metallica cover. Anbefales på det sterkeste! Lenke til kommentar
sparks Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Haha! Seriøst? Kjipers! vet, han så fans sur ut.. noen som så det skitet på youngstorget? snowboard shit.. Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 sparks; deg på avatar? Grrr snowDOG_ så... hvordan gikk det med dama? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 sparks? Air we go? Tror det er der ja, var vel på Aker Brygge i fjor... king_emm -> det er exen HANS... Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Hms.. Nå syns jeg det kan bli snø snart. Er SÅ (<--------->) lei regn at det nesten er skummelt. Til ****** med strømprisene også, for de går inn i fast leie uansett. Vil ha fast vann! Snowboard! (Og ja, det var din skyld at jeg fikk the urge nå, sparks..) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg