Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9817234daf
kan jo prøve det, er nemlig rimelig lei av det nicket jeg har

Jeg er også rimelig lei av det nicket du har.

Jeg fikk byttet fra wh1t3inc. til det jeg har nå. En liten PM til våre alles Ueland fikset biffen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Bleh, hvem trenger vel søvn? Noen som blir med meg i et månedslangt eksperiment for å se om man kan venne seg av søvn, mat og oksygen?

Prøv Uberman's Sleep Schedule, du. Det er heftige saker det. Funker som bare faen når du først er igang. :thumbup:

Lenke til kommentar
Prøv Uberman's Sleep Schedule, du. Det er heftige saker det. Funker som bare faen når du først er igang. :thumbup:

Det jeg har funnet ut så langt ser genialt ut! Men jeg har allerede for mye fritid i forhold til egentlige ting å gjøre... men (jeg hater når jeg starter to setninger rett etter hverandre med det samme ordet, spesielt "men") det bryr meg fint lite. Hvis foofle.com kan fortelle meg hvordan, skal jeg (kanskje) prøve.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Vi fikk katt i dag. Første fuckings dyret vi har hatt, uten om et par halvdaue hamster søsteren min har tatt vare på. Konge katt. Fullstendig uten initiativ.

Lenke til kommentar
Har alle lagt seg eller? :p

Jeg har lagt meg tre ganger allerede i natt. Når jeg til slutt la merke til at jeg ikke sov, sto jeg opp igjen.

Neeeei! Jeg har bare atten timer med ubegrenset Internettilgang igjen! :(

Forbanna nyttår... hvis jula bare hadde vart til påske hadde alt vært bra. For da hadde det vært jul til i april(?), og nyttår er etter jul, og da ville det enda vært jul helt til neste påske etter den påsken, og jeg ville hatt ubegrenset Internett for en femmer om dagen resten av evigheten! Men jula varer ikke helt til påske OG DET ER DERES SKYLD!

Endret av nerdVANNA
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...