b-real Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Hmm, legger meg nå jeg! *Klemme alle søte små* Du glemte meg, jeg er ikke søt lengre, bare barsk og kul. Må du la de små søte piene være i fred du... Runnet NFSU2 i dag...ble skuffet..serriøst skuffet... Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Man blir alltid kuffet etter å ha spillt ferdig et spill.. Gjør på nytt igjen.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Man blir alltid kuffet etter å ha spillt ferdig et spill.. Gjør på nytt igjen.. Yeah...sure.. Var meningen at jeg skulle drikke i morra, men jeg vet oppriktig talt ikke...nå vil dama at jeg skal hente henne hjemme hos farn som er minst 1-1/2 timers kjøring og hun må være der til middnatt...og drikke å kjøre går bare ikke. Jeg ville så drikke i morra, men jeg orker ikke noe natteraid der jeg skal begynne å drikke...erm...0200 og så ende opp drita pga styrtdrikking og bare må gå og legge meg... *sukk* Får kjøpe noen øl og se hva madammen vil... Hva gjør man ikke for kjærligheten... Lenke til kommentar
Frekkas Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Frekkas har vært ute på julefylla og er fornøyd med det Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Var meningen at jeg skulle drikke i morra, men jeg vet oppriktig talt ikke...nå vil dama at jeg skal hente henne hjemme hos farn som er minst 1-1/2 timers kjøring og hun må være der til middnatt...og drikke å kjøre går bare ikke.Jeg ville så drikke i morra, men jeg orker ikke noe natteraid der jeg skal begynne å drikke...erm...0200 og så ende opp drita pga styrtdrikking og bare må gå og legge meg... stakar *trøstepå* Lenke til kommentar
b-real Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Frekkas har vært ute på julefylla og er fornøyd med det Vel, du har ikke nærver før du drikker.. Er redd for hva skal skje når jeg drikker. Ikke at jeg gjør så mye dumt i fylla og suff, men siden tilstanden til muttern er slik den er og brodern fortelte at han har skjekt seg nå i X antall dager pga han må slippe å tenke på muttern osv så vet jeg ikke helt...jeg og brodern er så lik og jeg kommer sikkert til å gjøre noe lignende Lenke til kommentar
Frekkas Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Det er uansett godt å tenke på litt andre ting. Lukter jeg en liten tøffelhelt? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Det er uansett godt å tenke på litt andre ting. Lukter jeg en liten tøffelhelt? Tøffelhelt? Hvem skulle det være? Lenke til kommentar
Frekkas Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Var meningen at jeg skulle drikke i morra, men jeg vet oppriktig talt ikke...nå vil dama at jeg skal hente henne hjemme hos farn som er minst 1-1/2 timers kjøring og hun må være der til middnatt...o Du? Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 (endret) hva skal jeg gjøre for å skifte nick? går det an? noen som vet hvem jeg skal spørre? Endret 31. desember 2004 av FatFuck Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 (endret) Spør en Admin. Men tror det skal mye til for å skifte nick. Endret 31. desember 2004 av aero^^ Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Ikke PM. Mail til [email protected]. Se sticky i tilbakemeldinger-delen. Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 kan jo prøve det, er nemlig rimelig lei av det nicket jeg har (har alldrir likt det engang) Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Spør en Admin. Men tror det skal mye til for å skifte nick. Vel, BUNDY fikk jo bytte til Bundy, og FuZzY^ til fUzZy^, så... Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Spør en Admin. Men tror det skal mye til for å skifte nick. Vel, BUNDY fikk jo bytte til Bundy, og FuZzY^ til fUzZy^, så... Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Nå har jeg sett Team Antonsen live en og en halv gang (den halve med komentarer) + alt ekstamatriale! Var utrolig bra! Turboneger synger "no vil æ farra til Mæxico" på slutten! Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Godt nyttår! Sier det nå jeg. kommer ikke akkurat til å være her innpå forumet når klokken slår tolv. Håper for guds skyld det ikke er så høy aktivitet her på forumet i morgen kveld.. Men får vel legga seg hardt og brutalt! god natt Lenke til kommentar
b-real Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Var meningen at jeg skulle drikke i morra, men jeg vet oppriktig talt ikke...nå vil dama at jeg skal hente henne hjemme hos farn som er minst 1-1/2 timers kjøring og hun må være der til middnatt...o Du? Kalles ikke tøffelhelt, men hva man gjør for å møte en man verdsetter høyrer en noe annet her i livet.. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 (endret) @ B|Real: Du er beskyldt for blotting på "Rescent Pic"! "Hvor har du henda dine hen?" Jeg lo jeg... Endret 31. desember 2004 av SkyMarshall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg