Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Hmm, legger meg nå jeg! *Klemme alle søte små* :love:

Du glemte meg, jeg er ikke søt lengre, bare barsk og kul.

Må du la de små søte piene være i fred du...

:ermm:

Runnet NFSU2 i dag...ble skuffet..serriøst skuffet...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Man blir alltid kuffet etter å ha spillt ferdig et spill.. Gjør på nytt igjen..

Yeah...sure..

Var meningen at jeg skulle drikke i morra, men jeg vet oppriktig talt ikke...nå vil dama at jeg skal hente henne hjemme hos farn som er minst 1-1/2 timers kjøring og hun må være der til middnatt...og drikke å kjøre går bare ikke.

Jeg ville så drikke i morra, men jeg orker ikke noe natteraid der jeg skal begynne å drikke...erm...0200 og så ende opp drita pga styrtdrikking og bare må gå og legge meg...

*sukk*

Får kjøpe noen øl og se hva madammen vil...

Hva gjør man ikke for kjærligheten... :roll::love::love:

Lenke til kommentar
Var meningen at jeg skulle drikke i morra, men jeg vet oppriktig talt ikke...nå vil dama at jeg skal hente henne hjemme hos farn som er minst 1-1/2 timers kjøring og hun må være der til middnatt...og drikke å kjøre går bare ikke.

Jeg ville så drikke i morra, men jeg orker ikke noe natteraid der jeg skal begynne å drikke...erm...0200 og så ende opp drita pga styrtdrikking og bare må gå og legge meg...

stakar *trøstepå*

Lenke til kommentar
Frekkas har vært ute på julefylla og er fornøyd med det ;)

Vel, du har ikke nærver før du drikker..

Er redd for hva skal skje når jeg drikker. Ikke at jeg gjør så mye dumt i fylla og suff, men siden tilstanden til muttern er slik den er og brodern fortelte at han har skjekt seg nå i X antall dager pga han må slippe å tenke på muttern osv så vet jeg ikke helt...jeg og brodern er så lik og jeg kommer sikkert til å gjøre noe lignende :roll:

Lenke til kommentar
Var meningen at jeg skulle drikke i morra, men jeg vet oppriktig talt ikke...nå vil dama at jeg skal hente henne hjemme hos farn som er minst 1-1/2 timers kjøring og hun må være der til middnatt...o

Du?

Kalles ikke tøffelhelt, men hva man gjør for å møte en man verdsetter høyrer en noe annet her i livet..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...