Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er jo laaaaangt over 100000 døde, det er en fjerdedel av oslos befolkning...

Greit at det er mange, men husk at det er spredt over mange land.

Det er trist og allting, men akkurat nå spiller jo bare TV-stasjonene så utrolig på dette. NRK leker Sky News, mens fyren på TV2 sa at TV2-nyhetene var tilbake med nye opplysninger om 7 minutter på slutten av sendingen deres kl 15.00 i dag. Det er bare tåpelig.

Det jeg synest var utrolig teit av TV2, var at de sto inni en katolsk kirke, der de norske tamilerne var å sørget.

Så står de inni kirken, mens det var gudstjeneste, og spør en leder for tamilerne, om de føler sorg.

Så klart de føler sorg, det er jo derfor de er der!

Jeg begynner å bli litt lei alt "snakket" om dette, som Holger sier "Livet må gå videre".

Det nytter ikke at de i studioet spør samme spørsmål to ganger; spørsmål, som har VELDIG åpenbart svar.Og så spør de om en konklusjon etterpå.

Det er jo utrolig trist og alt dette, men jeg tror det norske folk har såpass inteligens, at de forstår hva som har skjedd, og hvor det har skjedd, hvem som er lei seg, hvem som er såret.

Btw: God natt AnAnAnAs

Lenke til kommentar

Angående superstar, fikk jeg 8600 på Ace Of Spades :D

Var den eneste som klarte å synge den, skryteskryte

Superstar er den beste måten man kan ha karaoke, blir liksom litt døllt med vanlig karaoke uten at man får poeng for å synge :p

Endret av b0berg
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...