Suppelars2k Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Men da la jeg meg... natta:) Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Yup eg legger meg også. God natt da folkens. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Hjeeelp blåser jo som et uuuvær her, søppelbøtter og takrenner flyr nå og da.. og noen trær ligger rundt *ikke vant til sånt i oslo* Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Hjeeelp blåser jo som et uuuvær her, søppelbøtter og takrenner flyr nå og da.. og noen trær ligger rundt *ikke vant til sånt i oslo* Det er jo kos med uvær da. Pleier faktisk å gå turer når det blåser storm eller verre. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Mårnings! Hmm, det ble jo et kort innlegg, men det er litt bedre nå Lenke til kommentar
$k$ Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 God morgen alle sammen Noen andre enn meg som nyter det å sove eller? Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Bah, dele rom er kjipt... bruttern sover, så jeg får ikke skrudd på min 11 vifters maskin... sitter på en K6-2 500mhz som bruker 10sek på å loade en side... vell... GUTEN TAG ppl! Lenke til kommentar
CFD Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 CFD: Jau men eg er så sjenert...... Og det tror du ikke jeg er? Er liksom en grunn til at jeg er her så mye og bare er med kalle og Eirik.. Tør liksom ikke skaffe meg noen nye venner.. Greit nok med folk du treffer på skolen ,men de er ikke venner på samme måte.. Kanskje Christian på skolen (ikke meg) blir en slik venn siden han virker veldig grei. Man kan da håpe.. SKal sende deg en PM jeg.. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Moooorn! Juleshopping er på dagsplanen og jeg vant sånn julekonkurranse på itpro! Spørsmålet hva "hvorfor setter kulda inn når nøttene blir lange?" så skrev jeg: Tenk deg nå, du er ute i skogen, gått deg vil og har ikke mer mat igjen, dyrene har løpt i dvale, du er svært liten av vekst og klarer ikke fange fuglene, du er også veldig sulten. Vanligvis om sommeren når dyrene ikke er i dvale og trærne friske og sterke så man kan lage verktøy og våpen så er nøttene korte, dermed gir de mindre energi, når de derimot er LANGE gir de langt mer energi og du kan nå faktisk spise deg svært mett på noen få nøtter. En annen ting er at om vintern faller ofte nøttene ned fra trærne da trærne ikke klarer å holde på de mer, hadde da nøttene vært runde hadde de rullet vidre på isen og kommet langt vekk fra treet sitt og kanskje blitt påkjørt av en bil, når de derimot er lange vil de ha en spiss side slik at når nøtta faller vil den sette seg fast i isen eller snøen og dermed bli hos treet, det er også lettere å ta opp lange nøtter når de sitter fast enn rullende runde nøtter. Så spørsmålet "hvorfor setter kulda inn når nøttene blir lange" er feil, det riktige spørsmålet bør være "hvorfor blir nøttene lange når kulda setter inn?. Grunnen er når verden ble skapt glemte skaperen å sjekke etter feil/errors, han glemte en linje da han spise middag og dermed ble den reversert, synd, men sant. -------- teit men det funket Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 WASSSAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHH!!!!!!!!!!! b-realer wasted på en øl Lenke til kommentar
CFD Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 WASSSAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHH!!!!!!!!!!! b-real er wasted på en øl Det har jo vært slik før.. Jeg hadde en tråd med akkurat samme tittelen.. Lenke til kommentar
Term Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Jeg har "nesten" normal døgnrytme nå. Det ble ikke noe tur ned til lofoten pga det idiotiske været, så da blir jeg råtnende oppe igjen. Tror jeg skal stikke ut en tur i dag. På tide å få litt alcohol i meg igjen. Har ikke drukket å ordentlig på over en måned eller noe sånt. Har liksom ikke være på topp for å si det sånn. Lenke til kommentar
zed Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Natta! Ja jeg har vært på lan Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 (endret) *gjespemeg* Morn folks... Nå ble jeg vekket her jeg og. Av en veninne... Får besøke senere jeg. Weehee. Da skal vi ha chatter night asså. Men NUH er det tid for mat tenker jeg... Noen som vet hva man spiser når det omtrent ikke er noe og spise på? Tror jeg må ha en tur på buttikken... Edit: Rettet litt skrivefeil... Endret 6. desember 2003 av CreatureCanis Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Ahh, du vet du er avhengig når det første du gjør om morgenen er å lese so3. Det var forresten det siste jeg gjorde før jeg la meg også. Ikke bra dette her, ikke bra i det hele tatt. Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 *våkne* ... *lese so3* ... *dusje* (snakkes ) Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Ahh, du vet du er avhengig når det første du gjør om morgenen er å lese so3. Det var forresten det siste jeg gjorde før jeg la meg også. Ikke bra dette her, ikke bra i det hele tatt. Haha der ble eg avslørt. Eg er so3 og hw.no avhengig. Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Jeg gikk i hvert fall ned og hentet nypete først, så jeg kan ikke kalles avhengig. Snowdog fortjener virkelig en jente nå, synes han prater om det hele tiden. Ah, deilig morgen! Har fått post i postkassen, og det er ikke ofte! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Snowdog fortjener virkelig en jente nå, synes han prater om det hele tiden. Ja sant!?! *snufs* men har lagt til lave forventinger. Har jo ikke sett henne. Skal ringe en kompis for å se om han gidder å kjøre meg til byn så eg kan går forbi der hun jobber for å se henne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg