Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
CFD: Jau men eg er så sjenert...... :blush:

Og det tror du ikke jeg er? Er liksom en grunn til at jeg er her så mye og bare er med kalle og Eirik.. Tør liksom ikke skaffe meg noen nye venner.. Greit nok med folk du treffer på skolen ,men de er ikke venner på samme måte.. Kanskje Christian på skolen (ikke meg) blir en slik venn siden han virker veldig grei.

Man kan da håpe.. ;) SKal sende deg en PM jeg..

Lenke til kommentar

Moooorn! Juleshopping er på dagsplanen og jeg vant sånn julekonkurranse på itpro! Spørsmålet hva "hvorfor setter kulda inn når nøttene blir lange?" så skrev jeg:

Tenk deg nå, du er ute i skogen, gått deg vil og har ikke mer mat igjen, dyrene har løpt i dvale, du er svært liten av vekst og klarer ikke fange fuglene, du er også veldig sulten. Vanligvis om sommeren når dyrene ikke er i dvale og trærne friske og sterke så man kan lage verktøy og våpen så er nøttene korte, dermed gir de mindre energi, når de derimot er LANGE gir de langt mer energi og du kan nå faktisk spise deg svært mett på noen få nøtter. En annen ting er at om vintern faller ofte nøttene ned fra trærne da trærne ikke klarer å holde på de mer, hadde da nøttene vært runde hadde de rullet vidre på isen og kommet langt vekk fra treet sitt og kanskje blitt påkjørt av en bil, når de derimot er lange vil de ha en spiss side slik at når nøtta faller vil den sette seg fast i isen eller snøen og dermed bli hos treet, det er også lettere å ta opp lange nøtter når de sitter fast enn rullende runde nøtter.

Så spørsmålet "hvorfor setter kulda inn når nøttene blir lange" er feil, det riktige spørsmålet bør være "hvorfor blir nøttene lange når kulda setter inn?.

Grunnen er når verden ble skapt glemte skaperen å sjekke etter feil/errors, han glemte en linje da han spise middag og dermed ble den reversert, synd, men sant.

--------

teit men det funket :)

Lenke til kommentar
:wow: Jeg har "nesten" normal døgnrytme nå. Det ble ikke noe tur ned til lofoten pga det idiotiske været, så da blir jeg råtnende oppe igjen. Tror jeg skal stikke ut en tur i dag. På tide å få litt alcohol i meg igjen. Har ikke drukket å ordentlig på over en måned eller noe sånt. Har liksom ikke være på topp for å si det sånn.
Lenke til kommentar

*gjespemeg*

Morn folks... Nå ble jeg vekket her jeg og. Av en veninne...

Får besøke senere jeg. Weehee. Da skal vi ha chatter night asså.

Men NUH er det tid for mat tenker jeg...

Noen som vet hva man spiser når det omtrent ikke er noe og spise på?

Tror jeg må ha en tur på buttikken... :roll:

Edit: Rettet litt skrivefeil...

Endret av CreatureCanis
Lenke til kommentar
Gjest mafister

Jeg gikk i hvert fall ned og hentet nypete først, så jeg kan ikke kalles avhengig. :roll:

Snowdog fortjener virkelig en jente nå, synes han prater om det hele tiden. :p

Ah, deilig morgen!

Har fått post i postkassen, og det er ikke ofte! :thumbs:

Lenke til kommentar
Snowdog fortjener virkelig en jente nå, synes han prater om det hele tiden. :p

Ja sant!?! *snufs* men har lagt til lave forventinger. Har jo ikke sett henne. Skal ringe en kompis for å se om han gidder å kjøre meg til byn så eg kan går forbi der hun jobber for å se henne.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...