-Teddy- Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Det er en begynnelse. Jeg, for min del, er en perfekt forumbruker. *Se opp til den allmektige Valgerd* Hehe Hvorfor byttet du ut kongeavataren din fredrikrb? Lenke til kommentar
JuGeun Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Likevel, det er forskjell på 4 dager og et år... Det er en relativt naiv antakelse.. Så en jente som kom hjem fra Thailand på tv: "nå gleder jeg meg bare til festingen på nyttårsaften". Innrøm det, i morgen, du som jeg, har vi det gøy sammen med gode venner, og denne katastrofen kommer kun til å ligge der, svakt i bakhodet. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Likevel, det er forskjell på 4 dager og et år... Det er en relativt naiv antakelse.. Så en jente som kom hjem fra Thailand på tv: "nå gleder jeg meg bare til festingen på nyttårsaften". Hun het vel ikke tilfeldigvis Sunniva Slettebakken? Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Happiness is like a pineapple. It hurts you on the outside. And is yellow on the inside. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Er så lei at det finnes absolutt ingen andre nyheter enn det samme pjattet om tsunamien om og om igjen. Interessant i starten, men å høre den samme nyheten gang på gang på gang med bare høyere tall enn før er utrolig irriterende. Det er en bitteliten brøkdel av Norges befolkning som faktisk kjenner noen som er døde/skadet/savnet, og alle andre burde LA LIVET GÅ VIDERE! Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Faktisk veldig mange tamilere som bor i Norge da... Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 hvis noen kunne snakket om noe annet en ulykken hadde jeg blitt kjempe glad Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Faktisk veldig mange tamilere som bor i Norge da... Jeg kjenner en. Har dog ikke spurt han om han har mistet noen... Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 hvis noen kunne snakket om noe annet en ulykken hadde jeg blitt kjempe glad Vi kan snakke om deg? Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 hvis noen kunne snakket om noe annet en ulykken hadde jeg blitt kjempe glad Vi kan snakke om deg? FatFuck er en stor ulykke, som også lever farlig her på forumet. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Er så lei at det finnes absolutt ingen andre nyheter enn det samme pjattet om tsunamien om og om igjen. Interessant i starten, men å høre den samme nyheten gang på gang på gang med bare høyere tall enn før er utrolig irriterende. Det er en bitteliten brøkdel av Norges befolkning som faktisk kjenner noen som er døde/skadet/savnet, og alle andre burde LA LIVET GÅ VIDERE! Støttes. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks/article938905.ece Nei, tingene må selvsagt ikke vende tilbake til det normale. Her skal alle utesteder stenges i minst en måned. Får da være måte på. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Er så lei at det finnes absolutt ingen andre nyheter enn det samme pjattet om tsunamien om og om igjen. Interessant i starten, men å høre den samme nyheten gang på gang på gang med bare høyere tall enn før er utrolig irriterende. Det er en bitteliten brøkdel av Norges befolkning som faktisk kjenner noen som er døde/skadet/savnet, og alle andre burde LA LIVET GÅ VIDERE! Støttes. Indeed. Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Jeg syntes vi kan sankke om at jeg fikk 5800 poeng i Singstar Party i går. Sangen var Faling med Alica keeys (eller hva hun heter) Lenke til kommentar
rlz Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Er så lei at det finnes absolutt ingen andre nyheter enn det samme pjattet om tsunamien om og om igjen. Interessant i starten, men å høre den samme nyheten gang på gang på gang med bare høyere tall enn før er utrolig irriterende. Det er en bitteliten brøkdel av Norges befolkning som faktisk kjenner noen som er døde/skadet/savnet, og alle andre burde LA LIVET GÅ VIDERE! Støttes. Indeed. Fosho. Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 hvis noen kunne snakket om noe annet en ulykken hadde jeg blitt kjempe glad Vi kan snakke om deg? det gjorde vi jo i går Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Er så lei at det finnes absolutt ingen andre nyheter enn det samme pjattet om tsunamien om og om igjen. Interessant i starten, men å høre den samme nyheten gang på gang på gang med bare høyere tall enn før er utrolig irriterende. Det er en bitteliten brøkdel av Norges befolkning som faktisk kjenner noen som er døde/skadet/savnet, og alle andre burde LA LIVET GÅ VIDERE! Støttes. Indeed. Fosho. Jupp Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Er så lei at det finnes absolutt ingen andre nyheter enn det samme pjattet om tsunamien om og om igjen. Interessant i starten, men å høre den samme nyheten gang på gang på gang med bare høyere tall enn før er utrolig irriterende. Det er en bitteliten brøkdel av Norges befolkning som faktisk kjenner noen som er døde/skadet/savnet, og alle andre burde LA LIVET GÅ VIDERE! Støttes. Indeed. Fosho. Jupp Er jo laaaaangt over 100000 døde, det er en fjerdedel av oslos befolkning... Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Er jo laaaaangt over 100000 døde, det er en fjerdedel av oslos befolkning... Greit at det er mange, men husk at det er spredt over mange land. Det er trist og allting, men akkurat nå spiller jo bare TV-stasjonene så utrolig på dette. NRK leker Sky News, mens fyren på TV2 sa at TV2-nyhetene var tilbake med nye opplysninger om 7 minutter på slutten av sendingen deres kl 15.00 i dag. Det er bare tåpelig. Lenke til kommentar
rlz Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 ***. Det er bare tåpelig. Jepp - Dette er en av de største katastrofene på lenge, men likevel da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg