Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mistet en kjærste en gang jeg, fordi jeg blokket henne av instinkt når hun sendte meg kjede meldinger over msn.

:dontgetit:

fant ut etterpå at det ikke var noe genistrek..

Litt av ei kjerring :p Forklare saken = voila?

forklare saken= "du trenger ikke å lyve *(eks)dama gråter og går bort "

Lenke til kommentar
Noen andre som har fått denne:

1.nyttårsdag blir en sørgedag for de 120.000 omkommende hittil... 21 nordmenn er funnet døde og 430 nordmenn er savnet... send denne videre til alle som er pålogget

om du sender dette videre til dem som har online, betyr det at du bryr deg om de som døde i flodbølgen i Asia, om du ikke sender dette videre er du en egoistisk person uten respekt for de døde og sørgende

Åja, den har jeg fått, sendt den videre, nope. ;) Bryr meg om dem, men utnytte det i et kjedebrev er litt svakt..

*Glede seg til i morra*

Lenke til kommentar

1.nyttårsdag blir en sørgedag for de 120.000 omkommende hittil... 21 nordmenn er funnet døde og 430 nordmenn er savnet... send denne videre til alle som  er pålogget

om du sender dette videre til dem som har online, betyr det at du bryr deg om de som døde i flodbølgen i Asia, om du ikke sender dette videre er du en egoistisk person uten respekt for de døde og sørgende

Det der er unødvendig, patetisk og helt uten mening. Jeg blir så sint på folk som setter slikt i gang! Bare fordi at jeg ikke gidder å plage andre på MSN med den beskjeden, så bryr ikke jeg meg om ofrene i Sør-Øst Asia?

...:nei:...

Endret av tor_erik
Lenke til kommentar

1.nyttårsdag blir en sørgedag for de 120.000 omkommende hittil... 21 nordmenn er funnet døde og 430 nordmenn er savnet... send denne videre til alle som  er pålogget

Jeez, det der er så naivt og patetisk. Hva faen er poenget med slikt?

Lenke til kommentar
Noen som vet om sosohal gamer nå? Isåfall, gidder noen å page han over MSN til han blir gul og blå sånn at han snart ser at noen har prøvd å snakke til han bortimot ET JÆVLA KVARTER. Han kunne godt fortalt meg hvordan man får av dekselet på denne dumme Ericssontelefonen. :mad:

T630? Bare snu telefonen og dra lokket forsiktig nedover.. :shrug:

Lenke til kommentar

Det der er unødvendig, patetisk og helt uten mening. Jeg blir så sint på folk som setter slikt i gang! Bare fordi at jeg ikke gidder å plage andre på MSN med den beskjeden, så bryr ikke jeg meg om ofrene i Sør-Øst Asia?

...:nei:...

I second, third and fourth that.

Lenke til kommentar

Vet ikke, men resultatet er alltid en masse misfornøyde folk :hrm:

Gleder meg skikkelig til i morra :)

Btw jeg skal begynne å skjerpe meg på noen ordfeil osv (, og . og) og ikke si noe mer om maling i Dagens Tips tråden. Er det noen som har merket seg meg veldig spesielt på noen innlegg? Vil gjerne få en direkte link til innlegget, for har oppfattet det slik at noen syns jeg er provoserende / jekkete noen steder, uten at jeg kan skjønne hvorfor / hvor dette gjelder ;)

Jeg vil bli en bedre forumbruker!

Lenke til kommentar

Vet ikke, men resultatet er alltid en masse misfornøyde folk :hrm:

Gleder meg skikkelig til i morra :)

Btw jeg skal begynne å skjerpe meg på noen ordfeil osv (, og . og) og ikke si noe mer om maling i Dagens Tips tråden. Er det noen som har merket seg meg veldig spesielt på noen innlegg? Vil gjerne få en direkte link til innlegget, for har oppfattet det slik at noen syns jeg er provoserende / jekkete noen steder, uten at jeg kan skjønne hvorfor / hvor dette gjelder ;)

Jeg vil bli en bedre forumbruker!

samma her :blush:

Lenke til kommentar

Teddy/FatFuck: bra! :)

Forøvrig..Hvis dere får kjedemeldinger, så send denne for å demonstrere hvor teite de er:

"Hver 2,4 sekund dør et barn under 5 år. Hvis du ikke sender denne meldingen betyr det at du ikke bryr deg om dem. DU SKAL BRY DEG OM ALLE BARNA SOM DØR. Hvis ikke så er du en egoistisk faen som fortjener å brenne hardt i helvete. . "

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...