Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men det er snakk om venner som jeg møter titt og ofte "in real life", ikke folk jeg bare snakker med..  ;)

De jeg pleier å møte i RL er jenter, det er enten sånn som bare kan skrive slik: J r lixom jnt. Eller så er det slike som ikke forstår seg på MSN. Så på MSN har jeg fem, seks fra RL bare! (Tar ikke med familie)

Edit: Det står på profilen min.. 14. :p

Endret av Tonio
Lenke til kommentar
*tekst*

Nå mente jeg heller det at jeg hadde rett, og at det er derfor jeg er jente! :p (Altså at jenter alltid har rett!)

Aaaah. My bad. :thumbup:

Har et lite dilemma i morgen, jeg. Skal ha med en venninne til et middagsselskap der de fleste misliker henne pga rykter eksen har spredd om henne. Jeg tror dette kan utvikle seg til noe jeg kommer til å stå i midten av. Alltid jeg som ender opp med all kaklinga. Jeg har kjøpt meg champagne og Corona, og stoler på at jeg blir så full at jeg går glipp av enhver krangel. :p

Lenke til kommentar

Noen andre som har fått denne:

1.nyttårsdag blir en sørgedag for de 120.000 omkommende hittil... 21 nordmenn er funnet døde og 430 nordmenn er savnet... send denne videre til alle som er pålogget

om du sender dette videre til dem som har online, betyr det at du bryr deg om de som døde i flodbølgen i Asia, om du ikke sender dette videre er du en egoistisk person uten respekt for de døde og sørgende

Lenke til kommentar
Noen andre som har fått denne:

1.nyttårsdag blir en sørgedag for de 120.000 omkommende hittil... 21 nordmenn er funnet døde og 430 nordmenn er savnet... send denne videre til alle som er pålogget

om du sender dette videre til dem som har online, betyr det at du bryr deg om de som døde i flodbølgen i Asia, om du ikke sender dette videre er du en egoistisk person uten respekt for de døde og sørgende

No shit? Ikke uten grunn nicket mitt er "Fredrik er egoistisk fordi han mener at kjedebrev ikke vil tømme Sør-Asia for vann".

Lenke til kommentar

Noen som vet om sosohal gamer nå? Isåfall, gidder noen å page han over MSN til han blir gul og blå sånn at han snart ser at noen har prøvd å snakke til han bortimot ET JÆVLA KVARTER. Han kunne godt fortalt meg hvordan man får av dekselet på denne dumme Ericssontelefonen. :mad:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...